Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

ברשותי פאביה 2009, ידנית, טורבו דיזל 1.9.

הרכב חגג 200 אלף קילומטר אתמול.

מסתכלות בהוראות היצרן, יש להחליף שמן גיר כל 90 אלף קילומטר.

הנושא עוד בבדיקה שלי, צריך להוציא היסטורית טיפולים מלאה גם מהמורשה בו היה מטופל בעבר.

אבא שלי היד הראשונה, אני השניה, משמע הוא אצלנו מהחברה. לא זכור לשנינו שאי פעם הוחלף שמן גיר ידני.

 

האם הייתם ממליצים לבצע החלפה? או לא לגעת לאחר כמות קילומטרים כזאת.

פורסם

בגיר ידני שמן משמש רק לסיכה. אין לחץ שמן, אין מערכות שפועלות על לחץ שמן וכו'.

 

מה שאומר שאפשר להחליף שמן בכל מצב, בלי קשר לזמן שעבר מאז ההחלפה הקודמת.

 

אגב אני קצת בספק שיש הוראות יצרן להחליף שמן כל 90.000 ק"מ בגיר ידני.

 

 

פורסם

אבדוק שוב בספר, אבל זה מה שזכור לי, למרות שייתכן ואני מתבלבל עם נתון אחר.

 

זה לא אותו דבר כמו גיר אוטומט? תמיד אמרו לי שאם לא החליפו בגיר אוטומטי שמן בזמן אז לא לגעת וכדומה.

פורסם

גיר אוטומט בנוי על הלחצים של הנוזל ההידראולי שבתוכו ולפיו הוא מתפקד.

 

בגיר ידני כמו שבוקי אמר הכל הרבה יותר פשוט.

 

תחליף בראש שקט, זה יעשה רק טוב.

Stay Dirty

פורסם

בוקר טוב, מלא שניצלים לכולם,

אני השבוע מחליף שמן גיר ידני לפאביה 1.4 TDI 2009, אני שם לו שמן גיר : 75W GL4 של חברת FEBI.

הבחור טוען שיש המלצת יצרן בקילומטראז' שלו להחליף, אם תרצו אעלה אותה אחר כך.

 

ההחלפה ברכב הזה מאוד קלה, לאחר ההחלפה אעלה מדריך, כך שתוכל לבצע זאת בעצמך ולחסוך כסף.

 

אתה צריך שני ליטר.

 

קניתי את השמן מהם:

http://www.apexmotors.co.il/

 

תבקש מהם הצעת מחיר.

רועי

פורסם

2 ליטר נשמע הרבה.

 

אצלי זה עושה רק טוב

 

משתדל להחליף כל שנתיים יחד עם הדיפרנציאל

 

ההחלפות חלקות ונעימות יותר.

M-TECH E46

פורסם

הנה התמונה שמופיעה אצלי בספר טיפולים.

בדקתי, ובוודאות לא החליפו מעולם שמן גיר, אחרי 200 אלף קילומטר יש לי קצת חששות.20151206_143717.jpg

פורסם

אל חשש, כפי שכבר רשמו לך, זו תיבה ידנית.

גם בעבר החלפתי כבר לתיבות ידניות שעברו את ה 200k, לא עשה שום נזק, ההפך, זה גרם להעברה חלקה של הילוכים, ממש כמו מרגרינה.

בנוסף אעדכן אותך לאחר ההחלפה בפאביה.

רועי

פורסם

גם אצלי בגטס החלפתי אחרי 200K. השמן יצא שחור. כעת הכל פיקס.

 

אין לך מה לחשוש.

 

גם בגיר אוטומט אין מה לחשוש. אם החלפת שמן והתחילו בעיות, סימן שהם היו שם כל הזמן הזה ורק חיכו להתבטא. רק הקדמת את המאוחר.

פשוט מחליפים וזורמים עם התוצאות.

אבל בגיר ידני אין מצב כזה.

Stay Dirty

פורסם

הבנתי, איפה אני יכול לברר בוודאות איזה שמן גיר מתאים לגיר הספציפי שלי?

כמה ליטרים וכדומה.

כמו כן, יש חברה מומלצת לשמן גיר?

×
×
  • תוכן חדש...