Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קמו באיזור מגוריי המון תחנות זולות, בסדר גודל של 5.28-38, בעוד שבחברות המוכרות הרבה יותר כמו פז זה 5.73 (95), הבדל משמעותי. אך אותן תחנות הן לא תחנות סופר מוכרות (למעט סונול במתחם קוקה קולה), "דלק חוצות המפרץ" או "לב המפרץ" או "דיסקאונט", האם מעצם היותן קטנות ואולי פרטיות הופך את הסיכון לגדול יותר? עדיף לתדלק ביקר יותר בשביל ההרגשה הבטוחה שהדלק הוא אכן דלק ולא דלק מדולל במים?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תדלקתי לא מעט שנים ב-TEN, ומספר פעמים בדיזול.

כיום אני מתדלק את הרכב שלי רק בקוקה-קולה ואת הרכב של אשתי בדור קניון חיפה או בדלק מצה עם כרטיסי הנחה (YOU וסטודנטים, בהתאמה).

למותר לציין שמעולם לא היו לי תלונות לאיכות הדלק, עד כמה שאפשר לשפוט משימוש שוטף בלי להעזר במעבדות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תדלקתי לא מעט שנים ב-TEN, ומספר פעמים בדיזול.

כיום אני מתדלק את הרכב שלי רק בקוקה-קולה ואת הרכב של אשתי בדור קניון חיפה או בדלק מצה עם כרטיסי הנחה (YOU וסטודנטים, בהתאמה).

למותר לציין שמעולם לא היו לי תלונות לאיכות הדלק, עד כמה שאפשר לשפוט משימוש שוטף בלי להעזר במעבדות.

 

מעניין, נראה לי שלתדלק בקוקה קולה יהיה קצת יותר זול מאשר לתדלק בבנזין...

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

תשמע, חוות המיכלים של קוקה קולה יכולה להתחרות בזו של בתי הזיקוק ממול :lol:

אם אינך חיפאי, הכוונה היא לתחנת סונול שנמצאת בסמוך למרכז לוגיסטי של קוקה-קולה ליד יציאת "ההסתדרות צפון" של כביש 22 שהיא התחנה הזולה ביותר באיזור וככל הנראה מהזולות בארץ, במיוחד למתדלקים במזומן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני כמה שנים תידלקתי בתחנת דלק פרטית בצפון שיש להם מס׳ תחנות.

בדרך הבייתה המנוע נכבה 3 פעמים באמצע הנסיעה!

למחרת הכל הסתדר כאילו כלום ובמוסך לא מצאו שום בעיה.

בוא נגיד שבחברות דלק יותר קטנות מסדר גודל של סד״ש ודיזול לא הייתי מתדלק

פורסם

לתדלק בפז זאת לא ערובה לאיכות הדלק לראייה כל תחנות הדלק של פז שנתפסו פעם אחר פעם במהילת דלק.

בשבע שעבר חבר תידלק את הרכב באחת התחנות הגדולות והמוכרות בירושלים והרכב נתקע מיד לאחר היציאה מהתחנה.

הרכב נגרר למוסך אודי והנזק הוא כ 20 א' ש"ח , הדלק נמצא בבדיקה התוצאות יגיעו בשבוע הבא.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

סונול קוקה קולה תחנה נהדרת גם לבנזין וגם לדיזל. לגבי ten, אני קצת חושדת בתחנה בנשר שהמשאבה שם קצת מזייפת, תמיד נכנסת שם כמות גבוהה בצורה הזויה וההפרש בין משאבה למחשב רכב גבוה לעומת דיוק כמעט מוחלט אחרי תדלוקים בסונול.

לגבי דיסקאונט, בזמנו תדלקתי שם רכב דיזל והרכב הפגין צריכת דלק משמעותית נמוכה יותר מהממוצע וגם "סחיבה" לא משהו.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תחנת הדלק בקוקה קולה מומלצת. יוצא לי לתדלק שם מדי פעם עם מספר רכבים ויש לי מספר חברים שמתדלקים שם באופן קבוע, לא נרשמו שום השפעות שליליות באף רכב.

