Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

עוד חצי שנה מסתיימת לי הלוואת הבלון שלקחתי עבור הפיסטה 2014 שלי (ידנית) וההצלבטות שלי היא האם לגשת לסוכנות ולבצע טרייד אין ולקחת פיסאטה חדשה או ספארק אוטו חדשה

בתנאים חדשים

הם מוכנים לקנות את הרכב שלי ב 37000 (במקום 40000 - 65K קמ)

ולקנות את הרכב החדש גם בהלוואת בלון של 850 שח בחודש ל 5 שנים ולאחר התקופה יישאר לי כ 30K לרכישה או שוב לשדרג

האם זאת עסקה משתלמת ?

(חובה לציין שאין לי סכומים לקניה מלאה)

 

90% מהנסיעות שלי הן מחוץ לעיר וחשוב לי אמינות וצריכת דלק , הפיאסטה בלחץ הייתה מגיעה ל 1:14 בנסיעה של עד 95 קמש

 

בהתחלה חשבתי גם על דאציה אבל הורידו אותי בגלל האיכות

אשמח לתגובות

 

תודה רבה

פורסם

יש אפשרות לפרוס את היתר ולקנות את הרכב?

בדקת אם הבנק אם הוא מוכן להלוואת לך?

 

אני מבין שטיפלת ברכב כמו שצריך.

מדוע לא להישאר איתו או אתה מחפש רכב חסכוני יותר לכיוון ה1:20?

פורסם

תודה .

יש לי אפשרות לקנות את הרכב ולפרוס את ההפרש ..השאלה האם כדאי לי להחזיק את הרכב לאחר 3 שנים ?

אכן הטיפולים לפי הספר סמוסכים מורשים

אני בהחלט מחפש רכב חסכוני אבל עדיין עם 3 מושבים מאחורה

פורסם

במהירות של 95 קמש בין עירוני הספארק תגיע ל1/18 אולי טיפה יותר,היא הרבה יותר מאובזרת מהפיאסטה ותהיה זריזה יותר.

אבל ירידת הערך של רכב חדש לדעתי תתגמד לעומת היתרון של צריכת דלק לכן הייתי נשאר עם הפיאסטה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

1/18 לדעתי זה דמיוני.

מנוע 1400 אטמוספרי עם גיר רציף,ועוד שוקל 30 קילו יותר מהפיאסטה, וגם לפי הנתונים היא לא זריזה הרבה יותר(עקב משקל גבוה כנראה).

הספארק לא מאובזרת הרבה יותר, מלבד אולי ג'אנטים וידיות בצבע הרכב וגם זה ברמות גימור מסוימות.

אם אתה מחפש רכב חסכוני מאוד, וכמו שאני רואה אתה גם עושה ק"מ גבוה מאוד,הייתי הולך על דאסטר דיזל לדעתי זו הבחירה הכי חכמה.

אז הרמת גימור לא טובה כמו בפיאסטה אבל המנוע מצוין.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי אפשרות לקנות את הרכב ולפרוס את ההפרש ..השאלה האם כדאי לי להחזיק את הרכב לאחר 3 שנים ?

 

בוודאי שכדאי להמשיך להחזיק את הרכב. אתה יודע שהוא רכב טובה ומטופל, ואני לא רואה שום סיבה לשלם עוד 40000 ש"ח כדי לקבל רכב שייהיה אולי חסכוני בעוד שני ק"מ לליטר.

 

הרכב איבד קרוב ל-50% מערכו ב-3 שנים וב-3 שנים הקרובות הוא כבר יאבד הרבה פחות מכל אלטרנטיבה אחרת חדשה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכולם .

אם אני צשאיר את האוטו אז עוד 7 חודשים אני צריך לשלם כ 30000 שח בכדי שהרכב יישאר אצלי , גם בתןר הלוואה )אין נזיל(

לכן אני חושב על רכב חדש ככה אני ממשיך את התשלום החודשי כ 800 שח ומקבל אוטו חדש ל 5 שנים ששוב לאחר 5 שנים יהיה עלי לשלם כ 30000 שח לקניה .

