Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

והא/פונץ תודה, מה שאמרת בוידאו של האיביזה, שבגלל שיש 3 צילנדרים קטנים אז יהיה בלאי ברינגים בגלל תזוזת בוכנות דווקא כשלוחצים חזק בסלד נמוך, ולכן עדיף ללחוץ חזק רק מעל 2000 סלד, האם זה תקף לדעתך גם למנוע 1200 סמק של פג'ו 208 טורבו עם 3 צילנדרים?

עריכה אחרונה על ידי אורמת
  • תגובות 304
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבחנים טובים . חבל שבארץ נושא הסקירות של האנשים (ולא עיתונאי הרכב) פחות מפותח.

כל צעד בנושא ,הרי הוא מבורך.

האם יצא לך להתרשם \לנהוג\לנסוע מהאוריס , לאו דווקא ההיברידית ? על פניו ,נראה שמדובר באחד הדגמים המובילים בסגמנט .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בודקים אצלנו בחברה החכרה נוספת (יש כ8 רכבים). להפתעתי, נוספה ב"מגוון" גם גולף במחיר דומה לשאר.

שורה תחתונה: קיבלנו הצעה למאזדה 3 אקטיב 1.6, אסטרה ברלינה 1.4 טורבו, , פוקוס 1.5 וגם ... גולף טרנדליין 1.4, עלות כולן כ 2400-2450 +מע"מ ( 20000ק"מ).

 

פוקוס וגולף לא היו במבחנים כאן... מי עדיפויית לטעמכם? הגולף כיום? אחרת שלא ברשימה? פרמטרים בעדיפות - נוחות/יציבות על הכביש, שקט ואיבזור.... ההצעה סבירה במחיר? יקרה?

פורסם

זו גם ההרגשה שלי. נראה לי שנלך על זה. הגנבים מהליסינג רוצים 1500 תשלום "תוספת צבע" עליו לצבע מטאלי (לפי אתר היבואן)... לא ברור לי מה ההצדקה לתשלום חד פעמי על משהו שנשאר אצלם. שיקחו עוד כמה שקלים כך חודש על רכב יקר יותר, לא?

פורסם

גולף הוא רכב טוב, היה אצל חבר במשך שנתיים 1.4TSI DSG7. אהבתי את הרכב מכל ההיבטים. יש כאלה שיגידו כי תא מטען יחסית קטן אבל כיוון שאצלי בלאון תא מטען בגודל דומה אז זה לא מפריע.

פורסם
גולף הוא רכב טוב, היה אצל חבר במשך שנתיים 1.4TSI DSG7. אהבתי את הרכב מכל ההיבטים. יש כאלה שיגידו כי תא מטען יחסית קטן אבל כיוון שאצלי בלאון תא מטען בגודל דומה אז זה לא מפריע.

 

מה אתה חושב לגבי התמחור לתוספות (צבע מטאלי, חישני רוורס)? מקובל לקחת במזומן, או פשוט להוסיף לשווי הרכב והוספה לתשלום החודשי?

פורסם

גם בליסינג אצלי ביקשו תוספת על הצבע וחיישני רוורס. צבע בכל מקרה בחרתי לבן (כל הרכבים שלי לבנים) וחיישני רוורס אחרי שיחה קצרה נתנו ללא חיוב. מסכים איתך שזה מגוכח לדרוש תוספת חד פעמית על הצבע כשהרכב נשאר שלהם.

פורסם
והא/פונץ תודה, מה שאמרת בוידאו של האיביזה, שבגלל שיש 3 צילנדרים קטנים אז יהיה בלאי ברינגים בגלל תזוזת בוכנות דווקא כשלוחצים חזק בסלד נמוך, ולכן עדיף ללחוץ חזק רק מעל 2000 סלד, האם זה תקף לדעתך גם למנוע 1200 סמק של פג'ו 208 טורבו עם 3 צילנדרים?

 

היי. אני לא מכיר את המנוע של פג'ו אבל סביר להניח שכן. אגב זה נכון גם לגבי 1.2TSI.

 

סליחה מראש, אבל אין שום הגיון פיזיקאלי (או אחר) בהסבר הנ"ל - חבל סתם להמציא סיפורי אלף לילה ולילה או למחזר אגדות אורבניות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
סליחה מראש, אבל אין שום הגיון פיזיקאלי (או אחר) בהסבר הנ"ל - חבל סתם להמציא סיפורי אלף לילה ולילה או למחזר אגדות אורבניות.

 

צריך להחזיק פעם אחד את הבוכנה של 1.2 ביד ולהשוות אותה למשל לבוכנה של 20VT ואז באמת אין צורך בלמחזר שום אגדה . כשבוכנה כל כך קצרה וטורבו כל כך זמין בסל"ד נמוך קורה בדיוק מה שאמרתי.


×
×
  • תוכן חדש...