Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

ד. לגבי הבטון, הנוסחא השגורה בפיו של כל פועל בניין היא 1:2:3 (חול, מים, צמנט לאו דווקא בסדר הזה), קח בחשבון שכנראה תצטרך טפל'ה בשביל הכמויות האלו.

 

אני מאמין שהתכוונת לצמנט, חול ואגרגט. הסדר ביחסים בהחלט משנה. אם מדובר בתערובת מוכנה אין צורך בחול, מוסיפים רק מים.

 

יחס לא מקצועי מקובל לשם הנוחות:

1 דלי מלט

2 דליים חול.

3 דליים חצץ

 

מאחר ואתה לא צריך בטון חזק במיוחד אתה יכול גם להחמיר פחות וללכת על יחס של 1:4:4

אם אתה רוצה מידע קצת יותר מוסמך מבלוגים בעברית חפש מידע באנגלית

Concrete mix ratio

 

מומלץ מאד להוסיף ביג'יבונ'ד ודומיו לתערובת.

בתלות בכמות הבורות ובמספרים הסופיים נראה לי שעדיף לך להזמין בטון מוכן.

 

לעמידות לאורך זמן ולשם הימנעות מהבעיות שהוזכרו (יציקת עץ בתוך בטון) עדיף שאת העמודים האנכיים תעשה מפרופיל ברזל (פלדה). אם ממש לא בא לכם מבחינת המראה תמצא פרופיל ברזל שלתוכו תוכל להכניס את עמוד העץ.

 

קונסטרוקטור לגדר? יכול להיות נחמד אבל לא הגזמנו קצת? בכל זאת ישראל...

פורסם

מי שמכיר אותי יודע שאני חסיד של ברי סמכא. יותר מזה אני חסיד של עבודה טובה ומושכלת.

נשמח אם תעשיר אותנו בנושא התקינה בנושא גדרות עץ.

פורסם

רב תודות על התשובות .

 

האם מישהו יכול להגיד לי כמה שומשום , מלט וחול - אני צריך עבור 40 בורות לפי המידות הבאות . 90 ס"מ עומק , קוטר הבור 30 ס"מ .

 

תודה מראש ושבת שלום .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אביב - עד כמה שאני מצליח להבין, אין תקינה ייעודית לגדרות עץ, רק לגדרות פלדה (מתועשים).

מבחינת דרישות, צריך לבצע ניסויי העמסה על קטע גדר טיפוסי ולמדוד הזזות.

 

ובכל מקרה הייתי מתייעץ עם קונסטרוקטור בשביל לקבל פרטי ביצוע מנחים ומפרט עבודות כי כשגדר בגובה 2 מ' נופלת זה לא נעים בכלל.

 

אם תחליט על בעל מקצוע, ממליץ על צביקה אייכבאום או יצחק שלו, שניהם בעל ניסיון בבניה בעץ.

 

לגבי כמות הגארגטים, תחשב את הנפח הכללי שאתה זקוק לו, תוסיף על זה 10% פחת ולפי הנוסחאות 1:2:3 או 1:4:4 תגיע לנפח היחסי של כל אחד מהאגרגטים.

פורסם

חישוב כמות מלט , חול , שומשום עבור 40 בורות ליסודות לגדר .

 

1. עומק בור 0.9

2. אורך 0.3

3. רוחב 0.3

 

0.081 (מטר מעוקב – מ"ק )-עבור בור בודד .

 

כמות בטון = 178.2 ק"ג – עבור 1 בור .( עבור 40 בורות 7,128 ק"ג ,3.24 קוב ) .

 

כמות מלט = 29.7 ק"ג-עבור בור 1 . (עבור 40 בורות = 1,188 ק"ג ) .

 

כמות חול = 59.4 ק"ג –עבור בור 1. ( עבור 40 בורות = 2,376 ק"ג) .

 

 

כמות שומשום = 89.1 ק"ג –עבור בור 1 ,(עבור 40 בורות = 3,564 ק"ג ) .

 

השאלה הגדולה היא איך אני מערבב עבור בור אחד בסביבות 180 ק"ג ? . באם אני אחבר לקונגו וו עירבוב זה יעזור ? .

 

האם כדאי להוסיף ביג'י בונד לתערובת ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

בכמויות שאתה מדבר עליהן עדיף להזמין 3-4 קו"ב מוכן. אחרת אתה צריך טפלה. פחות מזה אין מה לדבר. ביג'י בונד בהחלט כדאי להוסיף. משפר כל תערובת מליטה. למה אתה צריך סומסום?

פורסם
רב תודות על התשובות .

 

האם מישהו יכול להגיד לי כמה שומשום , מלט וחול - אני צריך עבור 40 בורות לפי המידות הבאות . 90 ס"מ עומק , קוטר הבור 30 ס"מ .

 

תודה מראש ושבת שלום .

 

לפי החשבון שלי:40*((π*D^2)/4)*h=

40*((π*0.3[m]^2)/4)*0.9[m]=

2.544[m^3]

 

חישוב לפי בור בעומק 0.9 מטר וקוטר 0.3 מטר.

2.544 קוב.

פורסם (נערך)

איזה רוחב גדר מדובר?

לבדוק צורך בעמודי זווית לתמיכה וחיזוק.

לבדוק אופציה להוסיף קוצים של חצי מטר בתוך הבור ולתוך האדמה לחיזוק מנידנוד של הרוח.

לוותר על הרעיון של עמוד עץ. הוא ייתכווץ / יתרחב וישבור את הבטון / או את עצמו.

עדיף עמוד מתכת עגול עם ריתוכים של קוצים למטה. וחיפוי בעץ / או בסיס לעמוד בתוך היציקה.

 

גדר אטומה בגובה 2 מטר. על רוחב לא ידוע עדיין. יכולה להיות מיפרש גדול ביותר. ויכולה לעוף / להשבר מרוחות חזקות

והיא תהיה מסוכנת במידה ולא תעוגן לקרקע מספיק טוב.

 

חשוב לדעת איזה סוג קרקע. קרקע חולית / קרקע שבקלות אתה מכניס ברזל לאדמה. תכניס קוצים לתוך האדמה לכיוון מטה.

 

 

לגבי בטון.

 

או טפלה או משאית בטון.

להכין כזו כמות לבד / מקדחה / מעדר / פועל. זה שטות קוב בטון עולה סביב ה 300 -400 שקל.

להכין קוב לבד עולה פחות מזה. איפה הובלה / כוח / זמן / איכות.

 

במידה יש לך באיזור בנייה.

תחפש את המשאיות שמסיימות יציקה. יש להן לרוב שאריות במיכל.

50-200 שקל ויש לך לפעמים קוב / או יותר של בטון מוכן. (יצא לי פעם לקבל כמעט 2 וחצי קוב)

ב 200 שקל.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...