Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד שני, שאלה לגיימרים של קונסולות - האם קונטרולר במשחקי FPS לא מהווה ירידה משמעותית לעומת מקלדת ועכבר?

 

זה פח. אני לא מצליח לשחק את Wolfenstein באקסבוקס, למרות שקניתי אותם באחלה דיל - הראשון, ההרחבה שלו (The old blood) והשני במחיר הרגיל של השני בלבד.

מצד שני, כל מה שהוא לא FPS אני משחק עם קונטרולר. גם במחשב.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

כמה ימים נמשכים מבצעי הנחות Black Friday ?

 

האם גם באיביי המוכרים נוהגים להוריד מחירים ביום שישי השחור ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אחלה הצתה.

סייבר שני תכף מסתיים.

אירוע המכירות הבא הוא ה-boxing day ב 26.12 ב-UK.

למעשה עד סוף השנה האזרחית יש ניקוי מלאים , טוב למאזנים, טוב לנו.

פורסם (נערך)
מצד שני, שאלה לגיימרים של קונסולות - האם קונטרולר במשחקי FPS לא מהווה ירידה משמעותית לעומת מקלדת ועכבר?

לא.

 

זה כמו להשוות נהיגה בג'יפ לנהיגה ברודסטר. מי מהם ננהג טוב יותר....? (תשובה: תלוי מה אתה מחפש).

 

בתור אחד עם המון נסיון בשתי הפלטפורמות (שנים רבות של CS / BF במחשב על שלל גרסאותיהן / תואר ראשון בBF / COD בPS) - זה *ממש* לא downgrade, זה פשוט אחר.

יתרה מזאת, אם אני צריך לבחור היום - בוחר בקונסולה...

 

 

.... טוב - אולי זה קצת שקר, בתכלס אני בוחר ב VR - אחרי שעף לי הסכך בROBO RECALL :

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לא.

 

זה כמו להשוות נהיגה בג'יפ לנהיגה ברודסטר. מי מהם ננהג טוב יותר....? (תשובה: תלוי מה אתה מחפש).

 

בתור אחד עם המון נסיון בשתי הפלטפורמות (שנים רבות של CS / BF במחשב על שלל גרסאותיהן / תואר ראשון בBF / COD בPS) - זה *ממש* לא downgrade, זה פשוט אחר.

יתרה מזאת, אם אני צריך לבחור היום - בוחר בקונסולה...

 

מכל מה שקראתי, ואם להשתמש באנלוגיה שלך, אז זה כמו להשוות נהיגה בג'יפ לנהיגה ברודסטר על הכביש.

 

הטענות, בקצרה, הן שעכבר הוא ה-ר-ב-ה יותר מדויק מקונטרולר, ושמקלדת מאפשרת לעשות כמה דברים במקביל בצורה שקונטרולר לא מאפשר. במקביל, בקונסולות בגלל חוסר הדיוק יש aim assist שמאפשר לך לכוון בערך ו"דוחף" אותך למרכז המסה של האויב.

בקרבות שנעשו בין שחקני PC לשחקני קונסולה אנשי ה-PC חיסלו את הצורה של שחקני הקונסולה, למעט כאשר לקונסולאים (?!) היה aim assist. זו אחת הסיבות אגב ששרתי המולטיפלייר של PC וקונסולות הם מופרדים.

 

אני רגיל מאוד להשתמש במקלדת ועכבר ופיתחתי יכולת דיוק וכיוון מאוד גבוהה איתם. במיוחד במקרים שצריך לכוון במדויק למרחקים או לבצע תנועות מאוד מהירות (עכבר עם DPI גבוה). קונסולות לא יודעות לעשות את זה.

 

VR בינתיים עשה לי בעיקר כאב ראש, אבל לא התנסיתי עדיין בזה של ה-PS4, אני צריך לנסות ולראות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מרק אחלה הצתה.

סייבר שני תכף מסתיים.

אירוע המכירות הבא הוא ה-boxing day ב 26.12 ב-UK.

למעשה עד סוף השנה האזרחית יש ניקוי מלאים , טוב למאזנים, טוב לנו.

 

יעלו מהבוידעם גם את מוחמד עלי ?

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
מכל מה שקראתי, ואם להשתמש באנלוגיה שלך, אז זה כמו להשוות נהיגה בג'יפ לנהיגה ברודסטר על הכביש.

