Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

בבעלותי אופנוע עם צבע בהיר (ירוק) רציתי ייעוץ לגבי הטיפול באופנוע מתחילתו עד סופו.

נתחיל בשטיפה של האופנוע, יש לי מכשיר שטיפה של קראצ'ר 110 באר עם מקציף שרכשתי באליאקספרס (ראיתי שיש פה משתמשים שרכשו פה את המוצר) ובנוסף יש לי גלוריה FM10 שרכשתי מגרמניה אחרי המלצות של החבר'ה פה.

בשמפו אני משתמש ב: Chemical Guys Honeydew עם המקציפים ולפעמים כשהאופנוע מאוד מלוכלך אני מנקה גם עם שמפו SONAX Wash.

לאחר מכן אני משתמש בפלסטלינה של Wolf's Chemicals ועובר עם הפלסטלינה על האופנוע.

אחר כך אני שוטף שוב (אני יודע שלא חייבים לעשות את השטיפה, אבל נשאר לרוב שאריות על האופנוע וחשוב לי לשטוף).

אחרי השטיפה הייתי שם פולייש Menzerna SF4000 ואח"כ שוב שוטף.

 

מכאן ואילך אני לא בטוח מה לעשות, לאחרונה רכשתי את הגלייז: AUTOGLYM Auto Glym Super Resin Polish SRP אחרי המלצות של רבים , מתי שמים אותו? כמה שמים אותו? צריך להשהות אותו? האם זה עוזר לשים אותו גם על הפלסטיקה? האם לא צריך לשים פולייש כשמשתמשים בגלייז הזה?

 

עד עכשיו אחרי הפולייש הוספתי אוטם צבע של מנזרנה POWER LOCK , ומוסיף ווקס משחה Meguiar's Gold Paste Wax (דרך אגב, מאוד לא מרוצה ממנו, כשהוא יגמר אני מחליף למשהו אחר).

 

לפלסטיקה השחורה שבאופנוע אני שם: Wolf's Chemicals "Blackout.

 

רציתי לשמוע חוות דעת על המוצרים כדי שבזמן שהם יגמרו אני ידע להחליף אותם למוצרים אחרים.

בנוסף אני משתמש ליישום החומרים השונים בפדים צהובים זולים שרכשתי מאייבי 12 בדולר, האם יש חסרון להשתמש בהם, וא"כ למה ואיזה תחליף זול אחר אני יכול להשתמש.

 

אשמח במיוחד לקבל עזרה לגבי הגלייז החדש שכרגע אני לא יודע איך להשתמש בו.

והמוצרים השונים הגלייז האופנוע אחרי הקצפה והאופנוע עם הצבע הבהיר.

 

hPMn7Bv.jpg c0LgGUW.jpgZYo86Q2.jpgN0KWs54.jpg

עריכה אחרונה על ידי ScaryDude
פורסם

ברוך הבא.

כיף לראות כאן גם אופנועים.

אומנם יצא לי ל"דטייל" כמה אופנועים, אבל דווקא את הSRP טרם יצא לי לנסות, ואולי כדאי להמתין לתשובתם של בעלי ניסיון. לי יש את המוצר של פינישקייר, ואני לא ממש מרוצה ממנו למען האמת, לחילופין יש לי מוצר של CG, אבל טרם בדקתי אותו.

השאלה שצריך לשאול, היות ואתה נוטה לתחזק את הכלי היטב ממה שנראה, האם יש צורך במיסוך סווירלים? אם המצב טוב, אני הייתי מסתפק בווקס איכותי.

 

אוטם הצבע שלך נהדר. מבחינת ווקס, אני נוטה להמליץ על דודו ג'וס, אבל הייתי מחפש מוצר שיתאים לכלל הצבעים של הפיירינג (יש נטייה לייצר ווקסים יעודיים לצבעים שונים, אחרת צפויים מעט שינויי גוון, חלק אוהבים וחלק לא - עניין לשיקולך).

 

קח בחשבון, שלעיתים אין חיבור בין אוטמי צבע לווקסים (העמידות של הווקס מעל לאוטם - תפגע), אם זה שווה לך או לא , רק אתה יודע.

