Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לחפות שולחן חוץ בקרמיקה או במשטח פורצלן

השולחן הוא עגול בקוטר מטר, חשבתי לקחת אריח 120 על 120 לדוגמא ולחתוך אותו לעיגול בקוטר מטר והלדביק.

אני לא מוצא מי שיכול לחתוך לי את זה במכונה ייעודית ולא באמצעות דיסק(צריך לצאת יפה ומדויק)
עצות טובות לצורך המשימה הזאת?

פורסם

ציירתי לך רעיון שעובד טוב ליצירת עיגול

מצרכים: פומפה, חתיכת קרש באורך של מטר+, דיסק יהלום איכותי, מקדח כוס לעץ.

את הפומפה אתה מניח במרכז האריח שאתה רוצה לחתוך,

לקרש אתה יוצר בקצה חור עגול עם מקדח כוס, ואז משחיל אותו למקל של הפומפה,

את הקצה השני של הקרש אתה מחבר עם ברגים למשחזת זווית{דיסק},

ככה שנוצר לך כמו מחוג של שעון, ואז אתה מבצע את החיתוך לאט ובטוח.

בהצלחה.

 

המרובע זה האריח והעיגול שבתוכו זה מה שאתה צריך.

.thumb.png.5917b1177bfa6a7f0f2ab73c37127a73.png

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

פרט חשוב ששכחתי.

לפני החיתוך תפנק בכל איזור החיתוך את האריח בדבק מסקנטייפ. חובה!

אם לא תעשה את זה 99.99% שיהיה לך פיצוצים בקצוות של האריח.

לאחר הדבקת המסקנטייפ תסמן בטוש את העיגול הרצוי ואז תעבור עם הדיסק.

תחבר את הטוש לקרש עץ בדיוק באותו מקום שהדיסק צריך להיות.

בהצלחה.

פורסם

נראה לי יותר קליהיה למצוא סוג של קנט עם שפה שיעטוף את החיתוך. הבעיה למצוא כזה עגול. אולי אפשר להכין כזה מפח בערגול

פורסם

ואז אחרי שחתכת את הפח צריך לשייף אותו ולהדביק אותו וסה סתם סרבול

סתם שאלה פות"ש עכשיו אני נזכר יש פלטות פולימר דמוי אבן שיש יפות מאד

לדוגמא

https://www.kirot.co.il/material-type/marble

 

החיתוך והעבודה יהיו הרבה יותר קלים וגם השולחן שאתה רוצה להרכיב עליו.

 

פורסם

אני דווקא לא מחפש לעשות את זה לבד אלא לשלם לבעל מקצוע שיעשה את זה עבורי בצורה נקיה ואיכותית

פורסם

כנראה מישהו מקצועי לא רוצה להסתבך עבור 200-300 שקל, כי אולי לא תאהב את התוצאה, בגלל הציפים של הפורצלן מסביב.

רעיון, אולי תחפש איזה הנדימן בסביבה עם דיסק שיהיה מוכן לעשות את זה, למרות שהתוצאה אולי לא תהיה מושלמת.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
לפני 3 שעות, bitla כתב:

אני דווקא לא מחפש לעשות את זה לבד אלא לשלם לבעל מקצוע שיעשה את זה עבורי בצורה נקיה ואיכותית

👇

לפני 11 שעות, cohen motor 377 כתב:

סתם שאלה פות"ש עכשיו אני נזכר יש פלטות פולימר דמוי אבן שיש יפות מאד

לדוגמא

https://www.kirot.co.il/material-type/marble

 

החיתוך והעבודה יהיו הרבה יותר קלים וגם השולחן שאתה רוצה להרכיב עליו.

 

חתיכה של 2.2x2.8 עובי 0.3 מ"מ, עולה באיזור ה 300 ש"ח

אני חושב שזה שווה אם אתה לא רוצה את כל הבלאגן של פורצלן

זה קל מאד לחיתוך, אתה יכול גם לשייף בקצוות ולמרוח פוליש אם לא יצא טוב שאת זה אתה לא יכול בפורצלן

הדבקה קלילה עם סיליקון בלי לכלוך בכלל.

תחשוב על זה.

פורסם (נערך)

בדקת את משקל האריח, האם לא יגרום לקריסת השולחן, והאם בכלל תוכל להזיז אותו?

 

קרמיקה זה דבר כבד. מאוד. אם זכרוני אינו מטעני, אריח 120z120 שוקל בסביבות 50 ק"ג. אפילו אם מדובר בשולחן בקוטר מטר - ששטחו 0.75 מ"ר - נדובר בכ-20 ק"ג אחרי החיתוך. מתאים לך?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...