נכון זה סןג של מלכודת אבל למי שאין כסף לקנות רכב אני חושב שזה פתרון .

 

לגבי הרכבים ראיתי שיש גם פיגו דיזל קצת יותר יקר

הדאסטר ממש לא בתקציב של י

פורסם
1/18 לדעתי זה דמיוני.

מנוע 1400 אטמוספרי עם גיר רציף,ועוד שוקל 30 קילו יותר מהפיאסטה, וגם לפי הנתונים היא לא זריזה הרבה יותר(עקב משקל גבוה כנראה).

הספארק לא מאובזרת הרבה יותר, מלבד אולי ג'אנטים וידיות בצבע הרכב וגם זה ברמות גימור מסוימות.

אם אתה מחפש רכב חסכוני מאוד, וכמו שאני רואה אתה גם עושה ק"מ גבוה מאוד,הייתי הולך על דאסטר דיזל לדעתי זו הבחירה הכי חכמה.

אז הרמת גימור לא טובה כמו בפיאסטה אבל המנוע מצוין.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

לא מטורף כלל. גיר רציף חסכוני במיוחד בנסיעות בינעירוניות על רגל עדינה על הגז.

ניסאן מיקרה עשתה אצלי 1 ל 18.5 בנסיעות של 100-110

פורסם

הספארק האוטומטית ברמת גימור ltz הרבה הרבה יותר מאובזרת מהפיאסטה ידנית.

לגבי צריכת דלק זה לא דמיוני,אני קיבלתי 1/16.5 וממש לא נהגתי ב 95,הייתי עם מזגן והיינו שניים ברכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

תשווה תפוחים לתפוחים לא לתפוזים.

בחור בפורום טוען שבבין עירוני עם מזגן קיבל 1/15, רחוק מאוד מה18 שטענת.

כשאראה נתונים במשאבה ולא במחשב דרך אאמין.

1/18 זה דמיוני בהחלט שרכבים היברידים מקבלים צריכה לא רחוקה מזה ורכבי דיזל מדגדגים את הצריכה הזו, אז אתה רוצה להגיד לי שרכב מיני ששוקלת הרבה מאוד ביחד למיני ביחד עם מנוע אטמוספרי וגיר רציף מגיעים לצריכה הזו? מצטער ממש ממש קשה לי להאמין.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

באיזה מהירות הוא נוסע?איך הוא נוסע?

אם בתנאים לא הכי חיסכונים קיבלתי 1/16.5 אז כן במהירות של עד 95 הספארק הייתה משיגה צירכה טובב יותר.

כמובן שזה חושב בצורה ידנית ולא התבסס על המחשב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום

 

עוד חצי שנה מסתיימת לי הלוואת הבלון שלקחתי עבור הפיסטה 2014 שלי (ידנית) וההצלבטות שלי היא האם לגשת לסוכנות ולבצע טרייד אין ולקחת פיסאטה חדשה או ספארק אוטו חדשה

בתנאים חדשים

הם מוכנים לקנות את הרכב שלי ב 37000 (במקום 40000 - 65K קמ)

ולקנות את הרכב החדש גם בהלוואת בלון של 850 שח בחודש ל 5 שנים ולאחר התקופה יישאר לי כ 30K לרכישה או שוב לשדרג

האם זאת עסקה משתלמת ?

(חובה לציין שאין לי סכומים לקניה מלאה)

 

90% מהנסיעות שלי הן מחוץ לעיר וחשוב לי אמינות וצריכת דלק , הפיאסטה בלחץ הייתה מגיעה ל 1:14 בנסיעה של עד 95 קמש

 

בהתחלה חשבתי גם על דאציה אבל הורידו אותי בגלל האיכות

אשמח לתגובות

 

תודה רבה

 

היי, מציע לך לבוא לבחון את הדאצ'יה סנדרו בכל אופן. לידיעתך, הסנדרו היא אחת מ 10 הדגמים הנמכרים ביותר במערב אירופה. כמו כן, קרא ביקורות, היכנס לעמוד הפייסבוק של קהילת לקוחות דאצ'יה ותתייעץ עם אנשים שכבר נהנים מאוד מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...