 

לגבי הפדים,

לעבודות השחורות, אני משתמש בסיניים הצהובים שעולים כמה שקלים לחבילה של 12. לדברים היותר רציניים (אוטם, ווקס, דרסינג בתוך הרכב וכו') אני עושה שימוש באפליקטורים ייעודיים (ספוג או מיקרופייבר)

M-TECH E46

פורסם

דגש חשוב זה באמת בחומרים היקרים יותר ובעבודות החשובות יותר להשתמש באפליקטור ייעודי ולתת שפירץ מים בקטנה לפני, אם אתה מאזור הצפון אוכל להביא לך אפליקטור מיקרופייבר שתרגיש בהבדל.

פורסם
ברוך הבא.

כיף לראות כאן גם אופנועים.

אומנם יצא לי ל"דטייל" כמה אופנועים, אבל דווקא את הSRP טרם יצא לי לנסות, ואולי כדאי להמתין לתשובתם של בעלי ניסיון. לי יש את המוצר של פינישקייר, ואני לא ממש מרוצה ממנו למען האמת, לחילופין יש לי מוצר של CG, אבל טרם בדקתי אותו.

השאלה שצריך לשאול, היות ואתה נוטה לתחזק את הכלי היטב ממה שנראה, האם יש צורך במיסוך סווירלים? אם המצב טוב, אני הייתי מסתפק בווקס איכותי.

 

אוטם הצבע שלך נהדר. מבחינת ווקס, אני נוטה להמליץ על דודו ג'וס, אבל הייתי מחפש מוצר שיתאים לכלל הצבעים של הפיירינג (יש נטייה לייצר ווקסים יעודיים לצבעים שונים, אחרת צפויים מעט שינויי גוון, חלק אוהבים וחלק לא - עניין לשיקולך).

 

קח בחשבון, שלעיתים אין חיבור בין אוטמי צבע לווקסים (העמידות של הווקס מעל לאוטם - תפגע), אם זה שווה לך או לא , רק אתה יודע.

 

לגבי הפדים,

לעבודות השחורות, אני משתמש בסיניים הצהובים שעולים כמה שקלים לחבילה של 12. לדברים היותר רציניים (אוטם, ווקס, דרסינג בתוך הרכב וכו') אני עושה שימוש באפליקטורים ייעודיים (ספוג או מיקרופייבר)

 

דגש חשוב זה באמת בחומרים היקרים יותר ובעבודות החשובות יותר להשתמש באפליקטור ייעודי ולתת שפירץ מים בקטנה לפני, אם אתה מאזור הצפון אוכל להביא לך אפליקטור מיקרופייבר שתרגיש בהבדל.

תודה על המענה :).

מה אתם ממליצים לרכוש, אפשרות קנייה בארץ או בחו"ל .

פורסם

אהלן וברוך הבא.

 

בעקרון לאחר פוליש אני לא שם גלייז, הגלייז הנ"ל התפקיד שלו בעיקר להסתיר את הסווירלים ולתת עומק לצבע ככה שאם עשית פוליש זה נשמע לי מיותר וסתם עוד עבודה, אפשר ישירות למרוח אותם צבע או ווקס סינתטי איכותי כמו שעשית עד כה.

 

הגלייז בד"כ בא במקום פוליש ומעליו אוטם צבע / ווקס.

מורחים את ה SRP כמו אוטם צבע, נקודות קטנות על פד ספוג איכותי כמו בתמונה כאן: Super_Resin_Polish_apply_to_Perfect_Palm_Applicator.jpg (600×450)

 

כמו כן "ללוש" את המקום עד שהוא הופך חלבי - בערך חצי דקה עד דקה, רצוי לעשות חלקים קטנים בכל פעם כמו חצי דלת / חצי מכסה מנוע. לאחר שמסיימים לעסות את המקום עם החומר, אפשר לנגב ישירות או לתת לו איזה 5 דק' ואז לנגב עם מטלית מיקרופייבר איכותית.

 

החומר נועד לחלקי פח שעברו צביעה בלבד (לא יודע אם פגוש מפלסטיק נכלל כאן אבל לדעתי כן).

עדיף לעשות עם כפפת דיטיילר / ניילון כיוון שלאחר כמה שימושים הספוג נוטה להתמלא בחומר ולעבור מעט לצד השני ולהמרח על האצבעות / יד.

אישית השתמשתי בספוג הכתום של כימיקל גייז, במקרה שלך חושב שאין טעם (ספוג חותך לפוליש ידני), אפשר להשתמש בפשוטים של מגווירס הצהובים או אם יוצא לך להזמין את הספוג שבתמונה למעלה שמיוצר על ידי אותה חברה של ה SRP שהיא Autoglym.

