Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

כל המוסיף גורע. כמו שאמרו פה כבר - רק ג'אנט והנמכה

 

וזאת שבתמונה היא שלי.

 

2015-04-29_1430335846.jpg

11080733_617807441654862_4866461758281493307_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי 125Live
פורסם
כל המוסיף גורע. כמו שאמרו פה כבר - רק ג'אנט והנמכה

 

וזאת שבתמונה היא שלי.

 

[ATTACH=CONFIG]440775[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]440776[/ATTACH][/Q

 

OTE]

 

 

כול אחד ומה שהוא אוהב

כמה ק"מ הרכב שלך?

פורסם

שאלה לא קשורה.. האם המושב מתכוונן לגובה כי ישבתי באחת כזאת והייתי צריך להתכופף כי הראש שלי נגע בתקרה ואני לא גבוה 180 , האם במושב האחורי אפשר להסיע ילדים מבחינת מקום?

פורסם

סליחה על הבורות, הדברים האלה שעל הדלת ועל מכסה מנוע בצבע שחור: למה הם מיועדים בכלל?

האם הם וגם הכונס אוויר זה רק הדבקה לצורך המראה או יש להם איזו מטרה פונקציונאלית?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל הדברים שהוא שם על הרכב זה לצורך המראה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

על טעם ועל ריח...

אבל לא על הטעם ועל הריח שלי בבקשה...מה זה הדבר הזה?!:shock:

כאילו זה לא שאני נגד תוספות חיצוניות, אבל כונס על מכסה המנוע? ועל הדלתות? מה?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כן בעייני הרבה אנשים זה מאוד יפה .אני לא רואה תבעיה זה מוסיף יופי לרכב בעייני.

וכן הבודי קיט זה מה שנותן לרכב את הצורה היפה שלו ככה בלי זה לא ממש יפה

פורסם
כל המוסיף גורע. כמו שאמרו פה כבר - רק ג'אנט והנמכה

 

וזאת שבתמונה היא שלי.

 

[ATTACH=CONFIG]440775[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]440776[/ATTACH]

 

הקאמבר מאחורה הוא מרצון או אילוץ עקב ההנמכה? איך הרכב נוסע ביום יום?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אריק, הרכב עבר בערך 76 אלף ק"מ.

 

הקאמבר מאחורה הוא מרצון או אילוץ עקב ההנמכה? איך הרכב נוסע ביום יום?

 

מאחורה אין קאמבר, זה רק נראה ככה.

הרכב נוסע טוב (יחסית להתנהגות של 206CC עם 15" ). הרכב מאוד יציב, אין כמעט זוית גלגול. נסיעה קשה יחסית - גם בגלל החתך הנמוך וגם בגלל ההנמכה.


×
×
  • תוכן חדש...