Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו 2006



לפני כמה שבועות שטפתי את הרכב עם יותר מידי מים, ומאז החלון חשמל שליד הנהג לא עובד.

אחרי חיפוש באינטרנט אחרי הבעיה, פירקתי את הקונקטורים שליד הדלתות, וראיתי שהם התמלאו מים

ניקיתי אותם טוב עם ספריי לניקוי מגעים, לא עזר.

 

חשמלאי רכב אמר לי שצריך לחבר את הרכב למחשב רכב לראות איפה הבעיה.

 

יכול להיות בעיה בעוד מקום שאפשר אולי לפתור אותה לבד?

 

איפה יש באיזור המרכז חשמלאי רכב מומחה לפולקסווגן שיכול להתחבר למחשב רכב ובמחיר סביר..

 

תודה רבה.

פורסם

כאשר אתה לוחץ על המתג יש צליל מהמנוע החשמלי של החלון? אם כן, והחלון עדיין אינו עולה אז כנראה שיש בעיה במנגנון ההרמה - בד''כ מדובר בקליפס שבור. אם אין צליל תנסה לבדוק את הקונקטור עם טסטר. בפולו בשנים האלה החיוט של הדלתות די קצר ולפעמים כשפותחים את הדלת בחוזקה נקרעים חוטים, קרה לי בעבר. אם בנוסף לא עובד אצלך מראות חשמליות ו/או נעילה מרכזית או כל מפסק שהוא בצד הנהג תדע שסביר להניח שמדובר בחוט שנקרע.

×
×
  • תוכן חדש...