 

הטענות, בקצרה, הן שעכבר הוא ה-ר-ב-ה יותר מדויק מקונטרולר, ושמקלדת מאפשרת לעשות כמה דברים במקביל בצורה שקונטרולר לא מאפשר. במקביל, בקונסולות בגלל חוסר הדיוק יש aim assist שמאפשר לך לכוון בערך ו"דוחף" אותך למרכז המסה של האויב.

(1)בקרבות שנעשו בין שחקני PC לשחקני קונסולה אנשי ה-PC חיסלו את הצורה של שחקני הקונסולה, למעט כאשר לקונסולאים (?!) היה aim assist. זו אחת הסיבות אגב ששרתי המולטיפלייר של PC וקונסולות הם מופרדים.

 

אני רגיל מאוד להשתמש במקלדת ועכבר ופיתחתי יכולת דיוק וכיוון מאוד גבוהה איתם. במיוחד במקרים שצריך לכוון במדויק למרחקים או לבצע תנועות מאוד מהירות (עכבר עם DPI גבוה). קונסולות לא יודעות לעשות את זה.

 

VR בינתיים עשה לי בעיקר כאב ראש, אבל לא התנסיתי עדיין בזה של ה-PS4, אני צריך לנסות ולראות...

לא.... ממש, ממש לא.

גם האנלוגיה (1) שלך מראה עד כמה לא ירדת לסוף דעתי (ובכלליות, סורי על הביקורת, מסתכל על זה עקום)

 

אנסה לאבהיר כי אולי לא התנסחתי באופן ברור מספיק:

אין צל של ספק שמבחינת aiming performance, העכבר נמצא בליגה אחרת לעומת הבקר.

(ואין צל של ספק שהרודסטר תאיץ טוב מהג'יפ, אבל איך זה עוזר למי שנהנה מנוף מדברי?)

וכפי שאמרת בעצמך, אין עירוב בין הקונסולות (ובצדק, ממש לא הייתי רוצה לשחק בסרבר עם שעטנז שכזה) - לכן כל ההשוואה מטופשת מלכתחילה. שוב, אתה לא משווה בין רודסטרים וג'יפים בנהיגת כביש, כי ההשוואה עצמה חסרת כל תכלית, נכון?

 

אז אחרי שהבנו מה לא מעניין, השאלה היא מה כן מעניין -

fun factor

זה מה שמעניין אותי, בתור שחקן חובב (עם קצת עבר מקצועי) - fun.

וזו הסיבה שאין תשובה מה עדיף, כי אני אישית מעדיף כיום קונסולה אחרי שצברתי ים של נסיון בשתי הפלטפורמות, אבל אנשים רבים יעדיפו מחשב - ואנשים רבים יותר יעדיפו את X כאשר הנסיון שלהם הוא בעיקר ב X. שחקן ששיחק כל חייו בקונסולה וינסה לשחק במחשב יכול לומר לך שמחשב זה פויה, ואותו כנ"ל בכיוון ההופכי.

fun זה משהו אינדיוידואלי, ואדם שמגיב בנחרצות לפני שספג מספיק נסיון - בוא נגיד שזה אומר דרשני. היית מתייחס ברצינות לאדם שמסביר לך שג'יפ זה חרא כי הוא היה פעם בטיול ג'יפים ולא נהנה במיוחד? (אני אגב, הייתי בכמה טיולי ג'יפים, אף פעם לא נהנתי במיוחד, ואני בחיים לא אומר שזה תחביב גרוע כי ברור לי שטרם קיבלתי נסיון מספיק בשביל לחוות דעה נחרצת על התחום)

לכן כל הדיבורים האלו על מי מכוון יותר טוב לא מעניינים בכלל, מה הקשר - הם מלכתחילה נמצאים בליגות שונות...

 

אז שוב, לנסיוני האישי - ויש לא מעט כזה בשתי הפלטפורמות, אם פלוני שואל לדעתי:

היתרונות של מחשב: פרפורמנס, גרפיקה, קומפטיטיב גיימינג

היתרונות של קונסולה: קז'ואל, נוחות הסלון, ease, תדירות שדרוג

בנוסף, אני כן הרגשתי בערך מוסף כלשהו ב"גריפנס" של הבקר לעומת המקלדת/עכבר. קצת יותר מזכיר הדק וכו'.

