Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלתה במוחי התהיה הבאה:

בפיג'ו 307 ו- 308 (הדגם הישן), יש מנוע די בסדר. (הייתה לי פיג'ו 307 עם 275 אלף קילומטר)

הדבר שמסרס את המנוע הוא הגיר הידוע לשמצה AL4/

אני יודע שיש אפשרות החלפה מגיר אוטומט לגיר רגיל ולהיפך, השאלה שלי היא, האם ניתן להחליף לגיר שונה לגמרי?

 

לפי הדוגמה פה, האם ניתן לקחת את הגיר של ה- 308 החדשה (שלפחות ע"פ כל המבחנים הוא עדיף על ה- AL4) ולהכניס אותו לדגם הקודם של ה- 308?

פורסם (נערך)

ההחלפה לא תסתכם בגיר עצמו,

נדרש להחליף גם את כל הפריפריה של הגיר יחד עם הממשקים שלו עם שאר מכלולי הרכב,

קרי, צמות חשמל, מחשבים, דוושות, מנגנון בורר הילוכים, תוכנת ניהול וכו'...

יש פה בחור שעשה הסבה לC5, אתה מוזמן לחפש את השירשור שלו ולהתרשם.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

אני שואל ברמת העיקרון.

ואני לא רוצה לעבור מאוטומט לידני, אלא מאוטומט לאוטומט אחר, שלא היה אף פעם ברכב.

האם בכלל קיימת כזו אפשרות?

פורסם

אילולא כל האלקטרוניקה ההחלפה עלולה הייתה להיות פשוטה.

 

הגיר היחיד שעולה לי בראש כמחליף שיתאים הינו גיר של במוו שהשתמש באותו מנוע.

פורסם

אין דבר שלא ניתן.

כלומר - תמצא חלקים מתאימים + בעל מקצוע שמוכן ויכול לבצע + תקציב (גדול, מן הסתם - שיכלול גם כל מיני בלת"מים), ובהנחה והכל נכנס פיזית לרכב - אתה מסודר :loco:

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...