Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מעורב בתאונה בה רכב נכנס בחלק האחורי ימני של רכבי בזמן שהייתי בעצירה מלאה.

הוגשה תביעה דרך חברת הביטוח אך הרכב הפוגע טוען שאני נסעתי לאחור ופגעתי בו (שקר גס) והתביעה נדחתה.

אני נאלץ להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.

למזלי, לעולם לא עסקתי בנושא אשמח לעזרה, הנה מה רשמתי עד כה:

 

 

כתב תביעה

 

 

פרטי התובע:

[TABLE=width: 637]

[TR]

[TD]מען מגוריו

[/TD]

[TD]מספר זהות

[/TD]

[TD]שם התובע

[/TD]

[TD] 1

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]אני

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

פרטי הנתבע:

[TABLE=width: 637]

[TR]

[TD]מען מגוריו או מען עסקו

[/TD]

[TD]מספר זהות

[/TD]

[TD]שם הנתבע

 

[/TD]

[TD] 1

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]נהג פוגע

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מען מגוריו או מען עסקו

[/TD]

[TD]מספר זהות

[/TD]

[TD] שם הנתבע

[/TD]

[TD] 2

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[TABLE=width: 100%, align: right]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]חברת ביטוח נהג פוגע

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

מהות התביעה: כספית.

סכום הכסף הנתבע: 5454 ש"ח.

כתב התביעה:

 

1. התובע הינו הבעלים של רכב מסוג XX דגם XX שנת יצור XXXX מספר רכב XX-XXX-XX (להלן: "הרכב הנפגע").

צילום רישיון רכבו של התובע מצ"ב לכתב תביעה זה ומסומן נספח א'.

 

2. הנתבע הינו הבעלים של רכב מסוג XXX דגם XXXX מספר רישיון XX-XXX-XX ׁׁׁ(להלן: "הרכב הפוגע").

3. ביום XX.XX.XXX בסמוך לשעה XX:XX, עמד התובע עם הרכב הנפגע במטרה לפנות שמאלה XXX, בXXX, כאשר הנתבע עם הרכב הפוגע עמד בחלקו הימני האחורי. בזמן שהתובע המתין לכך שהכביש יהיה פנוי על מנת לבצע את הפנייה שמאלה בבטיחות בחר הנתבע לנסות ולהשתלב יחד עם התנועה המגיחה מצד ימין. עת התחיל הנתבע את ניסיון ההשתלבות שמאלה, פגע מאוחר בצד ימין של הרכב הנפגע. (להלן: "התאונה"). כתוצאה מהפגיעה המתוארת לעיל, נגרם נזק לרכב הנפגע.

תמונות של הנזק לרכב הנפגע מצ"ב לכתב תביעה זה ומסומנות נספח ב'.

תמונות של מקום התאונה מצ"ב לכתב תביעה זה ומסומנות נספח ג'.

4. הנתבע המשיך בנסיעה ועצר בחניות הממוקמות לצד הדרך, לאחר מכן ירד מרכבו הודה בפני התובע בנזק שגרם אך ציין שמדובר בלכלוך צבע בלבד שהוא יכול לנקות עם היד.

5. במקום שהנתבע יגלה הגינות בסיסית כלפי התובע, הנתבע מהרגע הראשון סירב לשתף פעולה עם התובע ואף סירב לתת כל פרט מזהה אך לבסוף מסר לתובע את פרטי פוליסת הביטוח חובה.

6. התובע יטען כי בנסיבות המובהקות של התאונה, כל האחריות לתאונה רובצת לפתחו של הנתבע אשר בשל פזיזותו וחוסר זהירותו פגע ברכב התובע, אשר היה במצב של עצירה מלאה בעת קרות התאונה.

7. בטרם הגשת התביעה הגיש התובע תביעת נזק בגין התאונה דרך חברת הביטוח שבה הוא מבוטח אך התביעה נדחתה על ידי חברת הביטוח של הנתבע בטענה שהרכב הנפגע נסע לאחור ופגע ברכב הפוגע.

8. בנסיבות אלו, לא היה מנוס מהגשת התביעה.

9. לאור האמור לעיל, כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובע נזקים ועל הנתבע לשלם לתובע את הסך של 5454 ש"ח כמפורט להלן:

4628 ש"ח נזק לרכב בהערכת שמאי. (נספח ד')

826 ש"ח שכר טרחתו של השמאי מצ"ב חשבונית השמאי. (נספח ה')

סה"כ 5454 ש"ח

מצורף בזאת:

צילום רישיון רכבו של התובע – נספח א'

תמונות של הנזק לרכב הנפגע – נספח ב'

תמונות של מקום התאונה – נספח ג'

דו"ח שמאי- נספח ד'

חשבונית שכר טרחה של השמאי - נספח ה'

דחיית התביעה על ידי חברת הביטוח של הנתבע – נספח ו'

 

אני מצהיר כי בשנה האחרונה לא הגשתי בבית משפט זה יותר מחמש תביעות.

 

פורסם

סעיף 2 "מאחור" ולא "מאוחר".

סעיף 4 "לאחר הפגיעה..." כדאי להסביר אם עצר ביזמתו לאחר שחש בפגיעה או שאתה יזמת את העצירה.

"שגרם לנזק" ולא "שגרם".

סעיף 7 "לאחר שהנתבע דווח לחברת הביטוח שלו כי רכבי נסע לאחור" יש להכחיש טענה זו ולהסביר את אי הסבירות שלה.

פורסם

בית המשפט לתביעות קטנות אינו בית משפט רגיל. אין צורך לדבר בשפה משפטית ולנסח מסמך משפטי. תכתוב מסמך בשפת אדם מהישוב, בשפה פשוטה ומובנת ואל תתיימר להתנסח כעורך דין. זה לא ישרת אותך.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...