 

נ.ב האופנוע שלך נראה מעולה ומטופח במיוחד :mm_yeah:

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

אם אתה מרוצה מהפוליש, אם טעם ל-srp.

בדיקה של פוליש מוצלח/לא מוצלח, מתבצעת רק אחרי ipa/panel wipe, הפוליש שומני מאוד, לאחר הניגוב יהיה קשה לראות את העבודה האפקטיביות שלו ללא השלב הנ"ל.

במקרה ולא הספיק לך, היישום של הsrp מתבצע בידיוק כמו פוליש ידני (כך אני עובד).

לחומר יש יכולת חיתוך קטנה ויכולת ניקוי מעולה, מומלץ לנצל אותן ולהשתמש בהן ע"י הפעלת לחץ מתון על הפד שאיתו משתמש (אני משתמש בפד ידני של לייק קאנטרי, כתום, לחיתוך/נקיון מקסימלי), עד שהחומר נהפך לשקוף, וממשיך לעסות אותו אל תוך המשטח עוד כחצי דקה לאחר מכן, וממשיך לפאנל הבא.

אני משקיע לא מעט כוח בפעולה הנ"ל, מתייחס אליה יותר כאל פילוש.

בגדול אין חשיבות גדולה לזמן איחוי, אתה יכול לסיים את כל האופנוע ורק אז לנגב את המשטחים שעליהם יישמת את הגלייז, אך אל תנגב לפני שביצעת את מבחן האצבע ווידאת שהחומר יורד בנגיעה, הבאפיג קליל שבקלילים ועומד יד אחת עם מנזרנה מהבחינה הזו.

החומר לא מתאים למשטחי פלסטיקה לא צבועים, והוא עלול להכתים אותם אם לא תנגב לאחר המגע איתם, שמור לך בצד מטלית מיקרו טבולה במעט מים, ונגב אם נגעת.

או שתמסך את האיזורים המועדים לפורענות.

 

יש לאפשר לחומר להתאחות כשעה לאחר הבאפינג הסופי, ורק לאחר מכן ליישם מעליו ווקס/אוטם.

 

לפלסטיקה צבועה החומר מתאים גם מתאים.

לא הייתי מיישם שום דבר מעל המנזרנה (למעט דיטיילרים), באמת שאין צורך, לא תקבל גלוס מוגבר, וגם אם כן, הוא יהיה ברמה כזו שתצטרך "להוכיח" לעצמך שהוא קיים בכלל.

 

נ"ב קטן: רשמת שלא חובה לשטוף את המרכב לאחר ביצוע פלסטלינה, אז חייב.

הפלסטלינה משחררת כמויות אדירות של טינופת, אתה לא רוצה לעבור עם פד על הטינופת הזו ולשפשף איתה את הלכה.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם
אהלן וברוך הבא.

 

נ.ב האופנוע שלך נראה מעולה ומטופח במיוחד :mm_yeah:

 

אם אתה מרוצה מהפוליש, אם טעם ל-srp.

הלכה.

תודה על המענה.

אני מאוד לא מרוצה מהפולייש שהיה לי, אתמול השתמשתי בחומר וראיתי תוצאות יותר טובות.

אך משום מה עדיין אני רואה מלא

הסווירלים , אולי לא שמתי מספיק חומר?



אגב, הסדר הוא כך? : שטיפה, פלסטלינה , שטיפה, גלייז, IPA , אוטם צבע?

פורסם

לא לא, לא.

ipa מוריד שומניות ולכלוך לפני הוספה של אוטמים גלייזים, או לאחר פוליש, כדי לחשוף את העבודה האמיתית שבוצעה תחת המעטה השומני של החומר.

אם אלו השלבים שעשית, הipa לפני האוטם ולאחר הגלייז, פשוט מחק את מה שהגלייז עשה, זאת אומרת שניקית אותו מפני השטח ויישמת רק אוטם.

 

בכל מקרה גלייז הוא לא מוצר פלאים, ה-srp אכן ממלא סווירלים בצורה טובה, אך סווירלים קשים יותר עדיין יהיו בולטים לעין.

