Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ו...תתחדש!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום רב ותודה מראש לעונים,

 

רכב מסוג פולקסווגן קאדי שנת 2013, רכב מנוייד ומאובזר לנכה כבר החל מ2013 עם מעלית מאחורה

רכב שמור עם 67,000 ק"מ שמטופל רק ברשמי בצ'מפיון

 

בזמן האחרון הרכב עושה רעשים מלחיצים וחזקים בלחיצה פתאומית על הברקס, לפני עצירה בצומת מרומזר/במצבים נוספים אחרים של צורך בעצירה פתאומית,

 

מעבר לכך שהרכב לא יציב על הכביש ואפילו רוח גורמת לסטיות במהלך הנהיגה מה שגורם לרכב לרקוד ולנדנודים

 

חשוב לי לציין שלאחרונה הוחלפו שני צמיגים קדמיים ובוצע כיוון פרונט, מעבר לכך שחזרתי לפנצ'ריה שעשתה לי את העבודה והוא בדק שהכל תקין, הוא אכן ראה שהרכב לא יציב באופן יחסי והכניס את הרכב שוב לכיוון פרונט ואמר שהכל בסדר.... כמובן שאוויר בגלגלים הוא קצת הוסיף וזה קצת שיפר את האחיזה והיציבה על הכביש אבל לא מעבר, עדיין מאוד מפחיד בניסעות בין עירוניות.... בנסיעות עירוניות זה לא מורגש, חשוב לי להדגיש שבגלל המעלון ברכב אני ממלא אוויר קצת יותר לחץ אוויר בגלגלים ובמיוחד בזמן האחרון שהרכב לא יציב....

בנוסף גם בדקתי את הברקסים בכמה מוסכים כדי לוודא שהכל תקין.

 

בנוסף לזה לפני כחצי שנה בטיפול האחרון הוחלפו לי ברקסים חליפיים לרכב במוסך רשמי של צ'מפיון- לא סבלתי בסמוך לזה מהתיאורים הנ"ל, רק בחודש האחרון הכל הופיע בסמוך להחלפת הצמיגים, גם אם במקרה וגם אם לא חשוב לי לציין זאת.

עריכה אחרונה על ידי hakosemtal2016
פורסם (נערך)

בלי לדעת איזה צמיגים בדיוק יש על הרכב ומאיזו תוצרת הבלמים החליפיים דיי קשה לעזור.

 

מה שבטוח, ברקסים שמרעישים יש לבדוק במקום שהורכבו. חזור למוסך!

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

תודה רבה,

ממש נהיה מפחיד לנהוג על הרכב ובמיוחד בנסיעות בין עירוניות

בדקתי כבר את הבולמים ואמרו שהם תקינים לגמרי, מעבר לכך שהם הוחלפו לפני 5 חודשים בדיוק

הצמיגים שישלי ברכב הם שניים מאחורה של מישלן ושניים מקדימה של מותג סיני כלשהו שנחשב לטוב

הברקסים שהוחלפו הם חליפיים של צ'מפיון, אין לי מושג ליצרן

פורסם
לפני כחצי שנה בטיפול האחרון הוחלפו לי ברקסים חליפיים לרכב במוסך רשמי של צ'מפיון.

בדקתי כבר את הבולמים ואמרו שהם תקינים לגמרי, מעבר לכך שהם הוחלפו לפני 5 חודשים בדיוק.

 

מדבריך נשמע שהחליפו לך בלמים.

 

הבולמים הם "בולמי הזעזועים" של הרכב ואם מצבם ירוד (בולמים מתחילים להפגין סימני עייפות בין 60 ל-130 אלף קילומטר, כך שזה בהחלט אפשרי) זה בהחלט יכול לגרום לבעיות יציבות, בוודאי מרכב מסוג זה.

 

גם צמיגים ממותג שאיכותו ירודה (ציינת שהם "סיניים") יכולים לתרום לבעיה, בעיקר כאשר הם מורכבים רק על אחד מהסרנים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
תודה רבה,

ממש נהיה מפחיד לנהוג על הרכב ובמיוחד בנסיעות בין עירוניות

בדקתי כבר את הבולמים בלמים? בולמים? יש קבלה? ואמרו שהם תקינים לגמרי, מעבר לכך שהם הוחלפו לפני 5 חודשים בדיוק

הצמיגים שישלי ברכב הם שניים מאחורה של מישלן ממתי? ושניים מקדימה של מותג סיני כלשהו כלשהו? בחייך. תן מידע שנחשב לטוב

הברקסים שהוחלפו הם חליפיים של צ'מפיון, אין לי מושג ליצרן ולנו אמור להיות?

 

יתכבד אדוני, ייתן פרטים וננסה לסייע.

פורסם

החליפו בלמים ויש קבלות חוץ מזה שהכל מתועד במחשב של המוסך

הצמיגים של מישלן במצב מצויין והם מלפני שנה, הסיניים הם החדשים פה(החלפתי גם כי המישלן הקדמיים התייבשו וגם כי לא עברתי טסט וכמובן למען הבטיחות)

פורסם (נערך)

שאלתי אם יש קבלות כי בקבלה רשום בדיוק מה החליפו.

 

אם הכל התחיל עם המעבר לצמיגים תוצרת סין תתחיל בלהחליף אותם למשהו איכותי.

תתקין את החדשים מקדימה ותבצע כיוון פרונט.

אחר כך תחליף ושים את המישלנים קדימה ואת החדשים מאחורה. בצע בדיקת איזון גלגלים של המישלנים כשאתה מעביר אותם קדימה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

מגיע לכם תודה רבה על העזרה!

 

 

הכל התחיל מיד אחרי החלפת הצמיגים, ניסיתי לשים יותר לחץ אוויר בצמיגים וזה לא פתר את הבעיה, הרכב עם המעלון הוא אצלי החל מ2013 וברוך ה' לא היו בעיות, כמובן שחזרתי לבדוק שהכל בסדר מבחינת איזון וכיוון פרונט

 

 

גם הרעש וגם החוסר יציבות התחילו מיד עם החלפת הצמיגים, השאלה אם זה קשור?

יש קשר לרעש ששומעים בלחיצה פתאומים ברצון לעצור לפני רמזור או במצבים אחרים וכנל לגבי החוסר איזון ויציבות- לא רוצה להגזים אבל רוח משפיעה על הרכב

 

 

 

 

מעבר לזה שהחלפתי בלמים חליפיים לפני 4-5 חודשים במוסך רשמי של צ'מפיון, בלמים קדמיים, עכשיו אין לי סיכוי לעשות נסיעות בין עירוניות עם המצב הזה,

 

 

אני בהמשך יעדכן לגבי יצרן הצמיגים שהרכב יהיה לידי ברשותכם


×
×
  • תוכן חדש...