Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW יידרשו לבצע ריקול של חצי מליון מכוניות בארה״ב (רימתה במבחני זיהום)


Asaf-R
שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב חג היום, לרגל זה התחלתם לכתוב שטויות ?

מכונית יכולה לנוע על אוויר בדיוק כפי שהיא יכולה לנוע על נודים, בהבדל אחד - הנודים מכילים CO2 ומתאן שלפחות יש לו פוטנציאל אנרגטי מסויים.

אבל כאן מתעוררות שתי בעיות;

1. הנהג והנוסעים חייבים לאכול כמויות אדירות של שעועית לבנה, פול וכרוב על מנת לספק כושר תנועה מינימאלי - בעליות יאלץ בעל המכונית לקרוע את התחת, תרתי משמע.

2. ידוע לכל שהדלק מהווה מקור הכנסה חשוב למדינה, מה שיגרום לצלחת חומוס לעלות כמו סטייק אנטריקוט, שלא לדבר על השילוב חומוס-פול.

תחשבו על זה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ערב חג היום, לרגל זה התחלתם לכתוב שטויות ?

מכונית יכולה לנוע על אוויר בדיוק כפי שהיא יכולה לנוע על נודים, בהבדל אחד - הנודים מכילים CO2 ומתאן שלפחות יש לו פוטנציאל אנרגטי מסויים.

אבל כאן מתעוררות שתי בעיות;

1. הנהג והנוסעים חייבים לאכול כמויות אדירות של שעועית לבנה, פול וכרוב על מנת לספק כושר תנועה מינימאלי - בעליות יאלץ בעל המכונית לקרוע את התחת, תרתי משמע.

2. ידוע לכל שהדלק מהווה מקור הכנסה חשוב למדינה, מה שיגרום לצלחת חומוס לעלות כמו סטייק אנטריקוט, שלא לדבר על השילוב חומוס-פול.

תחשבו על זה.

 

זה מבוסס על התואר הראשון , השני שלך בהנדסה או שזאת הייתה עבודת הדוקטורט?

כמו בכל דבר אחר , השורה התחתונה היא אנרגיה.

כמה אנרגיה אתה יכול לאגור ולנצל.

 

זה לא משנה אם אתה דוחס אוויר ולאחר מכן משתמש באנרגיה שבאוויר הדחוס או אם אתה גורם להתנגשות בין שני אטומים וכך אתה משיג את האנרגיה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מאלמנט שולי לחלוטין שנקרא נצילות...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נכנסתי סתם לראות לאן השרשור התקדם.

אך לכל הרוחות הגעתם לדבר על נצילות אנרגטית של נודים. :puzzled:

 

תאמינו לי מזל שהאבולוציה לא פועלת לפי כללי קארספורום אחרת היינו בצרות חברים.:silly:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר שתחילו לבנות מנועים שעובדים על אנטי חומר.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר על מכונית שעובד על לחץ אוויר:

 

 

גם סיטרואן יצרה רכב קונספט על בסיס קקטוס. מדובר ברכב היברידי שפועל על שילוב של אוויר דחוס ומנוע בעירה:

http://blog.caranddriver.com/so-funky-so-french-wild-citroen-c4-cactus-airflow-2l-uses-compressed-air-hybrid-powertrain-to-achieve-118-mpg/

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולפי הויקיפדיה בקו התחתון יעילות מנוע אויר דחוס - כאשר מחשבים את ההפסדים משאיבת הנפט ועד העבודה בגלגלי הרכב - נצילות מנוע אויר דחוס היא מחצית הנצילות של מנוע בערה בפנימית קונבנציונאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שישנו מסלול אנגרטי כזה שהוא עתיר הפסדים.

 

אבל - אם מכלי האוויר ימולאו באוויר דחוס שמקורו מקומפרסור חשמלי והחשמל עצמו מגיע מתחנת כוח גרעינית או כזו שניזונה מגז - אז משוואת הזיהום משתנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל איזה דלק תפעל אותה "תחנת כוח"? תאי שמש לא יספקו את ההספק הנדרש, מנוע בערה פנימית יזהם בדיוק כמו מנוע בהנעה ישירה, סוללות ישאו את אותם חסרונות של השיטות החשמליות הקימות. בקיצור - לא שימושי מעבר לרמת המצגות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה ברור מהרגע הראשון שאין כזה דבר "רק VW" אלא כל קונצרן VAG נגוע בעניין.

 

מעניין אם זה גם משפיע על דוקאטי! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין הוא כיצד סוד כזה, בו היו מעורבים אנשים רבים כל כך, בכל הדרגים, לא פרץ החוצה.

 

הולך להיות שמייח בעצרת האומות המאוחדות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...