Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

אני וחבר רוצים לטוס לגרמניה בסביבות שבוע וחצי לטיול שרובו סובב סביב התחום המוטורי והתעופתי.

התכנון הוא לנחות בפרנקפורט, ואני לא יודע מאיפה כדאי לחזור.

 

הטיול כמובן יכלול רכב שכור החל מהיום הראשון ועד היום האחרון.

 

כרגע האתרים שאנחנו מתכננים עליהם הם:

1. נמה"ת פרנקפורט - ספוטינג (צילום מטוסים)

2. מוזיאון סינסהיים (130 ק"מ מפרנקפורט לכיוון שטוטגרט)

3. מוזיאון ספייר - בסימן שאלה, כי אני ביקרתי שם לפני שנה וקצת (102 ק"מ מפרנקפורט)

4. מוזיאון תעופה בלבד שנמצא 170 ק"מ מפרנקפורט

5. נורבוגרינג כמובן

6. מפעל ומוזיאון פורד

7. מפעל איירבאס בהמבורג + ספוטינג קצר

8. מוזיאון BMW במינכן

9. מוזיאון VW בוולפסבורג

10. מוזיאונים של מרצדס ופורשה בשטוטגרט

 

בשביל 10-11 ימים, אני מאמין שזה מעט. נכון שיילך זמן על נסיעות, אבל השאיפה היא להכניס 2-3 אתרים ביום ולנצל את הימים מהבוקר עד הערב. כמובן שהטיול יכלול כניסה לאתרים כמו מוזיאונים, כנסיות, עיירות יפות וכו'.

המלונות יהיו בהתאם לתזוזה שלנו בטיול. לא חייב להשאר במקום ספציפי. רצוי שלא נעשה ביום יותר מ200-300 ק"מ, לא רוצים לבזבז יותר מדי זמן בדרכים. הנהיגה מתחלקת בין שנינו.

 

להלן השאלות הרלוונטיות:

1. האם יש עוד אתרים מומלצים שכדאי לבקר בהם שקשורים לתעופה או רכב?

2. מאיפה כדאי להמריא בסוף הטיול?

3. האם יש חברת השכרה שמשכירה רכבים קטנים וספורטיביים במחיר ריאלי? (סטייל גולף GTI, מגאן או קליאו RS, במוו M1 וכו') כשנטוס אני אהיה בן 23 והחבר בן 22.

4. כמה כסף עולה לשכור רכב בנורבוגרינג? אני זוכר שבדקתי פעם אחת ומצאתי עלויות די גבוהות של 200-300 יורו לשני סיבובים על קליאו RS וסוזוקי סוויפט 1.6. אולי אפשר למצוא במחיר יותר ריאלי.

 

 

זהו, אם למישהו יש הערות או תוספות אני אשמח לשמוע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחיל לברר עם מקומות במוזיאונים/מפעלים כבר עכשיו

בנוסף ממליץ לך לברר על ביקור בסדנת AMG בפאטי שטוטגרד

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

תודה,

שלחתי אימייל לAMG ולגביי פורד אני צריך לתרגם מגרמנית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

1. בדוק טיסות ישירות בין ת"א להמבורג, קלן ודידלסורף. לתכנן טיול שמתחיל באחת מערים אלה ומסתיים במינכן - או להפך. כך תחסוך קטעי נסיעה הלוך ושוב.

 

2. טיסות פנים בגרמניה, נניח FRA-HAM או HAM-MUC יעלו סביב 75-120 אירו לכרטיס (תלוי בתאריך ובשעה). הטיסות יוצאות כמו אוטובוסים, והעלות נמוכה משמעותית מנהיגה, גם בזמן וגם בכסף.

 

3. לבדוק אם לא כדאי לעשות קטעים מסויימים ב-ICE - גם בשביל החסכון וגם בשביל החויה של רכבת מהירה, אם טרם חוויתם נסיעה כזו.

