Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW יידרשו לבצע ריקול של חצי מליון מכוניות בארה״ב (רימתה במבחני זיהום)


Asaf-R
שימו לב! השרשור הזה בן 1976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגיל המוסר הכפול של האמריקאים הצדקנים במיטבו.

... של הצדקנים...

 

לדעתי הצדקנים הפטריוטים .

 

אפשר להעביר מסר שיקלט היטב גם בלי הדבקת שמות תואר מיותרים שכאילו יבססו את טענותיך כי הם "צדקנים".

זה לא טמקא כאן...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה כי בארץ מדובר בכ11 אלף רכבים, צ'מפיון הפסיקה שיווק של הרכבים אשר נוגעים לפרשה.

 

http://www.mako.co.il/news-money/consumer-q3_2015/Article-d3f22861e4e1051004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

 

הנושא הזה מדאיג אותי, כי גם לי יש 2.0TDI של VAG בדיוק בשנתונים המדוברים. בעיקרון מדברים על מנוע EA189, אבל יש אזכור לאותה בעיה עבור מנוע EA288 שברשותי.

אני די בספק שVAG ישקיעו בפתרון הולם לבעיה כלומר התקנת מערכת אוריאה (שקיימת למשל אצל מרצדס). וזה אומר שהפתרון יהיה עדכון תוכנה (אני בטוח ב99.9%). כמה שאני זוכר עבור מנוע 1.4 כפול מגדשים הכושל של פעם כאשר החליפו מנוע באחריות, עידכנו תוכנה לסירוס המנוע - האם אני זוכר נכון?

זה אותו משולש הקסם של חיסכון, זיהום אויר וביצועים. המשמעות של זה כפי שאני מבין זה: הורדת ביצועים, פגיעה בצריכת הדלק.

וכמובן, כדי לטפל במזהמים צריכים לעלות טמפרטורת עבודה של המנוע, מה שבתורו צפוי לפגוע באמינות לטווח ארוך

 

כלומר אני חושש כתוצאה שאקבל לא את הרכב שקניתי (ושילמתי אליו הרבה מאוד כסף :( ). אני קניתי את הרכב בגלל חיסכון, ביצועים ואמינות לטווח ארוך.

חשבתי, שרכב בכימעט 200Kש"ח, עם אבזור דל, אבל עם DSG6 שנחשב אמין ומנוע טורבו דיזל חזק ואמין הרכב יתן לי ראש שקט לפחות ל5 שנים.

 

השאלה, מי יפצה אותי על קיצור חיי מנוע (הרי VAG לא יהיה מוכן להודות באופן רשמי שהמנוע הפך להיות לא אמין ותקופת אחריות של שנתיים זה יחסיק גם ככה), על הביצועים (במוסך יגידו שלא ארגיש בביצועים) ועל צריכת הדלק המוגדלת (צריכת הדלק היא שיקול מאוד חשוב שלקחתי אותו בחשבון לטווח ארוך) ?

 

השאלה מי יפצה על כל הסיפור?

אני חושש שהפיצוי יהיה בסגנון של DSG7 הכושל, הפתרון האמיתי צריך להיות קנייה על ידי היבואן של הרכבים במחיר אותו שילמו הלקוחות (אבל הצדק זה רק בחלומות).

 

מכיוון שאני לא מאמין שיהיה פיצוי או פתרון הולם, כבר מתחיל לחשוב על תוכנה צד שלישי כתחליף למקורית ועל הדרך כניראה יבוא גם פירוק DPF. :(

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, אתה צודק בעיניין הצדקנים והטרחנים.

7 מיליון $, זה הסכום שפסק בית המשפט האמריקאי על פורד בעקבות הכשל התכנוני שגרם למותם של עשרות נוסעים בפורד פינטו.

וזה בהתחשב בעובדה שפורד היתה מודעת היטב לבעייה, ויכלה כמובן לתקן אותה, אך הגיעה למסקנה שעדיף לה לשלם פיצויים (!) מאשר לשנות את תכנון המכונית, בחישוב קר.

למה לא נגעו בפורד ?

כי פורד היתה מקושרת פוליטית היטב באותם שנים, כמו שני הענקיות האחרות, GM וקרייזלר, ועשתה, פחות או יותר, ככל העולה על רוחה.

ויותר מזה, שלושת הענקיות דאגו לחסל את כל היריבות הקטנות שלהן, לאט אבל בטוח, ובדרכים נבזיות להפליא.

ההפסד היה כולו שלהם והרווח היה כולו של היצרנים היפניים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני זוכר עבור מנוע 1.4 כפול מגדשים הכושל של פעם כאשר החליפו מנוע באחריות, עידכנו תוכנה לסירוס המנוע - האם אני זוכר נכון?

אתה טועה ומטעה.

העידכון ל 1.4 "הכושל" לדבריך היה לקידוד מחדש של חיישני הנקישות.

ההשפעה על הביצועים הייתה קיימת אבל זניחה.

לגבי "הצדק" ראה את החתימה שלי:-D.

