Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, זה נכון מה שאמרו לי לגבי טיפולים בסיאט איביזה טורבו? אני בדרך לרכישת סיאט איביזה טורבו 1.2 , ידני, 3 דלתות שנת -2013-2014-2015, עכשיו מה שאמרו לי שטיפול לאוטו בין אם זה טיפול גדול או טיפול קטן כל טיפול כמובן במוסך מורשה ראשי יעלה 2.5-3 אלף. זה הגיוני מחירים כאלה של טיפולים? למשהו יש סיאט איביזה שטיפל במורשה צ'מפיון הראשי והמחירים היו לו ככה או פחות? בוא נדבר על טיפול 15 אלף והלאה. גם טיפול גדול וגם קטן. תודה רבה

פורסם

מציע להפסיק לשמוע לאותו מקור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שטויות.

 

מציע להפסיק לשמוע לאותו מקור.

 

קשקושים של בור ועם הארץ.

טיפול קטן במוסך מורשה יעלה לך כ 600₪. הגדול כ 900₪, כל זה ללא החלפת בלמים.

חצוף.

משהו דיבר איתי עזבו שהוא מדבר שטויות בכללי לגבי הרכב שלו חושב שיש לו מליון דולר בכיס ועוד אומר לי בשיא חוצפתו :"הנה הטיפול האחרון שלי עלה כ-3000 שקל עבור החלפת שמנים ועוד כמה דברים מסביב".

 

עכשיו ברור לכם שצחקתי לו בטלפון אבל הייתי חייב לשאול אולי בטיפול 30 אלף או 40 אלף או טיפול ראשון לא יודע המחירים כאלה יקרים..

 

אני מדבר שוב במוסך המורשה ולדוגמה יש לכם בחולון מוסך מורשה של "שחר מוטורס" שזה מוסך מורשה בלבד זה לא מוסך רשמי של צמפיון. אני ארצה לעשות את הטיפולים שלי במוסך של צ'מפיון! האם שם המחירים כמו שהוא אמר או שהם כמו שאמרתם 600-900 שקל בלבד?

פורסם

אם הוא באותו מועד טיפול החליף בלמים (רפידות ודיסקים) קדימה ואחרוה ועשה טיפול גדול, מחיר בהחלט יכול להגיע ל 2500-3000 ש"ח.

 

 

ולכן תשאל קודם כל, מה הם אותם "כמה דברים מסביב".

 

 

פורסם

עכשיו ברור לכם שצחקתי לו בטלפון אבל הייתי חייב לשאול אולי בטיפול 30 אלף או 40 אלף או טיפול ראשון לא יודע המחירים כאלה יקרים..

 

גם טיפולי 30 אלף לא עולים 3000 ש"ח, אלא אם כן מחליפים בלמים או חלקים שהתקלקלו שזה כמובן נדיר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אם הוא באותו מועד טיפול החליף בלמים (רפידות ודיסקים) קדימה ואחרוה ועשה טיפול גדול, מחיר בהחלט יכול להגיע ל 2500-3000 ש"ח.

 

 

ולכן תשאל קודם כל, מה הם אותם "כמה דברים מסביב".

 

גם טיפולי 30 אלף לא עולים 3000 ש"ח, אלא אם כן מחליפים בלמים או חלקים שהתקלקלו שזה כמובן נדיר.

שאלתי אותו אם זה טיפול ברקסים וכאלה הוא אמר לי ״לא זה טיפול גדול יותר״ סתם חשב שבא לשחק איתי כאילו אני אאמין לו. בכל מקרה ברקסים דיסקים וצלחות במורשה ברור שיעלו 2000-3000 אני יודע את זה ובגלל שזה כל הברקסים וכל המערכת של הצלחות רפידות וכו׳... עכשיו טיפולים רגילים של שמן פילטר וכל האלה מסביב אתם יודעים טיפול 15 אלף או 30 אלף או 45 אלף זה אותם מחירים ? 600-900 כמו שאמרו לי ל עלה בשרשור? ברקסים רפידות צלחות מחליפים אחרי כמה שנים זה בסדר אין מה לעשות זה צריך. אני מדבר איתכם על טיפולים במוסך של צ'מפיון הראשי המורשה בראשון ...

פורסם

באמת שטויות, אני טיפלתי במשך שנים במרכזי בחוף שמן (כנראה שאין יותר יקר ממנו) ומעולם לא הגעתי לסכום בעל 4 ספרות.

אם אתה מאחד יחד טיפול גדול עם החלפת ברקסים אתה עלול להתקרב ל-2000.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
באמת שטויות, אני טיפלתי במשך שנים במרכזי בחוף שמן (כנראה שאין יותר יקר ממנו) ומעולם לא הגעתי לסכום בעל 4 ספרות.

אם אתה מאחד יחד טיפול גדול עם החלפת ברקסים אתה עלול להתקרב ל-2000.

זה מוסך רשמי של היבואן ? של צ'מפיון?

ובסדר הבנתי את הנושא...

נקווה שבאמת הטיפולים לא יקרים לסיאט איביזה גם בשנתונים הגבוהים שלך (2014 והלאה).

פורסם

נראה לי שכן, אפילו במוסך המרכזי של צ'מפיון לא תשלם סכומי עתק על איביזה.

אני גם חייב לציין שהשירות של המוסכים המרכזיים שלהם די טוב, נעים להיכנס ולשהות שם, גם זה שווה משהו.

קח בחשבון שחלק מה"חסכון" (לכאורה) בטיפולים יעלם בעלות הביטוח השערורייתית של הרכב הזה...

הכי חשוב, טפל בזמן ותהנה, אחלה רכב!

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
נראה לי שכן, אפילו במוסך המרכזי של צ'מפיון לא תשלם סכומי עתק על איביזה.

אני גם חייב לציין שהשירות של המוסכים המרכזיים שלהם די טוב, נעים להיכנס ולשהות שם, גם זה שווה משהו.

קח בחשבון שחלק מה"חסכון" (לכאורה) בטיפולים יעלם בעלות הביטוח השערורייתית של הרכב הזה...

הכי חשוב, טפל בזמן ותהנה, אחלה רכב!

מה הכוונה מוסך מרכזי?

המוסך המורשה הראשי של צמפיון יש אותו גם בראשון לציון , לא?

אני מבטח את הרכב + עושה טיפולים בצ'מפיון הראשי.

×
×
  • תוכן חדש...