Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מברגת בוש עם סוללה של 9.6V

החלפתי פעם סוללות לניקל מאטל ועכשיו הם נחלשו עוד פעם.

אני רוצה להחליף את הסוללות לליפו

התא הזה מתאים לי מבחינת הגודל

http://www.ebay.com/itm/A-Lion-11-1V-3S-1200mah-25C-Lipo-Battery-Power-for-RC-Helicopter-Airplane-CCYG-/141966954141?hash=item210de3ce9d:g:C2cAAOSwJSJXGPBY

 

זה תא של LION POWER

 

יש תאים יותר טובים אבל הם לא במלאי בבאנגוד.

אני מחפש מטען מתאים, אני לא הולך להטעין בפעם אחת יותר מסוללה אחת.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

עבור מקדחה שהינה צרכן זרם חזק לא הייתי נוגע כרגע בליטיום פולימר - LIPO

מה רע עם סוללת ליטיום li-on ?

שואל כיוון שליטיום פולימר נכון לרגע זה הינה מעט חסרת יציבות, צריך להטעין אותה בצורה מסויימת ועם מתח מסויים ולא לחרוג.

סוללות אלה נכון לרגע זה יקרות בארץ ולהביא מחו"ל - רוב הסיכוי שזה יוחרם במכס בגלל התקנות החדשות שקמו לסוללות אלה

עקב מקרי התלקחות (תתפלא אבל מוכרים שקית הטענה שמונעת שאם תהייה התלקחות היא לא תצא)

חברות תעופה רבות כבר לא מוכנות להטיס סוללות אלה (פדקס עדיין מטיסה)

מבחינת קיבולת - ליטיום רגילה תהייה כמעט אותו הדבר ואין לך בעיות עם טעינה וחוסר יציבות

קובי

:-)

פורסם (נערך)

על li-on לא חשבתי, אני יחקור קצת.

עריכה

אני עדיין צריך מטען מיוחד ל li-on?

אם אני מבין נכון, אני צריך פאק של 3 סוללות שיגיעו למתח של 10.8v בפיק. המברגה יכולה לקחת גם 12v.

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לסוללות lI-ION גם נדרש מטען שונה משל ניקל מטאל למשל

אתה יכול למצוא חבילה כזו למשל

http://www.ebay.com/itm/Mini-Portable-DC-168-12V-Rechargeable-Li-ion-Battery-Pack-for-CCTV-Camera-OK-/272227333075?hash=item3f620373d3:g:CRoAAOSwZjhXItHK

http://www.ebay.com/itm/Protable-Power-DC-12V-4000mAh-Super-Large-Capacity-Rechargeable-Li-ion-Battery-/322031187508?hash=item4afa8df634:g:5tkAAOSwu4BVyBeZ

 

אם יש לך שואב אבק רובוטי בבית של irobot אתה יכול למצוא סוללה כזו שגם תשמש אותך למברגה ותוכל להטעם עם המטען המקורי של השואב

 

לפי דגם המברגה שלך יכול להיות שיש לה סוללת ליטיום כפי שיש הרבה דגמים כבר שיוצאים עם ליטיום - למשל

http://www.ebay.com/itm/Bosch-PS32-02-Brushless-Cordless-Drill-Driver-Kit-12V-Max-Li-Ion-3-8-NEW-Tool-/162059412739?hash=item25bb7e6503:g:3O4AAOSwv0tVdtBZ

ואז אתה מחליף רק את הסוללות הפנימיות

http://www.ebay.com/itm/Bosch-PSR-10-8-Ersatzakku-10-8-V-Li-Ion-Batterie-Battery-Accu-Akku-NEU-/300915893407?hash=item460ffc249f:g:bh0AAOSwVFlUGF07

קובי

:-)

פורסם

התכנון הוא לקנות 3 תאים של סמסונג, להלחים אותם ביחד ואז לפרק את המטען המקורי ולחבר אליו את המטען השני.

או שאני יעשה פתח להטענה בסוללה שאני מחליף.

השאלה איזה מטען אני צריך

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

כל מטען שמצאתי מתאים להטענה של סוללה אחת בכל פעם. אני מתכנן לחבר 3 סוללות 18650 ואז להלחים אותם לתוך המארז של הסוללה.

ואז אני אפרק את המטען המקורי ואשתמש בפלסטיקה שלו לחבר את המטען החדש.

אני לא מוצא מטען שמתאים לי, כולם מתאימים לחיבור של סוללה אחת בכל פעם.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...