עריכה אחרונה על ידי teyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, אתה צודק בעיניין הצדקנים והטרחנים.

7 מיליון $, זה הסכום שפסק בית המשפט האמריקאי על פורד בעקבות הכשל התכנוני שגרם למותם של עשרות נוסעים בפורד פינטו.

וזה בהתחשב בעובדה שפורד היתה מודעת היטב לבעייה, ויכלה כמובן לתקן אותה, אך הגיעה למסקנה שעדיף לה לשלם פיצויים (!) מאשר לשנות את תכנון המכונית, בחישוב קר.

למה לא נגעו בפורד ?

כי פורד היתה מקושרת פוליטית היטב באותם שנים, כמו שני הענקיות האחרות, GM וקרייזלר, ועשתה, פחות או יותר, ככל העולה על רוחה.

ויותר מזה, שלושת הענקיות דאגו לחסל את כל היריבות הקטנות שלהן, לאט אבל בטוח, ובדרכים נבזיות להפליא.

ההפסד היה כולו שלהם והרווח היה כולו של היצרנים היפניים.

וההיסטוריה חוזרת על עצמה מול עינינו.

יהיה מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

teyal, אין דבר כזה השפעה זניחה. אם יש השפעה, זה כבר לא הרכב שקנית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, אתה צודק בעיניין הצדקנים והטרחנים.

7 מיליון $, זה הסכום שפסק בית המשפט האמריקאי על פורד בעקבות הכשל התכנוני שגרם למותם של עשרות נוסעים בפורד פינטו.

וזה בהתחשב בעובדה שפורד היתה מודעת היטב לבעייה, ויכלה כמובן לתקן אותה, אך הגיעה למסקנה שעדיף לה לשלם פיצויים (!) מאשר לשנות את תכנון המכונית, בחישוב קר.

למה לא נגעו בפורד ?

כי פורד היתה מקושרת פוליטית היטב באותם שנים, כמו שני הענקיות האחרות, GM וקרייזלר, ועשתה, פחות או יותר, ככל העולה על רוחה.

ויותר מזה, שלושת הענקיות דאגו לחסל את כל היריבות הקטנות שלהן, לאט אבל בטוח, ובדרכים נבזיות להפליא.

ההפסד היה כולו שלהם והרווח היה כולו של היצרנים היפניים.

שנות ה70 הייתה תקופה אחרת לגמרי, ואני מסכים חלקית לגבי היצרנים הקטנים במידה ואתה מדבר שוב על שנות ה70 וה80 שבה AMC הייתה יצרן נישה עם רכבים די מפגרים והסוף היה די צפוי.

אולי אתה מדבר על כל המותגים שבונים את ג'נרל מוטורס? באמת שאלה תמימה

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית אתה צודק, אבל מעשית זה זניח.

 

כולנו פה נשמח לראות את טבלאות הפסדי הכח שגורם ה"עדכון תוכנה" הזה שכמובן נמצאות בידייך, אחרת כמובן לא היית מעז לנסות לקבוע אם זה זניח או לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כותב מתוך ניסיון של לפני ואחרי.

אני נסעתי הרבה על הרכב שלי מיומו הראשון (היה אצל קרוב משפחה).

לפני עדכון התוכנה ואחרי.

אין שינוי מהותי.

אין לי גרפים או דיינו להראות לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עדכון תוכנה שונה לחלוטין עכשיו, הוא עשוי לחתוך עשרות אחוזים מההספק.

 

אם היה באמת זניח, VAG היו מתקינים אותו מראש וכל התרמית עם התוכנה הזו הייתה מיותרת מלכתחילה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב נראה כי חלה אי הבנה.

בתגובתי לצביפר התכוונתי לעדכון שבוצע למנוע כפול המגדשים.

אשר כלל קידוד מחדש של חיישן הנקישות.

וזאת לאחר שצביפר הזכיר את העדכון הזה.

כלל לא התכוונתי לעדכון של הדיזל.

אם הובנתי אחרת אני מתנצל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ כבר הוגשה תביעה ע"ס 300 מליון ש"ח

http://www.israelhayom.co.il/article/317387

 

אגב, ריקול מחייב את בעל הרכב לגשת למוסך לתיקון? אם לא, מי שלא רוצה ירידת כוח וזיהום האוויר מעניין לו את ה-(השלימו..) שפשוט לא יעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר מדובר בריקול (קריאת שירות) לא ניתן להעביר בעלות או לעבור טסט בלי לבצע את הריקול.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי כן ניתן להעביר בעלות, אך לא ניתן לעשות טסט.

 

עריכה:

מחיפוש זריז בגוגל שהוביל לאתר משרד התחבורה, עושה רושם שאכן לא ניתן להעביר בעלות או לעשות טסט, אך נראה כי זה רק במידה ועברו 6 חודשים מיום הוצאת הקריאה לתיקון. בודאות ביצעתי העברת בעלות על רכב שנקרא לריקול והוא טרם בוצע, כנראה שהעברת הבעלות בוצעה בטרם עברו 6 חודשים מיום הקריאה.

 

קישור למתעניינים

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...