Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

לפני כ3 חודשים רכשתי הונדה סיויק 2009 (למטרת נסיעות ארוכות לעבודה כ200 ק"מ ביום) ואני מתקרב ל14,000 ק"מ שכבר עשיתי בנסיעות מאז. מאוד חשוב לי לשמור על האוטו ולבצע את הטיפולים האמתאימים בזמן הנכון.

 

אשמח לדעת מה בדיוק עליי לעשות, ומה המחירים הממוצעים לכל סוג של טיפול.

 

כמוכן, אשמח לדעת מהי עלות ממוצעת של מילוי גז במזגן של הרכב.

 

תדוה רבה :)

פורסם

נפח מנוע וקוד מנוע?

ככה אבדוק לך באוטודטה מה צריך לעשות בטיפול המתקרב, ובנוסף אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת לרכב

הייתי עושה יישור קו.

או פשוט מוסיף עוד משהו לטיפול.

רועי

פורסם

אם הרכב שלך משנת 2009, מנוע 1.8 בצורת סדאן, אז אלה החלקים שאתה צריך:

 

מצתים (פלאגים) NGK IZFR6K11S (אירידיום), מחירם הוא בערך 160 ש"ח מאיביי, ובארץ סביב ה350 ש"ח. מוחלפים כל 90,000 ק"מ.

 

שמן מנוע ופילטר שמן מוחלפים כל 15,000 ק"מ:

שמן מנוע בצמיגות 5W40 ובתקן SL/A1/A3/A5, במנוע הזה נכנס 3.7 ליטר כולל פילטר, שמן איכותי עולה 100-150 ש"ח.

פילטר שמן מקורי של הונדה, דגם 15400PLMA01, עולה בסביבות ה70 ש"ח.

 

פילטר אוויר - מקורי עולה 150 ש"ח בערך, חליפי 30 ש"ח, מוחלף כל 30,000-45,000 ק"מ

 

שמן גיר - בתקן HONDA DW-1, החלפה חלקית של 2.5-3 ליטר מתבצעת כל 60,000 ק"מ, מחיר לליטר כ-70 ש"ח.

 

נוזל בלמים - בתקן DOT4, מוחלף כל שנתיים, עולה כ-30 ש"ח לחצי ליטר.

 

טיימינג - במנוע הזה יש שרשרת ולא רצועה, ככה שאין צורך להחליף/לתקן כל עוד הכל תקין (והיא אמינה).

 

את החלקים תוכל לקנות מאבי חלקי חילוף, האתר שלו justmotor.co.il

שלומי

פורסם

אהלן,

אתה יכול לרכוש את החלפים מכאן, הנה שמן מנוע איכותי שעומד בתקן שלך:

http://www.apexmotors.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9F-valvoline-synpower-5w40

 

 

יש להם גם פילטר שמן מקורי שמתאים לך רק אין להם באתר.

תתקשר לבדוק אולי יתנו לך הנחה בגלל שהופנת מקארספורום.

 

הם עושים משלוחים בעלות של 35 שקל לכול הארץ עם צ'יטה, יגיע אליך מהר.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...