Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם מחפש מקום או המלצה למקום שמוכר ריפודית איכותית למזרון.

מה זה ריפודית? כמו סדין, אבל יותר עבה ותומך, כמו שכבה שנייה על המזרון, ונתפס בעזרת 4 רצועות.

מחפש ריפודית איכותית ועבה שתיתן מענה לנוחות עדיפה על המזרון הישן, אם מכירים מקום שמוכר או מייצר אשמח לכיוון באזור המרכז.

בדקתי בדיקה אינטרנטית זריזה בד''ר גב ועמינח וכו'... ללא תוצאה מספקת.

 

 

תודה רון. דוגמאמזרון.jpg

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

זוכר חבר שעשה משהו מספוגים בתוך ציפית תפורה. (בערך לא זוכר את הפרטים המדויקים)

לא רצה להחליף מזרן עקב בעיית תקציב.

 

http://www.futonim.co.il/112962/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94

פורסם

מעניין, השאלה היא אם זה כלכלי, לקנות ספוג, לתפור אותו ולתפור רצועות וכיסוי בטח יעבור את ה300 שקל, שזה מחיר של ריפודית איכותית ואפילו פחות.

מה גם שאי אפשר להכניס את זה לכביסה, וריפודית אפשר.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

האמת הוא תפר לבד. לא סיפור גדול עם יש ידיים טובות

גם אני תופר לבד. בנוסף הוא השיג את הספוג במחיר טוב דאז. (עשה לעסק עבודה קטנה)

 

נכון בעיה שלא ניתן לכבס.

 

תן לי לבדוק לא מזמן ראיתי איזה פתרון של הגבהת המזרן על ידי תוספת מוכנה בהלבשה

נראה לי שאתה צריך משהו דומה?

פורסם

התוספת באה על המזרן?

אני מחפש משהו שיהווה שכבה נוספת רכה, נעימה ותומכת יותר על המזרן הישן, כי הוא מסריח וכו'... ותקציב לחדר שינה(או מיטה ומזרן) לא בקיים.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

מה שיש לך בתמונה זה סתם מגן מזרן מרופד יש מלא בזאפ בעלות לא יקרה.

העניין שזה לא באמת משפר את המזרן בצורה דרסטית, באם חסרה תמיכה אז בתקציב שלך בתוספת 200 שקל כבר עדיף לקנות מזרן חדש.

אודי A4

דימה.

פורסם

דעתי האישית שעדיף לרכוש מזרן ביד שנייה (לא עולה הרבה) לתקופת מעבר.

לא חסרים גם אנשים שמעבירים את הישנים (לפעמים אחרי כמה שנים) לחברים/משפחה

אני בעצמי נתתי מזרן במצב חדש של פולירון. זה ייתן לכם מרווח זמן לעתיד. (בלי לחץ)

פורסם

מזרן יד 2 לא בא בחשבון.

אני עדיין בתהליך מחשבתי איך לייצר בעצמי מוצר כזה.

הבעיה שיש מלא סוגי ספוג, רכים קשים שומרי זיכרון ועוד שכלולים.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

מעניין, אולי אני אקנה כזה למיטה שלי.

בכל מקרה אצל החברה אין יותר מדי משחקים, אני אקנה ריפודית איפה שאני אמצא ויגמור סיפור.

תודה רבה נחזור לעדכן.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...