Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

המחשב שלי נעשה לאחרונה איטי בטירוף נתקע המון על כול דבר.

אני חשבתי לרכוש כונן SSD אבל לבנתיים יש אפשרות לעשות משהו בדיסק קשיח הזה?

עשיתי בדיקה וזה הראה לי הרבה שגיאות (מצרף תמונה)

תודה.

pro1.jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חשבתי לרכוש כונן SSD ועליו להתקין חלונות מחדש, שיהיה גם יותר מהיר ואת הכונן הזה לשמור בצד במחשב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
יש לי גיבוי של המידע.

מה זה אומר שהדיסק קשיח הולך למות?

 

1. תריץ את הפקודה CHKDSK /R. תהליך קצת ארוך.

 

2. בצע איחוי דיסק.

איזה כייף לי :)

פורסם
1. תריץ את הפקודה CHKDSK /R. תהליך קצת ארוך.

 

2. בצע איחוי דיסק.

 

עשיתי זאת עדיין לא עוזר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אז כדאי להחליף את הכבל SATA כי היה לי כבל מיותר בבית לא יודע כמה הוא טוב אבל

וזה לא פתר דבר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

אני לא סגור לגבי מה רצית שזה יפתור, אבל מחשב איטי יכול להיות מהמון דברים, שרק חלק קטן מאוד מהם קשורים לתקינות הדיסק.

 

ברגע שהדיסק מקבל SMART ERROR (באשמתו או באשמת הכבל), הוא לנצח יראה את השגיאה הזאת בבדיקה, השגיאה הזאת לא תימחק.

 

 

רוצה לדעת אם הדיסק מתפגר?, קח מברג ארוך ועבה, את הקצה שלו שים על הדיסק, את הידית, על האוזן, אם אתה שומע חריקות או תיקתוקים קצובים, זה הדיסק, אם לא, זה כנראה משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

אני שמתי לב למשהו.

האיטיות בעיקר מתמקדת ברגע שהמחשב רק עולה ולאחר זמן פעולה של 10/15 דקות הוא חוזר למצב נורמלי

יותר טוב.

אני אנסה לרכוש כבל SATA ולראות אם זה עוזר במשהו למרות שלא עשיתי פירמוט למחשב הזה מרגע הרכישה

שזה נראה לי משהו כמו 4 שנים לפחות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הצעה:

לגבות נתונים אם לא עשית עד כה.

להכנס ל BIOS ולבטל SMART

לשים דיסק SSD עבור מערכת ההפעלה (ולבטל במערכת ההפעלה אחרי שמתקינים את ה VIRTUIAL)

הדיסק הבעייתי יהיה דיסק משני.

קובי

:-)

פורסם

לדעתי היום שSSD של 240G עולה פחות מ300 ש"ח, חבל ליסבול ממחשב איטי ביגלל HDD ישן, פשוט חבל.

אם יש לך 300 פנוים כולם כאן אני בטוח שיציעו לך לעשות את המעבר, אתה לא תאמין למה סבלת עד היום עם הHDD הישן.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...