Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

apexi גם אותי כימעט שחטו ... :( ניצלתי בנס..

 

תמיר, קונים הרבה.. כי היא זולה ..

זה לא מעיד על טיבה..

ואכן המגבר של הלאנזר מונובלוק 1200 היה מוצלח, (אני מדבר על הגירסא השניה, כי כמובן הגירסא הראשונה חזרה למפעל לאחר כל ההתחממות יתר ב1 אוהם - ארכיון)

 

וכפי שLANZAR TEAM הכתיבו לנו מחדש את חוקיות האוהם של המגברים.

מסתבר שהמגברים של לאנזר הם פועלים ללא כללים וחוקים, כי הם נותנים את אותם נתונים ב4 אוהם, ובדיוק כפול הספקים ב2 אוהם.. שמה אין שום ביזבוזי כוח ..

 

חברה רצינית במיוחד אני לא יודע עד כמה.., חברה זולה, עם הצהרות בשמיים.. יש יותר מוצלחות לדעתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תמיר אני זוכר אותך עונה לכל מאוכזבי לאנזר בפורם המקביל

אם זה הייתי רק אני אז ניחה אבל אני אישית ראיתי עד כמה אומללים שאתה ענית להם זה היה בערך לפני שנה - +

 

היום אין בתקציב שלי מגברים CLAS D מה שהיה אז מת לגביי

ועדיין אנשים ממליצים מה שטוב להם כמעט בטוח טוב לי

 

המקום האחרון שהייתי פונה עליו בקשר לכבל הם אותו דיפו ידוע שהם יקרנים

פורסם

לפי מה שאני ראיתי.

 

המונובלוקים החלשים של מגנט הם CLASS AB החזקים יותר הם CLASS D.

כנל של בוס. לא יודע מה בקשר לשאר החברות.

 

ופיזית. הרבה יותר קשה לבנות מגבר לסאבוופר מסוג AB מאשר D.

 

אני כבר מחפש הרבה זמן מעגל לבניית מגבר חדש מסוג D. קשה למצוא.

 

יש מצב. שאתה צודק. פשוט אני לא מעודכן מבחינת חברות ודגמים.

אבל הגיני יותר שישתמשו בCLASS D כי אפשר להפיק מימנו קצת יותר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

את האמת איל, קראתי לא מעט בנוגע ל CLASS D, ואף פעם לא הצלחתי להבין האם באמת מדובר בחוסר "איכות שמע" שניתן לשמוע ?

או שזה באמת משהו שאי אפשר לשמוע ?

 

(אפילו חיפשתי מישהו שיתערב עם RC בנושא .. גם שמה לא מצאתי .. ולכן הנחתי שאולי באמת זה משהו שהאוזן האנושית יכולה להבחין בו..(אפילו אם ההבדל הוא דק, כי אני מניח שהוא כזה.) ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מירן - מה נסגר - הצלחת לתקן את הבעיה או שהמגבר באמת לא נותן בראש ?

 

דרך אגב הלנזר 1200D באמת חזק פי 2 מהפנטום ?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

יש לנזר CLASSD חדש בורקס מוכרים אותו ב2800 שקל

הוא מוצהר כ2000W ב1.3 אום.....(למי שלא יודע זה 3 סאבים של 4 אום).

 

לא יודע אם זה נכון אבל המחיר גבוה .

 

תמיר

פורסם

מירן - מה נסגר - הצלחת לתקן את הבעיה או שהמגבר באמת לא נותן בראש ?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

jingel, ניסיון יחיד לא תמיד מעיד על מוצר, תעשה חיפוש בפורום בשביל לקבל רושם מבעלים אחרים שנתנו ביקורות.

 

בכל אופן הבעיה פה ברורה כשמש .. ולא, הוא עדיין לא סידר את הבעיה וכניראה שהוא מביא בכלל הגברות אחרות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ניסיון יחיד לא תמיד מעיד על מוצר, תעשה חיפוש בפורום בשביל לקבל רושם מבעלים אחרים שנתנו ביקורות.
אני יודע, ראיתי כאן המון תגובות עליו, אך מלבד לשני אנשים שאתה בינהם (תקן אותי אם אני טועה )

 

mikmik,

כל שאר התגובות, כך נדמה לי, ביסוסם ב"הייפ" שיש למגבר (חיפשתי, חיפשתי ולא מצאתי ביקורות עליו

בחו"ל - באתרים מיקצועיים כמובן -

מכם (בעלי המגבר) לא שמעתי יותר מידי עליו, מבחינת יכולת,הספק, כוח עודף, חוסר כוח ...

האמן לי שהייתי מאד שמח לשמוע עליו ואף לראות/לשמוע אותו השבת במפגש.

 

בכל אופן הבעיה פה ברורה כשמש .. ולא, הוא עדיין לא סידר את הבעיה וכניראה שהוא מביא בכלל הגברות אחרות
רגע, אתה רוצה להגיד לי שהוא עדיין לא החליף כבל - או שהוא החליף כבל אבל זה עדיין לא מרים את הסאב/ים שלו??

 

jingel

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

הוא לא החליף כבל.

הוא בכלל מעוניין להביא סאבים אחרים לפי מה שהבנתי, ולכן הוא מעוניין בהגברה אחרת.

 

אין שום בעיה להשמיע לך את המוצר ותתרשם בעצמך, אני כפרסבאי תתאם איתי מראש.

דרך אגב, לפי מה שזכור לי היו ליותר משני אנשים בפורום את המוצר הזה, כניראה לא חיפשת מספיק טוב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...