 

אף פעם לא ניסיתי לתדלק בתחנות כדוגמת "דיזול", אשמח אם מישהו יפרט יותר על החברות הקטנות מסוג זה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני כבר מעל שלוש שנים מתדלק בתפוז שני כלי רכב - כשלושה תדלוקים בשבועיים בסה"כ (נח מאוד למי שנוסע מכיוון יגור וממשיך למנהרות - יורדים בכביש לחברת חשמל). יש כרטיס הנחה שהתברר לי להפתעתי לפני כמה חודשים שגם צובר נקודות "תפוזים", אחרי שלוש שנים היו לי מלא....ואפשר לקבל עליהם דברים די שימושיים (אביזרים לקמפינג ועוד הרבה דברים שנמכרים בחנות - יכלתי לקחת משטח מים כחולים לוישרים עם מה שהצטבר בשלוש שנים :-)). עד היום אין תלונות הרכבים נוסעים סבבה. אבל תכלס אי אפשר לדעת, רק בדיקת מעבדה.

פורסם

כשאני נמצא בקריות מתדלק רק בדיסקאונט בצומת ק.אתא משאבה 7 הקבועה שלי.

דיסקאונט זאת חברת בת של "דלק", הרכב סוחב יותר טוב עם הדלק שם.

בנוגע לסונול קוקה קולה, כאשר היה לי 206 תדלקתי שם והרכב בקושי נסע לי והצריכת דלק הייתה זוועה וכאשר תדלקתי בתחנות אחרות הצריכה והסחיבה השתפרה פלאים, מאז אני לא נכנס לשם

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

התחנה בקוקה קולה החליפה בעלות מספר פעמים בשנים האחרונות. עם זאת, אני לא שמתי לב לשום בעיה, והתורים בתחנה, כולל של נהגים מקצועיים (בעקר מוניות) מדברים בעד איכות דלק שאינה בעייתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כשמדברים על איכות דלק קשה להשוות מנועי דיזל למנועי בנזין ״נהגי מוניות״ כי הם פחות רגישים. אני תדלקתי קצת יותר צפונית לחיפה בתחנה פרטית לפני מספר שנים וחבר מהקריות תדלק בתחנה פרטית בקריות, שני הרכבים היו של פג׳ו 206, 406, אותם סמפטומים, רכב נכבה בנסיעה או עצירה, הרבה פעמים ומכיר כאלה שהלכה להם משאבת דלק. מאז מתדלק רק ב-דלק כרמיאל , מרגיש שהצריכה יורדת והרכב עושה יותר ק״מ למיכל. או בדור אלון , הדלק נקי מאוד ומהרגע שעברתי אז עם ה 206 באורח פלא כל הבעיות נעלמו. תחנות פרטיות מנסות להרוויח ע״י קניית דלק פחות איכותי כדי להתחרות במחירים של החברות הגדולות. אם דלק או פז ימכרו דלק איכותי יותר משלהם לתחנות פרטיות, הרי אנשים יפסיקו לתדלק בתחנות שלהם, לא הגיוני...

עריכה אחרונה על ידי Rcdeamon
פורסם

פעם הייתי מתדלק בסונול ליד קוקה קולה בשנתיים וחצי האחרונות שאני עובד בסונול אני מתדלק רק בתחנה שאני עובד בה ( משיקולי נוחות סביר להניח ) במחיר של שרות עצמי מלא ( 5.73 נכון להיום)

מה שכן

לפני שנה אולי טיפה פחות היה לי ריב מאוד גדול בתחנת דלק "שלו" הגעתי לתדלק את האיביזה המיכל היה כמעט ריק ( לפני המנורה) בדרך כלל כשאני עם מנורה אני מכניס 210 ש"ח ( בתחנה של היקרה ) וגם אז לעולם לא הגעתי לאזור ה 37 ליטר.

מגיע לתדלק בשלו ואני מתדלק 41.13 ליטר!!! חטפתי שם קריזה, הרגשתי אידיוט, המשאבה מזייפת במלא לפי הערכה שלי ( והכי גסה) היה נכנס 35 ליטר, בלחץ!.

קראתי למתדלקת והתחיל ויכוח שבו היא ניסתה להסביר שהיא לא אשמה ולדעתה אני מתבלבל, כמתדלק גם אני יודע שאין לה קשר לזה ולכן החלטתי פשוט לנסוע משם, מאז לא תדלקתי שם, גם לא אתדלק! מעדיף לשלם מחיר מלא ולצאת "פרייאר" במודע.


×
×
  • תוכן חדש...