Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחה של 5 - אין צורך ב7 מקומות. אחרי נסיעת מבחן ואחרי קריאת כל השרשורים על הרכבים האלה- עדיין מתקשה להחליט.

אין שיקולי דלק, עלות וכדומה - רק איזה רכב יותר מתאים ומפנק בגרסת הליסינג לנסיעה יומית של 150 ק"מ וסופי שבוע משפחתיים.

מה אתם אומרים?

פורסם (נערך)

CX 5

מיצובישי פשוט מרגיש חלש ותנודתי .

למה לא תבקש נסיעת מבחן ?!

כל מה שאכתוב פה לא שווה שתי נסיעות מבחן. דרך אגב הילדים בבוסטרים ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ההאוטלנדר פשוט מרגיש עצל גמלוני וכבד,אך נעים בנסיעתו וחסכוני.

המאזדה שקטה יותר זריזה ומתנהלת הרבה יותר טוב ברוב הסעיפים.

ואין כמו נסיעת מבחן ותחושות .

יש דברים שרק איש מכירות יודע לומר ולהוסיף. לטעמי המאזדה מנצחת.

אז מנסיון שלי (2 CX5 מאזדות במשפחה) וחבר קנה אאוטלנדר אבל

העדפותיו היו החיסכון,ההתנהלות העצלנית של האאוטלנדר ותא מטען

העמוק שמתאים לצרכיו.

פורסם

יש לנו את 2 הרכבים במשפחה,

אישית? ממש לא אוהב את שתיהם.

 

האאוטלנדר יותר נוחה משמעותית ומרווחת יותר מאשר הCX5.

הCX5 זריז קצת יותר(בגלל הגיר הרציף של האאטולנדר) אבל עדיין לדעתי כבד יותר ובמקרה שלנו מאובזר יותר.

 

לדעתי שתיהן מכוניות ביינוניות מאוד.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

שני רכבים שלדעתי עדיין לא מספקים חבילה טובה. ה CX5 הסטנדרטי הרגיש לי זול וספרטני משהו מבפנים(תבין רק לאחר שתתיישב במאזדה 6), אמנם נוסע טוב ודיי נוח, והגרוטאאולנדר 2013 שלי מלא קרקושים, עם תיבת הילוכים של מכסחת דשא ובדרך להיות מוחלף בקרוב. הבנתי שהאאוטלנדר עבר מקצה שיפורים- לא ניסיתי.

בסה"כ כל אחד לפי צרכיו, מבחינתי האישית זה נבלה וזה טרפה.

פורסם

לא הבנתי...

לא מספקים חבילה טובה???

noknok מכוניות בינוניות ???

קיה ספורטאז,הונדה CRV,טויוטה ראב4,יונדאי טוסון,ניסן קשקאי,סובארו פורסטר,סוזוקי קרוסאובר,

סקודה יטי,פורד קוגה,פיזו 3008,שברולט קפטיבה.

ACHTUNG למה איזו חבילה הן צריכות לספק עוד? NOKNOK ועל איזו בינוניות אתה מדבר,מכל

הרשימה שכתבתי שבערך כולן נותנות את אותה החבילה ומחיר דומה.

מה אתם עוד אתם רוצים מרכבים כאלה,שיהיו מרופדים בעור ויגהצו כבישים בשקט מוחלט כמו מרצדס במוו

האודי??? וחס וחלילה לא יקרקשו.

הCX5 הוא אחד המובילים בסגמנט בכל תחומי הנסיעה,אם זה בשקט שלו,אם זה בזריזות וההתנהלות

הכללית שלו...

אאוטלנדר קירקושים,אני נוסע עם חבר ב 2012 אאוטלנדר בערך פעמיים בשבוע לעבודה,(עובדים ביחד)

על איזה קירקושים אתה מדבר? נסיעה חלקה לגמרי ואם כבר המאזדה יותר שקט וגם במהירויות גבוהות.

