Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי באוטו מלמת רוורס וכשאני שם רוורס זה פתאום רושם לי "אין אות במצלמה".

איך אפשר לסדר את זה? זה עבד בסדר גמור. יש מערכת מולטימדיה רגילה.

 

ושאלה שנייה אם יש לי איביזה אבל הבעלים הקודם החליט להוציא את האותיות IBIZA מאחורה ופשוט לנקות שלא ישאר כלום שיהיה חלק, האם אפשר להדביק את האותיות בחברה? לבקש מהם לעשות לי חדש? יש כזה דבר?

 

תודה.

פורסם

הסמלים[אותיות], הללו הם לא זולים.

תברר בחברה את עלותם, כדי שלא תהיה חייב לקחת משכנתה.

עד לא מזמן היה שרשור על סמל של DACIA בעלות מטורפת.

פורסם (נערך)
הסמלים[אותיות], הללו הם לא זולים.

תברר בחברה את עלותם, כדי שלא תהיה חייב לקחת משכנתה.

עד לא מזמן היה שרשור על סמל של DACIA בעלות מטורפת.

יש לי את האותיות בתא כפפות. אני צריך שמשהו ידביק את זה באיכות גבוהה ומסודר , ישר.

שאלתי משהו מצמפיון הוא אמר שהוא חושב כמעט 100 אחוז שהם לא מתעסקים בהרכבת האותיות חזרה...

איזה מבאס :/ בתכלס כדי להרכיב/להדביק חזרה צריך שבלונה שיהיה בדיוק במרכז וכל אות בנפרד.

 

יש לך מושג לגבי מצלמת רוורס? למה רשום "אין אות במצלמה"?

עריכה אחרונה על ידי yaron123456
פורסם

לגבי המצלמה, יכולות להיות הרבה סיבות. החל מנתק בחוטים שהולכים מהמצלמה למכשיר המולטימדיה, וגם אפילו מתקלה במצלמה עצמה.

כמובן זה דורש בדיקה קצרה.

לגבי האותיות אנסה לבדוק עוד מקומות.

Buy SEAT Ibiza Badges and Emblems Replacement Parts (New and Used)

 

אחד מהם זה כמובן ה-EBAY.

פורסם
לגבי המצלמה, יכולות להיות הרבה סיבות. החל מנתק בחוטים שהולכים מהמצלמה למכשיר המולטימדיה, וגם אפילו מתקלה במצלמה עצמה.

כמובן זה דורש בדיקה קצרה.

לגבי האותיות אנסה לבדוק עוד מקומות.

Buy SEAT Ibiza Badges and Emblems Replacement Parts (New and Used)

 

אחד מהם זה כמובן ה-EBAY.

יש לי את האותיות בתא כפפות. אני צריך שמשהו ידביק את זה באיכות גבוהה ומסודר , ישר.

 

גבר רשמתי את זה...יש לי את האותיות! מה שאני רציתי לשאול זה אם בחברה יכולים להדביק לי את זה כמו שצריך חזרה :/

זה הכל...

פורסם

אפשר להעתיק לדף A4 את האופן שבו האותיות מסודרות כראוי (מאיביזה אחרת), להדביק עם נייר דבק את האותיות שלך לדף בהתאם לשבלונה שציירת עליו, למרוח עליהן איזה דבק רציני ואז, בעודן דבוקות לדף, להדביק אותן בחזרה על הרכב שלך.

הבעיה היחידה בכל הסיפור הזה היא לשמור אותן מפולסות היטב ובמרחק שווה מכל צד של הדלת. לא אמור להיות נורא מסובך אם אתה מודד כמו שצריך.

 

בהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תדביק שני פסי דבק נייר מקבילים ומיניהם תתחיל להדביק את האותיות כשאלה שומר על מרווח קבוע בין כל אחת מהן,

סה"כ לא מדע אטום ואני בטוח שאתה תעשה את זה יותר טוב מאשר מישהו שתשלם לו.

פורסם

כל כך חשוב לך שיהיה רשום שזה איביזה?

במצב היום שבו אוהבים לעקור סמלים ואותיות, אם הבעלים הקודם עשה החלקה לסמלים, אז עדיף שתישאר ככה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה הלחץ להדביק? תשאיר את זה ככה, זה גם יותר יפה וגם אם תדביק זה כמעט בטוח לא ייצא לך כמו בהדבקה המקורית.

פורסם

האותיות מגיעות עם מדבקה "מיישרת"

6L6853687739-2.jpg

 

אני יודע שיש לך את האותיות בתפזורת, הסיכוי שתצליח להדביק אותן ישר "כמו במפעל" שואף לאפס בלי המדבקה הזאת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני אישית הדבקתי מחדש את הכיתוב hyundai אצלי ולא רואים סימן שהוא נחתך בעבר.

צריך להיות עדין סובלני ולנקות מיד אחריך0d9d0fd3366e0bb610bd41bb4cb4af88.jpg

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...