Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

הזמנתי מאיביי כבל למצלמת רכב שלי

s-l1600.jpg

 

 

במקום הכבל שמחובר למצת ותופס לי סתם מקום , חשבתי לחבר את הכבל הזה ישירות לתא פיוזים

שיותר קרוב במקום לחבר אותו לכבל האדום אחרי הסוויץ' של הרדיו דיסק

 

יש לי כמה מקומות של פיוזים ריקים

האם ניתן לקנות מפצל כזה מאיביי ולחבר כבל עם ישירות לפיוז וככה בעצם לקבל מתח אחרי הסוויץ'?

 

נניח משהו כזה?

 

s-l1600.jpg

 

אין סכנה? , איפה אני אמור לחבר את החוט האדמה?

כי פה אני רואה רק חוט אדום אחד יש דרך אחרת?

פורסם

את האדמה תחבר לגוף הרכב במקום ללא צבע,אם צריך תשייף טיפה. או שתיקח אדמה מהמצת או מהרדיו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא חייב פיוז ריק, ניתן על קיים, תוודא שהוא לא נותן מתח שהרכב כבוי, ניתן לבדוק עם מולטימטר על הגב של פיוז קיים, לגבי הפלוס צריך לחבר לבורג שמחובר לשילדה בדר"כ יש ליד הפיוזים, אני בדקתי עם מולטימטר לגב פיוז ולבורג, בהתחלה לא היה מתח ואז החלפתי לבורג אחר והיה מתח.

פורסם

אוקי אז ירדתי למטה

פתחתי את המכסה של הפיוזים כיוונתי את המולטימטר ל DC הוא AUTORANGE

 

אמור לזהות מתחים אוטומטי ככה שלא צריך להעביר אותו ל 20 ולשחק עם זה בכל מקרה

 

את הפרוב של המינוס שמתי בציריה של הדלת

ועם האדום ניסיתי לגעת בנקודות של הפיוזים

 

מביט על המולטימטר , שום כלום

הדלקתי סוויץ' , זורק מבט על המולטימטר גם שום כלום

מה עשיתי לא נכון?

 

צריך לקנות טסטר כזה ? כמו של החשמלאים ?

אני אשמח ללמוד איך להתעסק עם זה תודה :)

פורסם (נערך)

תנסה לגעת בגב של פיוז קיים, במידה ולא עובד תחליף מיקום של מינוס לבורג באזור הפיוזים.

עריכה אחרונה על ידי none77
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום לכולם,

בהמשך לפוסט מעלה,

גם אני רכשתי מצלמת רכב עם חיבור חשמל USB שמתחבר למצת הרכב.

אני מעוניין שהחיבור יהיה קבוע לבית הפיוזים לאחר הנעה, במקום שיתפוס לי את שקע המצת.

רכשתי את המוצרים הבאים:

 

car.JPG

 

car.JPG

 

תהליך החיבור הוא כזה:

המצלמה תחובר בכבל שהגיע איתה למצת הנקבה שרכשתי, המצת יחובר למתאם של הפיוזים שרכשתי, והמתאם של הפיוזים יחובר לבית הפיוזים.

 

מספר שאלות:

1. האם בכללי מה שאני מנסה לעשות נכון?

2. לאיזה פיוז אני יכול לחבר את המתאם (האם משנה עוצמת הפיוז אליו אני מחבר את המתאם)?

3. איזה פיוז (עוצמה) אני צריך לשים למתאם שרכשתי?

4. האם כבל חיבור המצת השחור צריך להתחבר לגוף הרכב והאדום למתאם של הפיוז שרכשתי?

 

תודה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי Moshik Levi
פורסם

אני לקחתי חשמל פשוט של הרדיו עם המצת הנקבה ( קניתי גם כזה )

לגבי פיוז אני לא חיברתי כי יש כבר את הפיוז של הרדיו

פורסם (נערך)

בתקווה שקנית מפצל פיוזים בגודל הנכון.

דבר ראשון אתה ''נועל'' אותו על החוט האדום של המצת החדש.

בחלק העליון אתה שם פיוז חדש, רצוי 3 אמפר.

 

הולך לרכב ופותח תיבת פיוזים, בודק איזה פיוז הוא פיוז של מצת הרכב.

מוציא את פיוז מצת הרכב ומכניס אותו למפצל פיוזים בחלק התחתון.

ואז מכניס את מפצל הפיוזים במקום הפיוז של מצת הרכב.

 

נשאר לך חוט שחור מהמצת החדש.

אותו אתה מחבר לבורג השילדה ברכב. אמור להיות בורג כזה בתיבת הפיוזים, יכול להיות תצטרך לפרק את הפאנל.

ופה נגמר הסיפור.

 

בסרטון אני מחבר רכיב שיש בו 2 מפצלי פיוזים, אבל אותו עיקרון, אתה פשוט תשתמש ב 1.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לדעתי חבל להשתמש בשקע מצת לחיבור כזה, אני השתמשתי אצלי במודול כזה : http://www.ebay.com/itm/321798506467 הרבה יותר קטן ואסתטי, מלדחוף שקע מצת וכבל עם תקע מגושם לתיבת הפיוזים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתקווה שקנית מפצל פיוזים בגודל הנכון.

דבר ראשון אתה ''נועל'' אותו על החוט האדום של המצת החדש.

בחלק העליון אתה שם פיוז חדש, רצוי 3 אמפר.

 

הולך לרכב ופותח תיבת פיוזים, בודק איזה פיוז הוא פיוז של מצת הרכב.

מוציא את פיוז מצת הרכב ומכניס אותו למפצל פיוזים בחלק התחתון.

ואז מכניס את מפצל הפיוזים במקום הפיוז של מצת הרכב.

 

נשאר לך חוט שחור מהמצת החדש.

אותו אתה מחבר לבורג השילדה ברכב. אמור להיות בורג כזה בתיבת הפיוזים, יכול להיות תצטרך לפרק את הפאנל.

ופה נגמר הסיפור.

 

בסרטון אני מחבר רכיב שיש בו 2 מפצלי פיוזים, אבל אותו עיקרון, אתה פשוט תשתמש ב 1.

 

ברכב שלי המצת כל הזמן מקבל מתח (סקודה) אז אני רוצה לחבר את המצלמה דרך תיבת הפיוזים כדי שלא תעבוד כשהאוטו לא מונע, יש למישהו מושג לאיזה פיוז אני צריך לחבר את זה? האם יש פיוז ריק שאני יכול להשתמש בו?

 

תודה

פורסם
ברכב שלי המצת כל הזמן מקבל מתח (סקודה) אז אני רוצה לחבר את המצלמה דרך תיבת הפיוזים כדי שלא תעבוד כשהאוטו לא מונע, יש למישהו מושג לאיזה פיוז אני צריך לחבר את זה? האם יש פיוז ריק שאני יכול להשתמש בו?

 

תודה

חפש בספר הרכב איזה פיויזים הם ספייר ובדוק אחד אחד עד שתמצא פיוז שנותן מתח כשהרכב מכובה.
×
×
  • תוכן חדש...