Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניתוקים בראוטר נטגיר N600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו נתקל\מכיר את התופעה?

 

כמעט כל יום, בזמן אקראי לחלוטין הראוטר 'קורס', הכוונה שהכל נראה רגיל, כל האורות ירוקים כאילו הוא עובד רגיל אבל בפועל אין אפשרות להתחבר (במחשב מופיע הסימן קריאה 'מחובר לרשת ללא גישה לאינטרנט')

רק ריסט\הפעלה מחדש לראוטר מחזירה אותו לעבוד עד הפעם הבאה (לפעמים פעם\פעמיים ביום)

 

מה יכולה להיות הסיבה ופתרון לבעיה?

הקו נקי ותקין.

פורסם

לי היה ראוטר של נטגיר, אבל דגם אחר. גם בשלב כלשהו התחילו ניתוקים ברמה יומית ואפילו כמה פעמים ביום.

החלפתי אותו לראוטר של D-LINK אם אני זוכר טוב, ואין כמעט ניתוקים, לפחות לא כאלה שקשורים לראוטר.

פורסם
הראוטר הזה לא מצטיין באמינות, כנראה צריך להחליף אותו.

האם הוא נמצא בסביבה חמה ו/או סגורה ?

+1

מה ניתן לצפות מראוטר של 100 שח

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם אצלי דילינק החליף ראוטר של חברה אחרת שסרח (אדימקס) ובא לציון גואל. פשוט חברה טובה דילינק

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
לא הייתי פוסל גם לבדוק בעיות בתשתית של בזק.

+1

 

מחובר למודם של בזק?

בזמן הניתוק נסה להציג את דף הסטטוס של הראוטר. אני מאמין שתגלה שהחיבור לאינטרנט נותק, ולא באשמת הראוטר אלא המודם.

 

בזק גרמו לי לקנות ראוטר חדש במקום אדימקס בן 7) רק כדי לגלות שהבעייה במודם. המודם כמובן "לא באחריות" ולא ניתן להשגה. חזר לחיים אחרי החלפת 2 קבלים אלקטרוליטיים.

:turn-l:
פורסם

כן כנראה הדגם הזה ממש לא מוצלח, בראוטר דומה במקום אחר אותן בעיות.

 

תואם החלפה למשהו אחר (מצידי להמתין עד שיהיה להם דילינק במלאי)

פורסם

תבדוק גם שהכרטיס רשת שלך במקרה לא נכנס למצב שיינה, הדרך הפשוטה לבדוק את זה פשוט לנתק את החיבור לשנייה ולהחזיק.

אם האינטרנט חזר כנראה שזה הבעייה, לא חזר? כמו שאמרו לפני מודם/ראוטר.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...