Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[h=2][/h]

שלום לכל המבינים .

בימים האחרונים שמתי לב לתופעה חדשה .בבוקר (6:30) בדרכי לעבודה הטמפ" בחוץ 9 מעלות +-

לאחר נסיעה של 10 דקות טמפ הרכב (לפי מד הטמפ 2 קווים ) וככה נשאר עד לןסוף הנסיעה .

בערך חצי שעה .

השאלה היא : האם הטרמוסטט תקול?

הטמפ" נמוכה לא מגיע לטמפ עבודה?

ואיפה נמצא הטרמוסטט ברכב?

תודה .

פורסם
שלום,

תעשה ניסוי.

אם אתה עולה עלייה, והרכב בטמפ' עבודה, לאחר מכן אתה יורד ירידה בלי ללחוץ על הגז.

הטמפ' יורדת?

איזה מנוע?

 

היי רועי קצת קשה לי לעשות את הניסוי .כי אני גר בראשון וההר היחידי שיש לי פה זה רחוב הר סיני.

בכול אופן עידכון:לאחר נסיעה של חצי שעה זה עלה לטמפ הנכון החזיק דקה ושוב ירד לטמפ" שני הקווים

פורסם
היי רועי קצת קשה לי לעשות את הניסוי .כי אני גר בראשון וההר היחידי שיש לי פה זה רחוב הר סיני.

בכול אופן עידכון:לאחר נסיעה של חצי שעה זה עלה לטמפ הנכון החזיק דקה ושוב ירד לטמפ" שני הקווים

 

 

המנוע דגם : NFU

פורסם

תקנה סורק תקלות (מאלו שעולים 20 שקל) ותעקוב אחרי טמפרטורה מדוייקת של המנוע.

 

יכול להיות שבדיוק ב 85 מעלות הוא מוסיף קו שלישי, אבל גם 84 מעלות זה עדיין תקין.

 

במזג אוויר קר טמפרטורת מנוע תהיה קרובה לטמפרטורת תחילת פתיחה של הטרמוסטט ויכולה בירידות להיות גם כמה מעלות מתחת לזה.

 

צריך לראות באמצעות סורק מה תחום השינוי של הטמפרטורה במצבי נסיעה שונים. אם היא לא יורדת מתחת ל 80 מעלות - תקין.

 

 

פורסם
היי רועי קצת קשה לי לעשות את הניסוי .כי אני גר בראשון וההר היחידי שיש לי פה זה רחוב הר סיני.

בכול אופן עידכון:לאחר נסיעה של חצי שעה זה עלה לטמפ הנכון החזיק דקה ושוב ירד לטמפ" שני הקווים

 

לא נכון, יש לך את חירייה.. :)

×
×
  • תוכן חדש...