Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוםשכנתי יצעה רורס ופגע בריכבי קלות. נגרם סדק במספר של הרכב והפלסטיק נכנס פנימה ( כאילו קיבל אגרוף)כמה צריך לעלות תיקון כזה ? האם אני מחויב לתקן ??

פורסם

car.jpg

לוחית רישוי עולה 50 ש"ח במכון הרישוי.

צלמת את הפגוש ועלות תיקון פגוש, כולל צביעה עולה 600-1000 ש"ח.

הדגשתי את המכה. לא רוצה להחליף כל הפגוש רק לתקן את המכה

תודה

פורסם

קשה לי להגיד מהתמונה בלבד. האם ניתן לתקן ולא להחליף רק איש מקצוע ידע להגיד.

אני יודע שיש בפורום המלצות בעלי מקצוע איזה פחח שאפשר לשלוח לו תמונות ולקבל הצעת מחיר. שווה לגשש שם או לשלוח הודעה פרטית לאחד המנהלים, שאולי ידעו במי מדובר.

אתה יכול לבקש כסף בהתאם להצעת מחיר והערכת שמאי ולא חייב לתקן.

אתה יכול גם לסגור עם השכנה ביניכם, בלי שהיא תפעיל ביטוח - כי תכל'ס לא שווה לה - ואז לא לתקן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
האם ניתן לתקן רק את המכה בלי להחליף את הפגוש ?

תודה

ברור שמדובר בתיקון ולא בהחלפה. התיקון הוא די פשוט אך לצורך אחידות, צריך לצבוע את כל הפגוש.

מאין אתה בארץ? אולי אוכל להפנות אותך לבעל מקצוע שכבר הפך כמה חברי פורום לשמחים יותר.

עריכה אחרונה על ידי erez59

ארז רונן

פורסם
אני מפתח תקווה ועובד בת"א

חברים אז הפגיעה תוקנה בעזרתו של עבד, שארז הפנה אותי אליו. לא רק שהוא עשה עבודה מקצועית יותר מכל מקום שראיתי לפני ( וראיתי המון ), אלא הוא גם אדם נחמד ומתחשב.

 

בנוגע לעבודה - עלתה 1000 שח ( יותר זול מכל מקום אחר שראיתי ). הוא התאים את הצבע לפי קוד היצרן באמצעות תוכנה. הצבע יצא כמו מהמפעל. בלי מרקם תפוזי ובלי הבדלי גוונים.

 

ממליץ בחום -

0507439641

מצויין.

יש לי חבר טוב, פחח צבעי שיש לו מוסך באזור התעשיה של טייבה. קל להגיע, עובד בסופי שבוע, כך שלא מפסידים ימי עבודה, איש מקצוע ממדרגה ראשונה ולא צריך לקחת משכנתא כדי לתקן פגוש. את הטלפון שלו אתה יכול לקחת מההמלצה למעלה. דבר אתו, שלח לו את התמונות, מסור לו דרישת שלום מאחיו ארז ותחזיר את החיוך לפניך...

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...