Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חברה: ניסאן מיקרה, יונדאי I10 או מיצובישי אטראז'


צחי18
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

צריכת דלק לא חשובה, ללא ילדים בשנתיים הקרובות.

נסיעה של 40-45 ק"מ ביום (עירונית ובינעירונית - פקקים)

בסופ"ש נסיעות ארוכות.

 

איזה רכב כדאי לבחור, ולמה? כמובן כולם ברמת אבזור מינימילית כיאה לרכב ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לך בכלל לקחת רכב חברה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הדרישות שלך הייתי הולך על הI10 (מניח שזה מנוע 1.25).

כמה אנשים התלוננו שהמיקרה לא נוחה והאטראז' זה אוטו פחות איכותי, רועש ועם זויות גלגול מורגשות(והיא יותר גדולה, מניח שעולה יותר).

הI10 יחסית למכונית מיני דיי שלמה מבפנים ויש לה גיר אוטומט רגיל שאני אישית מעדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי גם הולך על היונדאי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עדיף על תחבורה ציבורית ( שעה וחצי+ באוטובוסים לעומת חצי שעה ברכב)

וכן כמעט אין הבדל בגלל מדרגות מס

נדמה לי שבגירה התכוון שאם הנסועה שלך נמוכה שווה לבדוק אם יותר משתלם לך לקנות רכב משלך, מלקחת רכב חברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I10, אם זו ה 1.25 ורצוי המאובזרת.

אם זה מנוע 1.0 המיקרה עדיפה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהרכב לא זריז אם זה חשוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח אטראז לנסיעת מבחן.

אין בכלל מה להשוות לקופסאות גפרורים שאתה רוצה לקחת. אטראז ברווחת עם חלל פנימי הרבה יותר גדול. תא מטען של 450 ליטר. איבזור עשיר כולל חיישני גשם אורות. הדלקה ללא מפתח. מולטמדיה. מצלמת רוורס. בקרת שיוט. לחץ אוויר בצמיגים. בלוטוס מובנה ועוד. על תשמע לכל מיני שרושמים הרכב רועש או רועד. כך נסיעת מבחן ותחליט. לא הייתי נכנס לקופסאות גפרורים שתוארו לעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רק עניין קטן ירון,לי יש ספייס סטאר שכך שאני מכיר טוב מאוד את המנוע ואת הרעש שלו,וכמו כן אני מכיר טוב מאוד את המתחרות ואת הרעש שלהם,ועם עובדות אי אפשר להתווכח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אראז 2016.

קניתי אותה כי אני נוהג בצבא על הטראזים.

אם אופי הנהיגה שלך הוא בלחיצה עם הגז ברור. שומעים את המנוע. אני נהג רגוע ואצלי המנוע על 2500 עד 3000 סלד. בסלד הזה הוא שקט. כמו כן להבנתי בדגם של 2016 היצרן שיפר את בידוד הרעשים.

רעש. זה ענין סוביקטיבי. שיקח נסיעת מבחן ויראה עם בכלל זה מפריע לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...