Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה אחרי הת'רד הזה : [למכירה] גולף GTI DSG 2010

 

הגולף נמכרה תוך יומיים בלבד מיום הפרסום וללא קשר (אפילו לא קרוב) למחירון לוי יצחק,

 

את מקומה תפסה הכלה החדשה שהמשותף בינה ובין הגולף הוא הצבע הלבן והעובדה שיש לה 5 דלתות :wink:

 

ביום חמישי התייצבתי ברח' המסגר לקבלת היורשת BMW M135I.

 

האוטו הינו אחרי הפייסליפט החדש ששיפר משמעותית את הפרונט של האוטו,

 

בנוסף האוטו מגיע עם מתלים אדפטיביים, פנסי לד ושאר פיצ'רים מעניינים שעדין לא הספקתי ללמוד,

 

אז הנה קצת תמונות ובקרוב אכתוב סקירה קצרה.

FullSizeRender.jpg

IMG_0710.jpg

IMG_0709.jpg

BMW M135I

פורסם

נראית מעולה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אהבתי את הפרונט

אהבתי את הבאק

אהבתי את הצד

אהבתי את הג'נטים

 

בונא, אהבתי הכל

ממתי סדרה 1 הפסיקה להיות רכב מכוער!?

 

תתחדש, חתיכת יורשת ראוייה מצאת....

אם אפשר בקשה קטנה - תכתוב רשמים מתי שבא לך וזה, אבל אני אשמח לראות רשמים שלך עוד חודשיים ככה כשהפרפרים בבטן קצת יישכחו אבל הזכרון מהGTI עדיין יהיה טרי מספיק בשביל ההשוואה המתבקשת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תתחדש!

 

האם ההנעה מגיעה לגלגלים הנכונים או שהיא קדמית? אני לא זוכר אם מתיחת הפנים שינתה את זה או שזה עתיד להשתנות בהמשך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
תתחדש!

 

האם ההנעה מגיעה לגלגלים הנכונים או שהיא קדמית? אני לא זוכר אם מתיחת הפנים שינתה את זה או שזה עתיד להשתנות בהמשך.

 

הנעה אחורית כמובן :-)

 

הדגם הבא כבר יהיה הנעה קדמית, ד"א זה היה אחד השיקולים ברכישה של זו.

BMW M135I

פורסם
תתחדש וסע בדרכים טובות. רכב יפיפה.....למרות שהשאלה המתבקשת, למה לא GTI חדשה? או גולף R?

אני אחרי שני דורות של GTI ומכיר טוב מאוד את ה-GTI החדשה שהיא בכל קנה מידה רכב מעולה!

הרגשתי צורך לגוון ולנסות הנעה אחורית חזקה,

לגבי הגולף R, התמחור השערורייתי שלה וחוסר הרצון של צ'מפיון להנחה (נמכרת מעל S3) מנע ממני אפילו להסתכל לכיוונה.

BMW M135I

פורסם

כשתכתוב סקירה - אנא פרסם אותה "בכללי".

בינתיים, כמו כל שרשור שעיקרו "תתחדש", מועבר לאופטופיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

איזה פארטי פופר אתה במבי.

אצלינו בקיבוץ אומרים הביא סיבוב.

מברוק על הבימר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
איזה פארטי פופר אתה במבי.

אצלינו בקיבוץ אומרים הביא סיבוב.

מברוק על הבימר.

 

המסיבה ממשיכה, במקום של המסיבות..

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל בעל GTI בפורום הזה מתקדם ל135 אני מבין :-)

תתחדש, אחלה מכונה!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...