 

4. לא חייבים לקנות את הכרטיסים בשני הכיוונים באותה חברה. בימים אלה של no refund כרטיס אבוד הוא כרטיס אבוד. המשמעות היחידה היא אם מדובר בטיסת קונקשן, שבה יש לחברה אחריות לדאוג להביא אותך ליעדך גם אם הפסקת את הקישור (בגלל איחור בטיסה הראשונה).

 

5. לזכור שהחזרת רכב בתחנה שאינה תחנת השכירה עולה עמלה משמעותית. הבא זאת בחשבון אם אתה רגיש לעלויות. עוד סיבה לטוס או לנסוע ברכבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. אבדוק.

2. מעדיף לא להתעסק עם טיסות פנים מכיוון שאלו דורשות טרטור בין טרמינלים שונים ומבזבזות זמן מיותר ויקר.

3. לא מעוניינים ברכבת אלא ברכב בכל הטיול.

4. זה לא בעיה.

5. זה לא נכון בהכרח, אנחנו ביצענו טיול כזה בשנה שעברה (התחלנו בFRA וסיימנו בMUC) ולא חויבנו מעבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כאשר כתבתי על טיסות פנים התיחסתי לטיסה "עצמאית", לא מקושרת, לאו דווקא ביום ההגעה או היציאה. למשל - לטוס לפרנקפורט (או אחד הנמלים האחרים שציינתי), לנהוג עד המבורג, להחזיר שם את הרכב (אם אין עמלה משמעותית) ואז לטוס למינכן ולבלות בה את הזמן המתוכנן על בסיס תח"צ. הכונה במיוחד לקישור בין הצפון לדרום. תביא בחשבון שהמבורג-מינכן זה 800 ק"מ, כלומר יום נהיגה ארוך מאד (ויותר סביר יום וחצי עם לילה באיזה מקום בדרך). אם זמנך בידך - תפדל, אם אתה מעדיף עוד כמה שעות של ספוטינג הטיסה עדיפה.

 

ד"א - לגבי מעבר טרמינלים אתה צודק לגבי פרנקפורט (אם כי צריך ודא פרטנית לגבי התוכניות שלך), במינכן הטרמינלים סמוכים זה לזה והיחיד שקצת מרוחק, בערך 10 דקות הליכה, הוא 1F הידוע לשמצה. בשאר הנמלים לא ביקרתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא רוצים שימוש בתחבורה ציבורית בכלל, למעט הטיסות או למעט מקומות שבהם אין ברירה, מניסיון באיזור מינכן אפשר להתנייד יפה עם רכב, ועל אחת כמה וכמה רכב קטן כמו גולף או מגאן. כמו שאמרתי הרכב מלווה אותנו בכל הטיול ולא יוחזר איפשהו או מתישהו באמצע. חוץ מזה שרוב הטיול לא סובב סביב מינכן בכלל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא מתאים לך. בדרך כלל אתה מתנהג כמטייל מנוסה, זה שיודע לשים את הדגשים במקום הנכון ולוותר על מה שצריך. לא מבין למה אתה רוצה לנהוג 800 ק"מ כקטע קישור - אלא אם יש לך סיבות לחלק את אותם 800 ק"מ לכמה קטעים עם ביקור באתרים בדרך. מילא אם היית מהנוסעים לגרמניה בפעם הראשונה שחושבים שהאוטובאהן הוא מסלול מירוצים, אבל הרי כבר נהגת בכבישים אלה ואתה מכיר אותם ואת מגבלותיהם.

 

לגבי מינכן - מה אומר לך, להתחיל להתברבר במרכז העיר עם רכב, לא נותר לי אלא לאחל לך הצלחה בניווט ובמציאת חניה במחיר סביר. התחבורה הציבורית נוחה, יעילה וזולה, ולדעתי תהיה גם הרבה יותר מהירה מנהיגה עצמית. אם מינכן היא יעד משני בטיול שלך הייתי בהחלט שוקל לוותר עליה ולהתמקד יותר בצפון ובצפון מערב גרמניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אכן מטייל מנוסה וזאת כבר תהיה אולי הפעם השלישית עם רכב שכור בגרמניה.

