Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW יידרשו לבצע ריקול של חצי מליון מכוניות בארה״ב (רימתה במבחני זיהום)


Asaf-R
שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מאוד סקפטי לגבי המכוניות החשמליות, הסוללות מזהמות מאוד בסוף הקדנציה שלהן, מה שכן מכוניות על ניטרוג'ן צריכות לקבל פוש רציני יותר, הונדה הרימו פה אחלה פרוייקט, יונדאי, מרצדס מחכירות מכוניות עם תא דלק ואני מקווה שזה ימשיך.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צריך למצוא פתרונות חלופיים.

יש מנועים שעובדים על אוויר, נכון הם לא מנועים חזקים במיוחד, עדיין, אבל הקונספט ברור, פשוט למצוא פתרון אחר. מנועי הבעירה הפנימיים כבר דיי מיצו את עצמם והם כבר במקסימום שלהם פחות או יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שעובד על אויר זה מעניין, הסבר פרט ונמק...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו מצא מידע באשר לנפחי המנוע המעורבים?

ככל הידוע, מדובר במנוע טורבו דיזל מסוג EA189.

בתחילה, בארה"ב, דובר על גרסת 2.0 ל' של המנוע הזה ועל כחצי מיליון כלי רכב מעורבים.

 

לאחר מכן יצא הקונצרן בהודעה לפיה גם כלי רכב שנמכרו באירופה מעורבים, ומספר הרכבים עלה לכ-11 מיליון.

אלא שבהודעה הזו לא הייתה התייחסות לנפחים השונים של מנוע ה-EA189, כך שלא ברור האם מדובר, נכון לעכשיו, רק במנוע ה-2.0 ל' שחשוף למניפולציה או שמדובר גם בנפחים אחרים של אותו סוג מנוע, שקיים גם בנפחי 1.6 ל' ו-1.2 ל'.

 

יש למישהו תשובות בנושא?

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שעובד על אויר זה מעניין, הסבר פרט ונמק...

יש ממיזמן, אבל אין סיכוי שיראה אור בצורה מאסיבית- הרי איך תגבה כסף על אוויר?

על חשמל ועל מימן יש לך דרכים, על אוויר אין סיכוי.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע שעובד על אויר זה מעניין, הסבר פרט ונמק...

 

אין מה, זה רעיון דבילי לגמרי. *מנוע* מפעיל קומפרסור שמספק אוויר כדי להניע את הרכב. זו גישה עקומה לעניין רק כדי שיוכלו לומר ״הי המצאנו רכב שעובד על אוויר״.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת את השיטה- יהיה לך מיכלי אווי בתחתית הרכב שאותם תיצטרך "להטעין" באוויר.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מנוע שפועל באנרגיה של אוויר דחוס שנמצא במכלי הרכב. מדובר באוויר בלחץ של מאות אטמוספרות - ואולי גם יותר - דבר שטומן בחובו בעיות בטיחות קשות של פיצוץ המכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקו התחתון - אין שום מקור אנרגיה נוח לרכב למעט דלק פחמימני (בנזין, סולר, גאז) וחשמל. אויר דחוס? בדיחה טובה. כמות הנרגיה שניתן לשמר במיכל אויר דחוס קטנה. אני מניח שלעומת מכונית כזו האגסי-מוביל יהיה בעל טווח עצום.

 

מימן - טוב. חברי הפורום ראו את המיצג במוזיאון ב.מ.וו (אם לא פירקו אותו) והתלהבו. אבל גם זה בלוף גדול. למה? המימן לא זמין בטבע לשימושנו. צריך לייצרו אותו ממים או חומרים אחרים, תהליך שבעצמו מאוד לא יעיל אנרגטית, וכמובן מצריך ייצור חשמל רב כדי לייצר את המימן, ומערכות מורכבות ויקרות מאד על מנת לאחסן ולהפיץ אותו. שלא לדבר על נושאי בטיחות, אף אחד לא רוצה הינדנבורג בחניה מתחת לבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה מנוע אייר סופט? :lol:

גם אם נתקעים בלי מיכלים תמיד אפשר להפליץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה שלילית. תחרוג מתקנות זיהום האויר.

ד"א - יכול להיות רעיון מצויים בניו זילנד, אם גזי הפליטה של הכבשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שחברת בוש היא זו שסיפקה את התוכנה ‚ כבר -2007 !! והדגישה כי התוכנה נועדה לצורך "ניסויי" בלבד.

 

"

משרד התחבורה הגרמני דרש מקונצרן פולקסווגן להציג פתרון לבעיית הזיהום עד ה-7.10. אם לא יעשו כן, תיאסר בגרמניה מכירת כלי רכב החשודים כמזהמים.כך דווח היום במגזין הרכב של העיתון הגרמני "בילד". בפרסום נכתב עוד כי חברת האלקטרוניקה בוש, שפיתחה את התוכנה המזהה בדיקות זיהום ומקטינה אותו בהתאם לחוק למשך הבדיקה בלבד, הבהירה לפולקסווגן כבר ב-2007 כי התוכנה נועדה לצורך "ניסויי" בלבד. "



http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-4704536_184,00.html

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, "ניסוי", כותרת הניסוי הזה הייתה משהוא בסגנון של:

"ניסוי הפרכת האקסיומה "אתה לא יכול לעבוד על כל בני האדם, כל הזמן"".

 

אגב, למרות תוצאות מבטיחות ומעודדות מאוד בראשית הניסוי, בסופו של דבר הניסוי נכשל, אי אפשר לעבוד על כולם, כל הזמן.

אפשר רק על חלק מהאנשים, חלק מהזמן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מנוע שפועל באנרגיה של אוויר דחוס שנמצא במכלי הרכב. מדובר באוויר בלחץ של מאות אטמוספרות - ואולי גם יותר - דבר שטומן בחובו בעיות בטיחות קשות של פיצוץ המכל.

את זה כבר פתרו ע"י מעטפת קארבון למיכלים, במיקרה תאונה או סדק אין פיצוץ אלא רק פססססס של אוויר שיוצא.

ונכון מכוניות אלא לא יכולות להיתחרות במכוניות מונעות הדלק וכו' ביגלל הטווח- אבל הם פיתרון מצויין למכוניות קטנות לעיר מבלי לזהם ולעלות שקל בתחזוקה- אבל בחייאת- למי זה טוב חוץ מלצרכן? לכן אין סיכוי שבעולם שיתנו לזה להצליח.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האויר הדחוס לא יכול להיות מיוצר בלעדית ע"י הרכב כי לא ייתכן שיתן יותר אנרגיה מאשר הכח שדרוש להפקתו אחרת היינו כולם נוסעים במכונות פרפטום מובילה.

 

אם אתה מדבר על לדחוס אויר בתחנות ולנסוע על אויר דחוס בלבד, אשמח לשמוע איזה נפח של מיכל נותן איזה נסועה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...