Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי

 

לאחרונה החלפתי את הצמיגים של המישלן לשניים סיניים שגרמו לי להתחרט

אני בשבוע הבא הולך להחליפם לצמיגים אחרים הגודל הוא 195/65/15

רכב קאדי פולקסווגן 2013...

חשוב לי רמת בטיחות ואמינות ושיחזיקו לאורך זמן מבלי להתייבש בדומה למישלן, אשמח להצעות במחירים שפויים...

פורסם

היי

 

לאחרונה החלפתי את הצמיגים של המישלן לשניים סיניים שגרמו לי להתחרט

אני בשבוע הבא הולך להחליפם לצמיגים אחרים הגודל הוא 195/65/15

רכב קאדי פולקסווגן 2013...

חשוב לי רמת בטיחות ואמינות ושיחזיקו לאורך זמן מבלי להתייבש בדומה למישלן, אשמח להצעות במחירים שפויים...

פורסם

המידה הזאת אחת הנפוצות בארץ. אני ממליץ לך על צמיגי פאלקן שמחירם לא מאד רחוק מהסינים, ולמרות זאת הם איכותיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה דעתכם על הדאנלופ spfm800 במידה 195/65/15?

ראיתי שמבחינת נתונים הם די טובים- אחיזה, צריכת דלק ורעש.

אשמח לדעת אם יש כאלה שהיתנסו בהם?

פורסם

מכל המבחר שיש במידה הזאת, דווקא את אלה? הדגם הזה לא מוצלח. הוא זול וזה הכל.

רוצה צמיגים לא יקרים שמחזיקים הרבה? תקנה kleber hp3.

גם פאלקן ze914 עדיפים על הדגם הזה של דנלופ.

רוצה דנלופ? תחפש דגם bluresponce.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי פירלי פי1 בדיוק במידה הזו, למען האמת אני לא מבין למה לא ממליצים עליהם... בכל מקרה אלה צמיגים מעולים ולחלוטין ברמה של האפיגריפ פרפורמנס המומלצים פה לרוב, שגם אותם היו לי.

פורסם (נערך)
ראיתי את הדגמים שהצעת, לפני המידע הטכני והבדיקות האירופאיות נראה שהם לא מציאה כזו טובה מבחינת אחיזה וצריכת דלק.
מה שלא מציאה, זה הדגם FM800, מניסיון.

 

Dunlop bluresponce צמיג מעולה

אני לא יודע מה קראת, אבל תראה את המבחן הזה:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Express-Summer-Tyre-Test.htm

Goodyear efficient grip perfomance צמיג,מצויין.

אבל המחיר יותר גבוה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אובד עצות כנראה שאתחיל להחליף בין המישלן לסיניים-כלומר את הסיניים אעביר לאחורה ואת המישלן אשים קדימה-במילים אחרות רוטציה ועל הדרך אחליף לצמיגים אחרים אם זה לא יעזור... זה לגבי הסטיה של ההגה ימינה/שמאלה וגם שהוא לא יציב ואין לו אחיזה והרכב רוקד טנגו אפילו מהרוח...

 

לגבי הרעש בלחיצה בעצירות פתאומיות כשצריך ללחוץ על הדוושת בלם, אין לי מושג מה זה אבל כנראה שאצטרך לחזור למוסך שבו החלפתי ברקסים

הייתי בכמה מוסכים וכולם אמרו שהכל בסדרף בנוגע למעלון אין הרבה מה לעשות, הוא אצלי כבר 5 שנים- השאלה היא למה דווקא עכשיו מרגישים את זה?

מבחינת לחץ אוויר בגלגלים, איזון ובדיקת פרונט אני מסודר, אז לאור כל זאת מה כבר אפשר לעשות?

ואם מישהו יוכל בבקשה לעזור לי לבחור זוג צמיגים לכל מקרה?


×
×
  • תוכן חדש...