Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך תמיד טעויות בחשבון הן רק לרעת הלקוח?


bobi

פוסטים מומלצים

האם אי פעם נתקלתם בטעויות בחיוב שבהן שילמתם פחות על מוצר כלשהו בסופר, או על שירות?

נראה שאיכשהו תמיד כל הטעויות בחשבון הן לטובת החברה ולרעת הלקוח, את הטעויות שבהן העסק מפסיד כסף, הם מצליחים לסכל מבעוד מועד ב 100 אחוז מהמקרים.

 

עליתי על זה אחרי שכמובן שוב פעם היתה טעות שלא עדכנו מבצע בסופר ושראיתי שחייבו אותי ביותר כסף בבזק (בתום לב, כמובן שבתום לב).

 

מעולם לא קרה לי שבטעות היה מחיר נמוך יותר בסופר, או שבחברת תקשורת גבו פחות, מקרים הפוכים, יש כל הזמן.

מדוע הם לא מיישמים את המערכת ונהלי הביקורת שיש על גביית חסר, גם על גביית יתר? אם זה בכוונה, אז זה אומר שהיתה בחברות האלה ישיבת הנהלה שבה אחד המנהלים נתן הוראה שלא צריך לבדוק טוב אם גובים יותר, אלא רק אם גובים פחות?

זה לא פלילי?

 

.

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הישראלי הממוצע מתעצל ללכת עד הסוף. ניסית לקנות את המוצר לאחר שעה, ולראות אם זה היה בתום לב או במכוון? לא לפי ההודעה. אז למה אתה מתפלא שעשו לך את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בסיבים כבר שנה וחצי+, משלם על 300 מגה ומקבל 1000.

לפעמים קורה שטועים לטובת הלקוח, זה פשוט מקבל פחות תשומת לב, בין אם כי זה פחות מעצבן אז לא רצים לכתוב על זה בפייסבוק, ובין אם פשוט מצניעים את זה כדי שלא ישימו לב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bobi כתב:

האם אי פעם נתקלתם בטעויות בחיוב שבהן שילמתם פחות על מוצר כלשהו בסופר, או על שירות?

 

כן, הלכתי לקנות טוסטר ברשת גדולה כלשהיא, המחיר שהופיע על התג מחיר היה שונה לחלוטין ממה שמופיע במחשב.

המחיר במחשב היה נמוך יותר למרות שנציג המכירות יכל היה לגבות את המחיר הגבוה שמופיע על המוצר עצמו, החוק אומר שאם החנות הוציאה ושמה שילוט עם טעות במחיר הם מחויבים למכור לך את המוצר כפי שמופיע בשילוט.

הנה המועצה לצרכנות עם ענייני השילוט 

https://www.consumers.org.il/category/displaying-prices-the-law

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שעבד בחנות 7 שנים, יכול להגיד שהיו לא מעט מקרים שעשיתי מין subtotal לגבי הפריטים שהאדם רכש או שתיקנתי עבורו, ופספסתי משהו בדרך. ב99 אחוז מהמקרים הלקוח תיקן אותי שחסר דבר כזה או אחר.

טעויות קורות לכאן או לכאן..

דווקא לרעת הלקוח פחות זכור לי שקרו לי מקרים כאלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני איזה שנתיים קיבלתי מ״הוט״ הודעה שגבו מני תעריף נמוך מדי. ספגו את ההפסד וחייבו בתעריף הגבוה החל מהחשבון הבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ככה?

אתמול קניתי מוצר מסויים בסופר פארם, על המוצר יש מדבקה 35.90. אני ניגש לקופות העצמיות, מעביר את המוצר, המחיר הוא 22.90. (מחיר לא הגיוני בעליל).

אני קורא לאחראי, יש לכם טעות, אני מוכן לעבור לקופה רגילה ולשלם את המחיר הרגיל.

הוא אומר לי, נכון זה טעות אבל העברת כבר.. קח את זה במחיר הזה ואח”כ נתקן.

עריכה אחרונה על ידי - XM -

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופר טעויות לכאן ולכאן.

נמאס לי להתלונן כל פעם, התחלתי התחשבנות עצמית: רושם לי פלוסים ומינוסים ומידי פעם מבצע קיזוזים ביניהם.

איכשהו זה כמעט תמיד מתקזז, זה לא אומר שזה לא מעצבן. אם ההפרש גדול אני ניגש להתלונן.

אצלי בעסק הטעויות נדירות במוצרי הברקוד, למרות שינויי המחירים התכופים. דווקא במוצרים הגדולים ללא ברקוד (עגלות, כסאות רכב וכד’) מצוי יותר הפרשים בין המחיר שנמסר בע”פ/בטלפון לבין מה שמוצג עקב שינויי מחירים תכופים והבדלים בגרסאות / צבעים של המוצר. משתדלים להיות מדויקים אבל לא תמיד ניתן לספוג את ההפרש

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, DubelBoom כתב:

אני בסיבים כבר שנה וחצי+, משלם על 300 מגה ומקבל 1000.