 

אבל when all is said and done, אין בכלל מה להשוות בין שני הנ"ל לבין VR איכותי. אני מאמין שתוך זמן לא רב יהיה לי כזה, אז אם יזדמן לך להגיע לחוף המערבי שלח לי הודעה בפייסוש...

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אז שוב, לנסיוני האישי - ויש לא מעט כזה בשתי הפלטפורמות, אם פלוני שואל לדעתי:

היתרונות של מחשב: פרפורמנס, גרפיקה, קומפטיטיב גיימינג

היתרונות של קונסולה: קז'ואל, נוחות הסלון, ease, תדירות שדרוג

בנוסף, אני כן הרגשתי בערך מוסף כלשהו ב"גריפנס" של הבקר לעומת המקלדת/עכבר. קצת יותר מזכיר הדק וכו'.

 

אבל when all is said and done, אין בכלל מה להשוות בין שני הנ"ל לבין VR איכותי. אני מאמין שתוך זמן לא רב יהיה לי כזה, אז אם יזדמן לך להגיע לחוף המערבי שלח לי הודעה בפייסוש...

 

לקחת את האנלוגיה כמה צעדים יותר מדי קדימה לטעמי אבל ענית לשאלה שלי למעלה ^

אם לסכם - בהחלט יכול להיות שהמחשב הוא יותר פרפורמנס אוריינטד, אבל הקונסולה יכולה להיות יותר פאן וזה לגמרי מפצה על זה (אולי מפצה זו לא המילה הנכונה).

 

בכל מקרה, השתכנעתי לנסות ולכן קניתי את ארבעת המשחקים שציינתי למעלה. Horizon zero dawn קיבל ביקורות משתפכות ונכתב שהוא גם מאוד יפה ויזואלית. פריי ו-וולפינגשטיין היו זולים ואיתם אתנסה ב-FPS על הקונסולה.

 

אגב, "נוחות הסלון" זה אולי משהו שאני אתחבר אליו, אבל חברה שלי לעומת זאת לא ממש הולכת לאהוב את זה... מצד שני, אם אקנה VR אולי היא תתלהב... בינתיים אני מחכה. הבעיה היא שה-VR של ה-PS4 שונה מאוקולוס ריפט למשל, ואני חושב שאתן לטכנולוגיה להבשיל קצת יותר לפני שאכנס לזה. ממילא ה-6 משחקים שקניתי עם הקונסולה יעסיקו אותי מספיק בחודשים הקרובים...

 

ותיזהר, הוספתי אותך לרשימת האנשים לביקור כשאגיע לחוף המערבי... היא הולכת וגדלה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הריפט והוייב בשלים, סוני לא בשלים - לא בגלל המשקפיים אלא בגלל הבקרים הארכאיים שעובדים עם טכנולוגיית move.

בעיקר ובעיקר למי שמחפש שוטרים, אין מה להשוות.

 

בגזרת הבקרים, שתי האופציות הראשונות טובות אבל התחברתי יותר לריפט. מתכוון לרכוש את המבצע שפורסם לעיל.

 

הדבר הזה כ"כ פסיכי, שלקח לאשתי עשר דקות בדיוק עד שיצאה בהכרזה ש"אנחנו חייבים כזה"... אז יאללה, נפרגן "לה" XD

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הממ... הבאנדל של אוקולוס עולה בגרמניה 400 יורו. זה הפרש גדול מהמחיר ה"רגיל"? כי פה באסטוניה הם השתגעו עם מחירים מופרכים (כמעט פי 2!).

 

עונה לעצמי - מחיר רגיל בערך 500 יורו, כך שיש פה הנחה יפה של 100 יורו.

 

בנוסף, יש לי תחושה שהריפט ידרוש חומרה שכרגע אין לי במחשב. נראה לי שאשמור את זה לבלאק פריידי הבא :wink:

 

גם את החברה שלי יהיה קל "לשכנע" - המשרד שלה קיבל בדיוק מכשיר VR לצרכי עבודה והיא התלהבה מאוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

VR לצרכי עבודה... גדול. מי מוכר שמן הנחשים החלקלק שהצליח למכור להם את זה? גאון!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...