Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני כרגע משתמש בfusso, היישום שלו בעייתי, אבל הוא מחזיק נצח יחסית לאוטם, סביבות החצי שנה.

אך אני מחפש משהו בסגנון אולי אפילו עם עמידות גבוהה יותר, וקל ליישום.

ה master sealant של פוליש אנג'ל קל ליישום אך לפי הרשת הוא לא מחזיק יותר מידי.

חוץ מציפוי קרמי, מה הוא האוטם בעל העמידות הכי גבוהה שיש?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ארבע חודשים ״אמיתיים״, ללא שום טופינגס למינהם.

בשמש ישראלית, בחורף קצת יותר (יש חבר׳ה פה שמדווחים על עמידות ארוכה יותר).

אפשרי להאריך עם דיטיילרים.

יישום הכי קל שיש.

תתחדש?

"יאללה בירי".

פורסם

אריק, הPl נהדר. אם אתה באזור שלי תקפוץ ואתן לך מעט מהאוטם להתנסות. לדעתי הוא (וגם הגטסיל אגב) טובים למדי בהשוואה למוצרים בסגנון האופטי סיל

M-TECH E46

פורסם (נערך)

תודה לכולם, אלי לצערי אני לא מהאזור שלך אבל תודה בכל מקרה.

למעשה יש לחבר את הפוליש אנג'ל, ואני שוקל לשדוד לו קצת.

אבל אם תגידו שהpl עמיד יותר אקנה אותו.

הפוסו התיש אותי ותמיד נשארים סימנים אחרי היישום שלו.

יש בעיה ליישם את הpl בשמש ישירה?

אני יודע שאת הפוליש אנג'ל אין בעיה.

וקראתי שאת הpl אפשר ליישם שוב לאחר 24 שעות, זה אפקטיבי או לוותר?

קניתי גם bsd ואני מתכוון ליישם אותו כל שטיפה שאצלי בחורף לפחות זה כל 3 שבועות במינימום.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אריק, הPl נהדר. אם אתה באזור שלי תקפוץ ואתן לך מעט מהאוטם להתנסות. לדעתי הוא (וגם הגטסיל אגב) טובים למדי בהשוואה למוצרים בסגנון האופטי סיל

גם דעתי PL הכי טוב וגם עמיד וגם חיסכוני,אם ARIK או גיל רוצים לבדוק ולעשות השוואה,מוזמנים אלי בכל יום שישי.

דעתי PL יותר טוב מCG JETSIL גם.

פורסם
תודה לכולם, אלי לצערי אני לא מהאזור שלך אבל תודה בכל מקרה.

למעשה יש לחבר את הפוליש אנג'ל, ואני שוקל לשדוד לו קצת.

אבל אם תגידו שהpl עמיד יותר אקנה אותו.

הפוסו התיש אותי ותמיד נשארים סימנים אחרי היישום שלו.

יש בעיה ליישם את הpl בשמש ישירה?

אני יודע שאת הפוליש אנג'ל אין בעיה.

וקראתי שאת הpl אפשר ליישם שוב לאחר 24 שעות, זה אפקטיבי או לוותר?

קניתי גם bsd ואני מתכוון ליישם אותו כל שטיפה שאצלי בחורף לפחות זה כל 3 שבועות במינימום.

אפשר לעשות שכבה נוספת מינימום שעתיים ,דעתי 4 שעות מספיק ואפשר לעשות עוד שכבה.

לגבי יסום בשמש ישירה,ממליץ לא בשמש ולא לאחר יסום שלא יעמוד בשמש ורק לאחר זמן חיתוי

פורסם

תודה על ההצעה, אין לי צורך בהשוואות, הנסיון שלי עם האוטמים השונים הספיק וכרגע מצאתי את האיזון שחיפשתי במה שסילנט יכול להעניק לי.

גם מבחינת עמידות, גם קלות יישום, מחיר וחיסכון.

 

אריק, לא מיישמים דבר בשמש, לרבות המנזרנה.

לא ישארו לך סימנים לעולם, לאחר יישום של הפאוור, הוא יורד בנגיעה גם אם תיישם שכבה עבה.

אכן ניתן ליישם את האוטם שוב לאחר יממה, העניין מיותר, זה לא יגביר עמידות.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...