לפעמים קורה שטועים לטובת הלקוח, זה פשוט מקבל פחות תשומת לב, בין אם כי זה פחות מעצבן אז לא רצים לכתוב על זה בפייסבוק, ובין אם פשוט מצניעים את זה כדי שלא ישימו לב.

דווקא אם ישראלי הצליח לדפוק את המערכת, הוא יראה בזה גאווה אישית וירוץ לספר לכולם איך הרוויח ודפק את החברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי באחת מרשתות הפרום. התפקיד שלי היה לבדוק שהמחירים נכונים. כל פעם נתנו אזור אחר. מצאתי להם הרבה טעויות.

היה תקופה שהיה מבצע על צבע השיער. וניגמר. אבל לא שינו תמחיר. ככה יצא שהסניף הפסיד. כולם היו ראש קטן. עד שהערתי.

 

דוקהה בבזק הם בסדר. בחשבון כתוב הכול. עד מאתי. מחיר X עד מאתי מחיר Y. ומי תאריך מסוים זה Z.

 

היה לי מצב מסוים ברשת גדולה. שהמחיר מתחת למוצר היה של מוצר אחר. ליד. לא עשיתי מזה רעש. הקופאית הלחה איתי עד המוצר.

 

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 6 שעות, bobi כתב:

האם אי פעם נתקלתם בטעויות בחיוב שבהן שילמתם פחות על מוצר כלשהו בסופר, או על שירות?

הרבה מהחברים שלי דווקא אומרים שיש לי מזל לשטויות כאלו.


יוצא לי מבפעם לפעם ליפול על שטויות שמבחינת מחיר זה ממש לא הגיוני וזול מידי,
זה תלוי עד כמה אני עקשן או חמדן באותו הרגע.


ארגז ארגונית של כתר 2 מגירות, מחיר ממוצע 200 ש"ח ומעלה, ראיתי בחנות כלבו, זוג! ב 100, ובשילוט היה רשום גם את מס' הברקוד, לקחתי 4,
בקופה מופיע שמחיר לזוג זה 300, הראתי לה את השילוט, קצת מבטים מוזרים, הלקוח מאחורי קלט והביא גם זוג.
לי אישית אין מה לעשות עם 4 ארגזים, אבל חילקתי לחיילים שלי שיהיה להם בתור ברגייה לשטח.

 

 מפתח אימפקט של makita, עם ראש 3/8,
מחיר בערך נע בין 600-800
נכנסתי לחנות מאוד מוכרת בחיפה, ראיתי על השלט 150 ש"ח,
לקחתי.

בקופה הופיע 750, ואז הופיע השאלה אז אתה לוקח או מחזיר?

לוקח ב 150 בבקשה...........
ולקחתי ב 150.
שתבינו, זה לא שבאתי דקה אחרי שפתחו את החנות, זה היה בסביבות 4 בצהריים.

מזוודת כלים של סיגנט
סט משולב של אינצ'ים + מ"מ, ממוצע מחיר 1500 וצפונה.

מופיע "במבצע!!! 600 ש"ח"
התקשרתי לחבר שתמיד מאבד לי כלים, 
- רוצה סיגנט ב 600? 

- איזה?

- בערך כמו שלי.

- וואלה? תביא תביא.

בקופה קצת ניסו להוריד ממני, אבל לא מיהרתי לשום מקום ועומס התור עשה את שלו.

 

גם בהום סנטר וברשתות גדולות יצא לי ליפול על טעיות.

נכון שיש ט.ל.ח
אבל אם זה היה תמיד שוויוני, כנראה המצב היה יותר טוב.
הכי הזוי, שלא תמיד טורחים להוריד את השילוט הלא נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזל משוגע... ^

מהניסיון שלי, לאורך זמן, מבחינה סטטיסטית הטעויות כמעט זהות לשני הכיוונים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתמול שופרסל הביאו לי הביתה קניות שהזמנתי ועל הדרך גם קניות של משפחה אחרת, בגלל שאני לא מסוגל מנטלית לקחת משהו שלא שלי הודעתי להם והמוביל חזר ולקח את זה, וגם היה ממש אסיר תודה. אבל מישהו אחר? בכיף היה לוקח ואין להם מה לעשות עם זה חוץ מלצעוק על איש ההובלות.

אז בהחלט קורות גם טעויות לטובת הלקוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורה די הרבה בחנויות שטועים לטובת הלקוח, אני תמיד מעיר ומבקש שייקחו את הסכום הנכון.

 

אם מוצר פורסם באופן ברור עם מחיר שגוי, כמו שהזכירו כאן, אני ממש לא מבין למה לנצל את זה לרעה, ועוד להוסיף ולקרוא לחברים שייקחו גם.

 

דוגמה אחרונה, לפני שבוע שלחתי את הקטן למכולת לקנות ארטיק עם שטר של 50 בידו. הוא חזר אלי עם עודף של 90.

אחרי כמה שעות באתי למוכר שבדיוק היה עסוק בלסגור את הקופה, והבאתי לו 50 ש"ח. לקח לו קצת זמן להבין מה אני רוצה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...