Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצת אוף טופיק , כאשר אתה גולשים באמאזון גרמניה או איטליה לצורך העניין ... יש אפשרות להציג את הדף באנגלית ?

 

ובלי קשר אני מחפש car jump starter וכרטיס micro sd 32 giga

אז אם נתקלתם ... אשמח ללינק

תודה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

באמזון גרמניה יש אפשרות. בתפריט העליון מופיע 'In English - Beta'.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אמאזון גרמניה פרסמו לאחרונה שיש תרגום אוטומטי, איני זוכר איפה בדיוק צריך ללחוץ.

בכל מקרה - תמיד אפשר להשתמש בשירותי התרגום של גוגל או $M.

לגבי כרטיסי SD - יש אין סוף כרטיסים באמאזון (אני בדקתי באנגליה אבל ערקונית דומים בכל מקום), אבל מחיר המשלוח מייקר אותם משמעותית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חוזר להמלצה שלי על b&h

כרטיסי הזיכרון עולים כמו באמאזון

והמשלוח זול (12 דולר בערך) ולא משתנה עבור 2 כרטיסים (לא בדקתי יותר מ2)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
יש 30 אחוז הנחה על חלק גדול מה ביגוד וההנעלה באמאזון. קופון 30BLACKFRI.

בנוסף, ממליץ לכם להרשם לאיבייטס, תקבלו עוד 4-7 אחוז הנחה על הביגוד וההנעלה.

הסבר כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585316-רוצה-להמליץ-על-ebates-שירות-שמחזיר-לכם-כסף-על-קניות-ברשת

 

הקוד הנחה על הביגוד ונעליים היה מצויין, על הבוקר אישתי התיישבה על אמזון ופינקה את עצמה במעיל, קנתה עוד כמה שמלות של קלווין קליין ואני קניתי נעליים.

הקוד נתן לנו עוד איזה 70$ הנחה וכך יצא שאיזה 7-8 פריטי לבוש עלו 250$ כולל משלוח.

הבעיה התחילה שעה וחצי אחרי כשיצאנו מהבית, החנויות פה לא כיבדו את הקוד הנחה.

 

הכרטיס אשראי עם כוויות דרגה 3 וכרגע מורדם, ה-24 שעות הקרובות קריטיות עבורו.

 

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תודה על הקופון!

 

הקוד הנחה על הביגוד ונעליים היה מצויין, על הבוקר אישתי התיישבה על אמזון ופינקה את עצמה במעיל, קנתה עוד כמה שמלות של קלווין קליין ואני קניתי נעליים.

הקוד נתן לנו עוד איזה 70$ הנחה וכך יצא שאיזה 7-8 פריטי לבוש עלו 250$ כולל משלוח.

הבעיה התחילה שעה וחצי אחרי כשיצאנו מהבית, החנויות פה לא כיבדו את הקוד הנחה.

 

הכרטיס אשראי עם כוויות דרגה 3 וכרגע מורדם, ה-24 שעות הקרובות קריטיות עבורו.

 

;)

 

מוזר אבל רק בתגובה עם ציטוט אפשר לראות מה כתבתם.

שמח שנהניתם מהקופון. אני גם הזמנתי מגפיים של קלווין קליין, שאחרי משלוח

דרך buy2usa יעלו 300 שקל. מחיר בדיחה למגפי עור :-)

פורסם

מישהו יכול להסביר קצת לגבי אמזון ?

SANDISK 128GB USB3.0 שהמליצו כאן , עולה שם 27$

אבל עם דמי טיפול ומשלוח קופץ ל 42$ ופחות משתלם למי שיכול לקנות בKSP ללא מעמ.

 

איך אנשים כאן שילמו 30$?

פורסם
יש 30 אחוז הנחה על חלק גדול מה ביגוד וההנעלה באמאזון. קופון 30BLACKFRI.

 

כשאני מנסה להשתמש בקופון אני מקבל שגיאה שהוא לא תקין.

יש לכם מושג למה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

לאוהבי קפה- מכונות קפה אוטומטיות של Mellita בהנחות יפות מאמאזון גרמניה:

Melitta F Caffeo Barista TSP Premium

 

(המכונה הנ"ל עולה בארץ החל מ8000 ש"ח, לפחות מאובזרת).

 

מכונה נוספת (במקום כ-7000 ש"ח בארץ):

Melitta Caffeo CI One-Touch

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...