Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמפעילים מזגן האוטו מוסיף דלק למערכת כדי שהמנוע לא יחנק .

 

אוקיי נניח נקח מצב שרכב מגמגם בסרק אבל ברגע שמדליקים מזגן או עומד בצורה סבירה .

 

אז מה יכולה להיות הבעיה ?

המצערת ? הספקת הדלק ? ווסת לחץ ?

 

כל זה שאלות במסגרת לימוד הבנת המערכת ותיקון רכב יש עם הבעיה.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

זה לא סתם שמוסך דלק, יש להבין כי ברגע שמודלק המזגן, המדחס שנמצא בתא המנוע, נכנס לפעולה ו"גוזל" מכוח המנוע ולכן, בכדי שהמנוע יישאר באותו הסל"ד/יעלה סל"ד או לא יגמגם או יניע גם וגם את כל הרכיבים, הסל"ד עולה = צריכת דלק עולה.

פשוט שינוי לוגי בחשיבה הכללית.

אם הרכב מגמגם בסרק, כל מה שהעלית יכולה להיות הבעיה בסופו של דבר.

פורסם

למעשה התהליך הפוך, על מנת להעלות טורים המצערת נפתחת מעט או לחילופין נפתח נתיב אויר עוקף פרפר מצערת. כתוצאה מעליה בזרימת האויר, מערכת ההזרקה מוסיפה גם דלק.

לדעתי הבעיה אצלך היא מצערת מלוכלכת או לא מכוונת..

תן לי לנחש, מדובר בדייהטסו כלשהי בת איזה 15+?

יום טוב גם לך

פורסם
למעשה התהליך הפוך, על מנת להעלות טורים המצערת נפתחת מעט או לחילופין נפתח נתיב אויר עוקף פרפר מצערת. כתוצאה מעליה בזרימת האויר, מערכת ההזרקה מוסיפה גם דלק.

לדעתי הבעיה אצלך היא מצערת מלוכלכת או לא מכוונת..

תן לי לנחש, מדובר בדייהטסו כלשהי בת איזה 15+?

סיאט טולדו חבוטה בת 14[emoji15] שאני מחזיר לחיים לאט לאט

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

×
×
  • תוכן חדש...