פורסם

מכל הרשימה שרשמתי,כל אחת בדרכה שלה,יש לה מינוסים ופלוסים על האחרת,הסגמנט

די מאגד בתוכו הכל,זו מצטיינת פה והאחרת שם זוכה .היבואנים די דומים באיבזור

ומשתדלים ליישר קו,גם במחיר וגם ברמות האבזור שלכל אחת יש דגם זול ביניים ויקר יותר.

יש כאלה שאוהבים את נסיעתו של זה ויש כאלה שאוהבים את נסיעתו של האחר.

בינוניות אם אמרתם,אז דיברתם על כל הסגמנט הזה והרשימה גדולה. לא מספיק איבזור?

תקנה את המאובזר והיקר יותר,לא אוהב את הרכב,קנה של חברה אחרת.

פורסם

הכי פשוט זה לקרוא ביקורות מהעיתונות, ולהשוות בין שני הדגמים. אחסוך לך את העבודה.

נתחיל במאזדה CX5:

 

אין וויז. "ברכב ההדגמה התקינה היבואנית גם תוכנת ניווט של Waze, אך זו עדיין לא הצטרפה למפרט הרשמי של הרכב" (ICar)

 

לא נוח. "רוחב המושב הוא הפרמטר היחיד שעלול להגביל" (ICar)

 

תא מטען קטן. "תא המטען גדול ושימושי, אם כי לא כמו זה של מיצובישי אאוטלנדר" (ICar)

 

לא נוח. "בסיס המושב הרגיש לנו אופקי מדי ולא תומך מספיק בירכיים. בבלימות חזקות הדבר מורגש אף יותר" (וואלה)

 

משענת לא מספקת. "במהלך הנהיגה, שמנו לב שמשענת היד בין המושבים הקדמיים לא ממש מספקת. היא קטנה, נמוכה ונמצאת אחורה מדי כדי שיהיה נעים להניח עליה את המרפק" (וואלה)

 

לא מרווח. "זהו לא המושב האחורי המרווח ביותר בקבוצה וכדי להכניס שם שלושה מושבי בטיחות, צריך מעט יצירתיות או מושבים לא רחבים מדי. תא המטען גם הוא לא ענק" (וואלה)

 

לא ספורטיבי. "ההרגשה בפניות חדות היא כעת מעט פחות חדה וספורטיבית מבעבר" (גלובס)

 

לא זול. "במחירים הללו היא נמצאת מחוץ לחגיגת המכירות הפרועה שחוגגים כיום ג'יפי הבסיס המוזלים בקצה הנמוך של השוק" (גלובס)

 

מכוערת. "לא מלכת היופי" (יואב קווה, כבישים)

 

לא שטח. "לא מתאימה לשטח" (יואב קווה, כבישים)

 

אין סאנרוף בגירסת הבסיס. "רכב המבחן היה ברמת הגימור 'לקשרי', וזו מוסיפה חלון שמש בגג" (אוטו)

 

לא נוח. "מחסור קל בתמיכה לירכיים וזווית מסעד שנוטה מדי לפנים" (אוטו)

 

"בסיס המושב נמוך וחסרה תמיכה לירכיים למבוגרים" (אוטו)

 

ראות לקויה. "התלונה העיקרית נוגעת לקורות A מעט עבות שפוגעות מעט בראות החוצה" (אוטו)

 

לא בולם זעזועים. "שיבושים קטנים בדרך כלל יעברו לתא הן במרחב העירוני והן מחוצה לו, כשגם שיבושים גדולים וחדי שפה יורגשו יתר על המידה" (אוטו)

 

לא נוח. "לא מדובר ברכב הנוח בקטגוריה" (אוטו)

 

רועש. "ב-100 קמ"ש רעשי הכביש הופכים מוחשיים, ומעבר לכך רעשי הרוח מרימים את ראשם" (אוטו)

ולעומת זאת, מיצובישי אאוטלנדר:

 

קבוע בצמרת. "רכב הפנאי המשפחתי, שהתברג בצמרת הטבלה והפך לאחד השחקנים הדומיננטים בזירה הישראלית בשנים האחרונות" (וואלה)

 

