Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

בהחלט כן.

אתה מוזמן להתקשר למספר כוכבית שרשמנו בתחילת השרשור ולבקש תיאום לנסיעת מבחן או לשלוח בה"פ שם וטלפון ואנחנו נתקשר אליך.

צוות לובינסקי

פורסם

אני מילאתי פרטים היום. הנציגה שחזרה אליי סירבה לתאם לי נסיעת מבחן ללא שאגיע קודם לסוכנות.

אשמח אם תסבירו לי למה צריך להגיע פעמיים במקום פעם אחת. למרות שאתם לא גובים כסף, הזמן שאתם מבזבזים שקול לכסף שאנו הצרכנים מפסידים.

פורסם

במקרה של לובינסקי הידיים לא יודעות מה הרגליים עושות

עכשיו כשיש להם מוצרים שסוף סוף אטרקטיביים הם חושבים שהשיטות הישנות שלהם ימשיכו לעבוד...

בכל אופן לפני שאתם מפרסמים מודעה כזו בפורום - כדאי שתעשו יישור קו בין כל נציגי המכירה שלכם.

פורסם

אני בטוח ארכוש רכב חדש בחודש הקרוב. ה308 הינה אחת האופציות אבל אני חייב לומר.. אחרי שאני רואה את כל הסיפורים כאן אני ממש נרתע מלרכוש מכם.

 

תודעת שירות הרבה יותר חשובה מכפי שאתם חושבים.

פורסם

מיום חמישי:

אמא שלי מתעניינת בקקטוס אחרי חברה שלה קנתה. אחרי מספר ניסיונות לתאום נסיעת מבחן הבהירו לנו חד משמעית שצריך להגיע לסניף. מי שמכיר את הסניף בב"ש יודע שהוא רחוק ולא נגיש לסתם נסיעה שהרבה יותר נוח לקבוע בטלפון.

ביום חמישי בצהריים התפנה לי זמן לקחת את אמא שלי לסוכנות.

המקום היה ושומם מלבד סוכן עם לקוחה בחוץ באזור רכבי הטריידאין ליסינג לשעבר.

ביקשנו ערה ממישהו שנראה כמו מנהל הסניף והוא אמר שכבר מישהו יתפנה.באחד מעמדות העבודה ישב סוכן שניהל שיחה בצעקות עם לקוחה בטלפון, דיבר אליה בצורה ממש לא יפה ומזלזלת בצרחות בכל הסניף. אני מתאר לעצמי שיכול להיות שהצדק איתו אבל לא מדברים ומשפילים ככה לקוח! בטח מול לקוחות אחרים!

היו עוד כל מיני עובדים בסניף שלא ממש ששו לעזור, לא נראה כאלו הם היו עסוקים בעבודה.

אחרי כ-20 דקות ללא שרות עם אווירה לא נעימה ומפלס עצבים שמתחיל לעלות הלכנו מהסכנות מאוכזבים.

אמא שלי תעשה כבר סיבוב על האוטו של חברה שלה כדי להוציא את זה מהמערכת שלה אך לסיטרואן לא נחזור!

שבוע הבא נעשה סיבוב בעוד סוכנויות רכב, אני יעדכן.

פורסם

לצערי נראה שרוחות השינוי נשארים בצמרת ולא מחלחלים פנימה.

 

אני שילמתי סכום לא מבוטל על תיקונים של רכב ״באחריות״.

 

יתרה מזאת לאחר 3 ימים במוסך הרכב הוחזר לי מטונף משמן בכל מקום.

 

כנראה שיש חוסר תיאום בין מחלקת השיווק או הצד האינטרנטי לנפשות הפועלות שמתעסקות עם השירות בפועל.

פורסם

לפני כמה ימים נסעתי עם המשפחה להזמין רכב ונתקלנו בחוויית קנייה מאכזבת במיוחד. הזמנו את הרכב למרות זאת כיוון שבאמת התאהבנו באוטו.

אחד הדברים שהכי צרם לנו ויכול עדיין לגרום לביטול העסקה הוא השירות והעובדה שאין באפשרותנו לקבל נסיעת מבחן על הדגם הספציפי שהזמנו. מאכזב מאוד.

  • ספונסר פורום
פורסם

:-(

הביקוש לנסיעות מבחן על ה GTI הוא היסטרי. האוטו לא נח.

ash - שלח לנו בה"פ שם וטלפון ונדאג לך לנסיעת מבחן. כמובן בלי הזמנה.

 

צוות לובינסקי

פורסם

דווקא שרציתי נסיעת מבחן, נציג בשם אורי הגיע מתל אביב לבני ברק (קרוב לעבודה שלי) כי האוטו היה זמין שם, נתן לי נסיעה ארוכה על ה-208 ידנית וגם התקשר איתי כמה פעמים. קיבלתי ממנו אחלה שירות, למרות שלא קניתי את הרכב עדין משיקולים כלכליים. אני מניח שיש ויש.

 

 

פורסם

הייתי אתמול בסניף הירושלמי והתעניינתי, שוב, באפשרות לעשות נסיעת מבחן על הקקטוס 1.2 טורבו. נאמר לי שעדיין איו רכב לנסיעות מבחו והציעו שבינתיים אעשה מבחן על הגרסה האטמוספרית. אחרי רגע של מחשבה החלטתי שאין סיבה שלא ומסרתי את הפרטים שלי. הנציגה הסבירה שאת התאום לגבי זמן הנסיעה יעשו איתי בטלפון מהמחלקה שמטפלת בזה. היום בסביבות 14:00 התקשרו ותאמו לי נסיעה למחר.

גם הסכימו, ללא בעיה, לבקשה שלי לעשות נסיעה ארוכה מהמקובל אל מחוץ לעיר.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

הביקוש לנסיעות מבחן על ה GTI הוא היסטרי. האוטו לא נח.

 

אז שלא ינוח, זה רכב הדגמה ולא רכב פרטי. אם הביקוש כ"כ גבוה אולי תשקלו להעלות עוד רכב כזה על הכביש ובכך העומס יתחלק בין שתי המכוניות הללו.

×
×
  • תוכן חדש...