Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח ל- סיאט איביזה רפרנס 1.4 ידני 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב לשמוע,

 

כרגע אין לי תקציב לבטח את הרכב במקיף.

 

לכן אני שוקל רק חובה - ככל הנירא יעלה לי 3.5-+ (מקווה שכך).

 

אם אתה מחליט להמר על הרכוש שלך ולוותר על ביטוח מקיף זה משהו אחד. אבל אל תוור על ביטוח צד ג' כי גם תאונת פקק קלה מאוד עלולה להסתכם בנזק לאחרים של עשרות אלפי שקלים שתצטרך לשלם מכיסך.

 

אני שונאת להיות ה"מחנך" שאומר שאתה לא צריך להחזיק רכב, אבל אולי כדאי שתרכז את כל הנתונים ותשקול את ההחלטה שנית.

במקרה שלך עלות אחזקת הרכב תכלול: החזר הלוואה (בשרשור מקביל נראה שאתה מקבל תנאים לא ממש אופטימליים) במקביל לירידת ערך, ביטוחים, טסט, טיפול לפחות אחת לשנה. יש גם אחזקה שוטפת כמו טיפולים גדולים יותר שכוללים פלאגים, טיימינג (לא זוכרת אם מדובר בשרשרת או רצועה), החלפת נוזלים, בלמים, צמיגים כנראה כל שנתיים שלוש (לא מן הנמנע שתצטרך להחליפם במסגרת יישור הקו לרכב) וכמובן שהרכב לא נהיה צעיר יותר וגם לא באחריות, ככה שמידי פעם צפוי איזה תיקון מפתיע שיעלה 4 ספרות בקלות. כמובן גם עלות הדלק כתלות בנסועה שלך.

כל הסלט הזה יכול להגיע ואף לעבור את ה2000 ש"ח בחודש, לפני בלת"מים. תעשה את החישוב אם כל ההתחייבויות הנ"ל ריאליות מבחינתך בזמן הקרוב ואם שווה לך להמר על זה שבוקר אחד הרכב יגנב, יפגע באופן קשה מרכב אחר שלא השאיר פרטים או שחלילה תעשה תאונה ותצטרך לשאת בעלויות תיקון גבוהות.

או שאולי עדיף לחשב מסלול מחדש לרכב ישן ומשמעותית זול יותר, אבל זה כבר נושא לשרשור אחר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

גם אני בדיוק מחדש ביטוח לאותו רכב.

כל נהג מגיל 21 מקיף +חובה ההצעות שקיבלתי בין 6000-6600

6600 זה דרך 9000000 ו שלמה אם איני טועה.

חובה לבד סביבות 2200 שח דרך שלמה

יש הבדל של כמהמאות שקלים בין סכומי ההשתתפות עצמית בין הביטוחים השונים

 

ועכשיו אתעלק על השרשור,

האם עדיף ביטוח זול יותר ב600 שקל וסכומי השתתפות עצמית גבוהים יותר? או ללכת כל היקר?

פורסם (נערך)

פותח השרשור,אם אין לך עבר ביטוחי צפה להוצאה שיכולה להגיע גם ל9 עבור חובה+מקיף וכו.[מקיף אמור לעלות בסביבות ה7-7.5 אלף חובה בערך 2000-2200,אצל סוכן אולי תמצא ביותר זול, אלו המחירים שהציעו לי בזמנו ב9 מליון וביטוח ישיר,כי ההתלבטות העיקרית הייתה איביזה וסיויק 5D]

אם יש לך אפשרות להרשם תחת ביטוח של קרוב משפחה לשנה הייתי ממליץ לעשות אתזה,העלות תהיה הרבה יותר משתלמת.

אני הייתי במצב שלך עד לא מזמן והייתי צריך להפרד ל8 וחצי אלף על מקיף וחובה וזה דיי כאב בלהתחשב בעובדה שזה היה בערך 20% משווי הרכב

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
×
×
  • תוכן חדש...