Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המלצה לאינטרקום וידאו פשוט?

לא אלחוטי ובלי אפליקציה לנייד.

משהו בסיסי שמאפשר שיחת וידאו ופתיחת הדלת.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אינטרקום - ההמלצה שלי לך על הישראליות TADOR או WINTEC. אמנם כפול במחיר ואפילו יותר אבל עובדים...

2 חברים קנו סיני ב 700, כל פעם חלק אחר מתקלקל. בסוף התייאשו וכרגע אין כלום. זול עולה יקר.

לי אישית יש TADOR שתי גידים קניתי ב 2000 עובד כמעט שנה. התקנתי לבד.

ליאור.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בעוד 10 ימים אני אהיה בקלן שבגרמניה לסופ"ש.

האם יהיו מבצעים בחנויות הפיזיות בגרמניה? או שזה רק קטע של אמאזון וחנויות פיזיות בארה"ב

האם יש טעם להזמין משהו מאמאזון גרמניה? האם התחילו שם מבצעים שווים? האם זה יגיע למלון עד שאגיע לשם?

אני טסם עם מזוודה ריקה כך שאוכל למלא אותה בגבולות הסביר \ גבולות המכס (לא מתכנן לקנות מגבר לדוגמה)

 

טוב, אף אחד לא ענה אז לא התאפקתי,

תגידו לי תתחדש 8)

 

Screenshot-509.jpg

פורסם

תתחדש.

בצעת השוואת מחירים?

בכל מקרה יש לך את אמזון גרמניה תוכל לשלוח למלון.

יש לך את saturn בקלן ו-mediamarkt בכל חור בערך. תביא אתך מכולה 40 פיט.....

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תתחדש.

בצעת השוואת מחירים?

בכל מקרה יש לך את אמזון גרמניה תוכל לשלוח למלון.

יש לך את saturn בקלן ו-mediamarkt בכל חור בערך. תביא אתך מכולה 40 פיט.....

 

המצלמה מגיעה עם 2 עדשות, ממה שהבנתי המצלמה עולה 2000 שקל עם העדשה הקטנה, והעדשה הגדולה עולה עוד 2000 שקל.

כך שזה חצי מחיר מאשר בארץ...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תתחדש 2

התכוונתי לשאר האמזונים.

 

אה, כן.

באמאזון גרמניה זה עולה 635 יורו, קניתי את זה בפלאש דיל כך שהמבצע היה אמיתי.

משלוח יגיע עוד יומיים שלושה לפי מה שהם אומרים, גם אם יהיה עיכוב של עוד כמעט שבוע עדיין אספיק לאסוף את זה במלון.

פורסם
אמנם אני בספק שיהיו מבצעים משמעותיים, אבל אולי אופתע:

 

האם יש מבצעים גם בתחום שעוני עילית?

לדוגמא: Grand Seiko SBGA125?

 

(בד"כ משווק יותר בתחומי יפן, יש שם BF? )

חבר שהוא עורך בירחון Armband Uhren אמר לי לחשוב פעמיים לפני שקונים spring drive. הייתה בעיית אמינות ותיקונים רק ביפן. המידע נכון ללפני חצי שנה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לגמרי מחיר מעולה למייבש שיער.

 

אני עורך כאן

טסלמרס סורי שאני פארטיפופר.

לא ביצעת השוואת מחיר באמזון צרפת 599 אירו כולל הכל .

חבל על הכסף

a5002.png

 

s5000.png

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לגמרי מחיר מעולה למייבש שיער.

 

אני עורך כאן

טסלמרס סורי שאני פארטיפופר.

לא ביצעת השוואת מחיר באמזון צרפת 599 אירו כולל הכל .

חבל על הכסף

a5002.png

 

s5000.png

 

לא הבנתי, או שאתה לא הבנת- אני שילמתי 476 יורו כולל משלוח מאמאזון צרפת,

אתה רוצה שאבקש מהם להשוות מחיר ולשלם להם עוד 130 יורו? :lol:

פורסם

 

a5002.png

 

s5000.png

 

 

איילי, מה זה מנוע השוואת המחירים הזה? זה מגמל גמל גמל?

 

כי לא מצאתי מקום שמשווה בין כל אתרי אמאזון בצורה נוחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...