שלום רב!
יש לי סיטרואן סקסו שנת 98, ידנית, 1.4
אתמול נתקע הרכב במהלך הנסיעה, דוושת הקלאץ' נתקעה באמצע ואף הילוך לא נכנס.
היום במוסך, אמרו לי שהלך לי כל מנגנון הקלאץ', וגם המנוף, כלומר עלות התיקון תהיה באיזור ה3 אלף שקלים.
יש לי מספר שאלות:
האם אתם יכולים לאמת שאכן מה שאומרים לי במוסך זה מה שקרה? ואם כן, האם המחיר תואם את הנורמה? האם אפשר להרכיב חלקים מפרוקייה ולהוזיל את התיקון?
האם לדעתכם כדאי לי בכלל לתקן את הרכב ולא פשוט להיפטר ממנו. כלומר האם זה בלאי טבעי או שמעתה האוטו יהיה במוסך אחת לשבועיים?
תודה רבה!