עיצוב מרהיב. "מתהדר בעיצוב נועז, רשימת אבזור מכובדת וחידושים במכלוליו" (וואלה)

 

וויז בגירסת הבסיס, ועוד. "מערכת מולטימדיה מעודכנת Connected Car מבוססת מערכת הפעלה של 'אנדרואיד' עם אינטרנט אלחוטי קבוע, WAZE מובנה, סלופארק לחניה בתשלום ועוד"

 

חסכוני. "15 ק"מ לליטר בממוצע" (וואלה)

 

יפיוף. "יחידות התאורה מחודשות ומודרניות, עם פנסי LED בוהקים... גם הישבן מגולף... מראה דינמי ונועז יותר, עם קריצת כאילו-שטח" (וואלה)

 

איכות גבוהה. "חלקו העליון של לוח המחוונים מרופד בחומר גמיש ונעים למגע... כנראה, עמיד ביותר" (וואלה)

 

מרווח. "תא הנוסעים מרווח ומאוד פונקציונאלי" (וואלה)

 

גם מאחור. "שפע מקום לשלושה נוסעים, או מושבי ילדים... אפשר להסיע קדימה-אחורה, על פי הצרכים. נוח ופרקטי לרכב משפחתי" (וואלה)

 

תיבה רציפה משודרגת. "היא מתפקדת באופן משביע רצון; בנהיגה משפחתית היא אינה מיבבת ומתייפחת, והחלפות ה'הילוכים' זריזות יחסית" (וואלה)

 

לא רועש. "המנוע מסתובב חלק ושקט, רחשי הכביש והרוח נבלעים היטב. בדממת הנסיעה תוכל לשמוע את הילדים מכרסמים במבה במושב האחורי" (וואלה)

 

נוח. "נוחות הנסיעה מצוינת ומעודנת" (וואלה)

 

אחיזה מעולה. "אחיזת הכביש טובה... האאוטלנדר תפר במהירות את העיקולים. גם אם נהיגה ספורטיבית אינה מעניינת את הלקוח הטיפוסי, טוב לדעת שהרכב לא יפתיע אותך בזמן תמרון חירום" (וואלה)

 

לא יקר. "הוא מהודר ומרווח, מתומחר היטב, אמין, ועכשיו גם נראה טוב יותר" (וואלה)

 

בולט על הכביש. "סך כל השינויים מעניקים לאאוטלנדר החדש נוכחות בולטת" (cartube)

 

חומר טוב. "איכות החומרים בהחלט השתפרה וזה מורגש מרגע פתיחת הדלת" (אוטו ספורט)

 

יציב בסיבובים. "בעליות של ירושלים המפותלות האאוטלנדר בהחלט הרגיש יציב בסיבובים וההגה הרגיש מדוייק וכבד במידה הנכונה" (אוטו ספורט)

 

תאוצה טובה. "עקיפות מתבצעות בבטחה הודות לגיר הרציף ששומר על סל"ד קבוע בשיא הכוח ומאפשר תאוצה טובה" (אוטו ספורט)

 

לא יקר. "מחיר אטרקטיבי, מראה יוקרתי ואבזור רחב, האאוטלנדר החדש בהחלט מביא לנו עסקת חבילה משתלמת שלא מתפשרת על איכות או נוחות" (אוטו ספורט)

 

מספר אחד. "אף קרוס־אובר אחר לא מאיים בעתיד הנראה לעין על מעמדו של אאוטלנדר המחודש בראשות הטבלה" (מעריב)

 

שקט ואיכותי. "כלי שקט שמשדר תחושה איכותית, בלי דרמות של רעש צמיגים, מתלים, דרך ורוח" (מעריב)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני לא הייתי רוצה שכתב עיתון שנוסע ע"ח יבואן מסויים לחו"ל, וכותב לו ביקורת כזאת או אחרת, ייקבע לי באיזה רכב כדאי לי להשקיע את מיטב כספי.