800 ק"מ כקטע קישור - ננצל על הדרך כדי להכנס לאתרים מעניינים בדרך, אפשר ביום אחד לעבור 800 ק"מ, אבל זה יהיה מעייף ומשעמם מאוד לי ולחבר, אז נחלק את זה ליומיים, ובדרך נעבור באתרים מעניינים, לא חייב רק את תחום הרכב כמו שאמרתי, אני בטוח שניתן למצוא אתרים מעניינים. אגב ממה שאני זוכר וולפסבורג נמצאת איפשהו בין מינכן לבין המבורג.

במינכן התניידנו עם אודי A6 סטיישן ביולי, ומצאנו חניה, נראה לך שאני אתרגש מלנסוע באיזו גולף או מגאן 5 דלתות? אני גם נוסע בתקופה הרבה פחות מתוירת. חוץ מזה שאני אקח מלון שקרוב לאוטובהאן כמו שעשינו בטיול שנה שעברה, זה הוכיח את עצמו כדבר מעולה שמאפשר לך לחסוך הרבה זמן ופקקים בבוקר.

 

חוץ מזה, שים לב שעל מינכן אין דגש. אין לי מה לעשות יותר מדי שם, אלא אם כן יש מוזיאון תעופה או רכב שאנחנו מפספסים, חוץ ממוזיאון BMW הידוע כמובן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

זה כבר נשמע יותר הגיוני. 400 ק"מ ביום, אם מזג האויר לא גרוע במיוחד, זה מאמץ סביר מאד. צריך למצוא לכל יום נסיעה כזה 2-3 אתרים של שעה-שעתיים בדרך, כדי שלא יהיה מדובר בבזבוז זמן.

מוזיאות שתאהב במינכן - Deutsches Museum. אפשר להקדיש לו בשקט יום ואפילו יותר. לי זכור שהיו גם מוטוריקה ורכבות, אבל כעת מצאתי שזה נמצא באתר נפרד ויש גם מוזיאון תעופה בפאתי העיר (על קו הרכבת הפרברית לנמה"ת).

 

עוד אתר עם נגיעה מוטורית הוא "עיר הסרטים". הנגיעה המוטורית היא, או שהיתה כאשר ביקרתי שם, הצגה של אפקטים בסרטים, עם איזה BMW צבועה בצבעי ניידת משטרה אמריקאית, שמציגה מרדפים, דריסה של אנשים (שכמובן מוקפצים יפה מעליה) ושאר פעלולים באולפן - תאטרון. פעילות חביבה לחצי יום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אבדוק, אולי נעשה איזו גיחה לאוסטריה,

אינסברוק או זלצבורג. אהבתי את האיזור אבל אין לו מה להציע יותר מדי בתחום המוטורי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אולי פספסתי אבל לא ציינת מתי אתם מתכננים לנסוע? בדוק אפשרות להתחיל בכלל את הטיול מ-Karlsruhe, יש טיסות ישירות של Tui לשם והן בד"כ יותר זולות מפרנקפורט. גם אני הייתי מוסיף את ה Deutsches Museum במינכן לרשימת היעדים.

 

אמרת שאתה צריך לתרגם מגרמנית משהו של פורד - אני מוכן לעזור.

פורסם

בסביבות אפריל מאי.

אין בעיה לטוס לקרלוסהה (או איך שלא כותבים), בביקור האחרון בגרמניה הייתי שם, אבל טסנו לFRA.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדוק את אפשרויות הטיסה, שים את נמלי התעופה ואת כל האתרים הפוטנציאליים על Google Maps כך שתוכל לייצר מסלול נסיעה הגיוני.

כרגע אתה מתפזר על מסלול ארוך מאוד.


×
×
  • תוכן חדש...