 

הסדר הוא - שטיפה איכותית, פלסטלינה כשהאופנוע עדיין רטוב, שטיפה שניה להורדת הלכלוך שהפלסטלינה שחררה, ייבוש, ipa פאנל פאנל וניגובם, גלייז + באפינג, המתנה ולאחר מכן אוטם.

לעבוד לאט, לא לעבוד בשמש ישירה, אך ורק בצל, אך ורק כשהמשטחים קרים למגע.

"יאללה בירי".

פורסם
לא לא, לא.

ipa מוריד שומניות ולכלוך לפני הוספה של אוטמים גלייזים, או לאחר פוליש, כדי לחשוף את העבודה האמיתית שבוצעה תחת המעטה השומני של החומר.

אם אלו השלבים שעשית, הipa לפני האוטם ולאחר הגלייז, פשוט מחק את מה שהגלייז עשה, זאת אומרת שניקית אותו מפני השטח ויישמת רק אוטם.

 

בכל מקרה גלייז הוא לא מוצר פלאים, ה-srp אכן ממלא סווירלים בצורה טובה, אך סווירלים קשים יותר עדיין יהיו בולטים לעין.

 

הסדר הוא - שטיפה איכותית, פלסטלינה כשהאופנוע עדיין רטוב, שטיפה שניה להורדת הלכלוך שהפלסטלינה שחררה, ייבוש, ipa פאנל פאנל וניגובם, גלייז + באפינג, המתנה ולאחר מכן אוטם.

לעבוד לאט, לא לעבוד בשמש ישירה, אך ורק בצל, אך ורק כשהמשטחים קרים למגע.

אתמול לא עשיתי IPA כלל כי חששתי שהסדר לא נכון.

האופנוע די חדש לפני ארבעה חודשים, מעניין שיש כאלה סווירלים מעצבנים שלא מוכנים לרדת.

פורסם

כמה דברים שהציקו לי-

פוליש לא "שמים"- פוליש זה מוצרי שעובדים איתו... משפשפים איתו עד שהסווירלים נעלמים (וכמו שכתבו כבר, מיותר לשים גלייז אחרי)

 

אחרי פלסטלינה כן רצוי לשטוף ואפילו עם שמפו אגרסיבי או אפילו סבון כלים כדי שהחתיכות שהשתחררו וסיכוי טוב שנמרחו ירדו לפני שמתחילים פוליש.

 

אחרי פוליש גם אפשר לשטוף עם שמפו חזק\ סבון כלים כדי להוריד את השומניות של הפוליש (אפשר לעשות את זה עם IPA אבל צריך יחסית הרבה ממנה, תלוי כמה שאריות של פוליש נשאר לך. אחרי השטיפה אפשר לעבור עם IPA כדי להכין את הפח להגנה)

 

power lock סבבה, ווקס של קולינייט 845 או 915 יחזיקו לא פחות (סיכוי טוב שיותר) ויתנו גלוס חזק יותר. אבל כולם חרטא.

יש לך אופנוע.

לוקח 4 דקות לשטוף אותו ועוד 4 דקות לשים עליו וקס.

קח אחד של דודו ג'וס עם קרנובה שיחזיק לך באזור החודש (לפי דעתי אפילו פחות כי אתה מתחכך יותר באופנוע מבפח של רכבים, אבל זה נכון גם לגבי האוטמים)

אבל יראה מדהים.

אישית ממליץ לך על זה- http://www.cleanyourcar.co.uk/sample-sizes/dodo-juice-orange-crush-30ml-/prod_608.html

יתן לך טיפ טיפה גוון כתום שביחד עם הירוק יראו ממש מגניב לפי דעתי

אפשר גם את זה אם אתה זורם לניסויים - http://www.cleanyourcar.co.uk/sample-sizes/dodo-juice-purple-haze-30ml-/prod_609.html

או זה אם אתה פארטי פופר לא מקורי- http://www.cleanyourcar.co.uk/sample-sizes/dodo-juice-rainforest-rub-30ml-/prod_606.html (הוא לא באמת נותן גוון ירוק אבל זה אחלה ווקס).

האריזות הקטנות האלה מספיקות ל-4 מכוניות בערך, אז לך זה יספיק לאיזה 10 יישומים. אפשר לשים כמה שכבות בהפרש של כמה שעות כדי להגביר את האפקט של הגוון (אחרי שכבה אחת בקושי תבחין בהבדל).

והם גם יחסכו לך את העץ ריח שאין לך איפה לתלות

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...