ביגמיק:

אכן סגמנט שמבחינת איכות מאופיין בבינוניות, פרט לייטי שמאוד קטן ונמצא תכלס בתת סגמנט, הקוגה שמבוסס על פוקוס 2011 והקפטיבה שבקבוצה גבוהה יותר. את הניסן לא ניסיתי.

מאחר ו2 הרכבים שונים בתחושת הניהוג ; גיר רציף לעומת פלנטרי, מהודק מול רך וכד', לי אישית קשה להמליץ. בחירתי האישית תהיה הרע במיעוטו וזה המאזדה.

פורסם
לא הבנתי...

לא מספקים חבילה טובה???

noknok מכוניות בינוניות ???

קיה ספורטאז,הונדה CRV,טויוטה ראב4,יונדאי טוסון,ניסן קשקאי,סובארו פורסטר,סוזוקי קרוסאובר,

סקודה יטי,פורד קוגה,פיזו 3008,שברולט קפטיבה.

ACHTUNG למה איזו חבילה הן צריכות לספק עוד? NOKNOK ועל איזו בינוניות אתה מדבר,מכל

הרשימה שכתבתי שבערך כולן נותנות את אותה החבילה ומחיר דומה.

מה אתם עוד אתם רוצים מרכבים כאלה,שיהיו מרופדים בעור ויגהצו כבישים בשקט מוחלט כמו מרצדס במוו

האודי??? וחס וחלילה לא יקרקשו.

הCX5 הוא אחד המובילים בסגמנט בכל תחומי הנסיעה,אם זה בשקט שלו,אם זה בזריזות וההתנהלות

הכללית שלו...

אאוטלנדר קירקושים,אני נוסע עם חבר ב 2012 אאוטלנדר בערך פעמיים בשבוע לעבודה,(עובדים ביחד)

על איזה קירקושים אתה מדבר? נסיעה חלקה לגמרי ואם כבר המאזדה יותר שקט וגם במהירויות גבוהות.

 

היי,

אני אתחיל בזה שלא נהגתי בשאר הג'יפונים חוץ מה2 הנ"ל,

ולכן דיברתי עם שתיהם.

 

היה לי ניסיון עם כמה מכוניות מנהלים(אקורד,פרימירה פאסאט ואוונסיס) וכולן עדיפות משמעותית על ה-2 הנ"ל,

מרגישות איכותיות יותר ונוחות יותר, 2 הרכבים הנ"ל מרגישים כמו רכבים פשוטים מאוד וזולים ביחס לעלות שלהם(הרבה יותר קרובים לקטגוריית המשפחתיות בתחושה הכללית).

 

אולי הספורטז' יותר טוב או הראב 4 - לא ניסיתי אין לי מושג ולכן לא חוויתי עליהן את דעתי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

פרט לניסן נסעתי בכולם, והיעדר איכות זה מאפיין מרכזי במיוחד בדגמי הבסיס. כשאני מתכוון לאיכות אני מדבר במיוחד על פלסטיקה זולה, דיפונים פשוטים ולפעמים גם גסים ותחושה כללית של "הוא יקנה את זה ממילא אז למה לטרוח".

פורסם

זה הסגמנט הנמכר ביותר בעולם כיום,הוא לא רכב מנהלים ואפילו לא רכב

מנהלים טוב,הוא מוצר צריכה שמנסה להיות גבוה גדול ובזול.

אי אפשר להשוותם לרכב מנהלים כלל,אפשר להשוותם לרכבים דומים מהסגמנט

ויצרנים שונים.

עדיין אלה המתמודדים ואיכות הנסיעה,השקט וההתנהלות אינה שונה מהותית

בן הדגם הזול ליקר ש 45 אלף מפרידים בינם. יש הבדלים אחרים באבזור

בגודל מנוע (2.5 ליטר CX5) צמיגים וגלגלים ודיפוני דלתות ועוד רשימה ארוכה...

אך חומרי הקונסולה הקדמית זהים וכן,גם תחושה זולה בחלק מהמתמודדים

וכן חיסכון במשקל מביא פלסטיק חלול וזול למגע. מה נעשה?

×
×
  • תוכן חדש...