Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
^ זה לא עניין של זכויות, זה עניין של החזק שורד.

 

 

כמה רוסים אתה מכיר שאינם דוברים עברית (ואני לא מתייחס לגלי העלייה האחרונים באדיבותו של פוטין) ושרוצים שאתה תלמד רוסית?

 

ולגבי המהגרים, הבעיה הגדולה היא האיסלאם לא מוצאם הערבי. יעבור עוד קצת זמן ויהיה פיצוץ.

 

6 מיליון נרצחו ללא סיבה...

מכיר לא מעט שהיום הם בגילאי 60+ ועלו בשנות התשעים. אפילו עובדים אצלי שניים כאלה ומדובר באנשים שעלו בגילאי 45. לא מצפה ממי שעולה בגיל 60 לדעת עברית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הסיפור הגדול השבוע - התינוק הסורי - הוא בכלל בן למשפחה שיושבת כבר כמה שנים בטוקריה ומתפרנסת מעבודה, אבל רצו "לשפר" את מצבם הכלכלי, ועל כן פנו למבריחים כדי להגיע לגרמניה, והסיפור נגמר באסון. אבל כיון שתמונה אחת שווה אלפי מלים הארוע הצליח לעורר את רחמי כל האירופים (באיזה מקום מזכיר את פרשת הילד שנהרג ליד עזה, וגרם לגל עכור נגד ישראל, למרות שלא נפגע מאש צה"ל.

 

תשמע, תגיד מה שתגיד, וגם ללא קשר לדעתי בנושא המהגרים, התמונה הזו פשוט קרעה לי את הלב.

 

הילד הקטנטנן הזה מונח כך על שפת הים, כאילו כל כך שלב, אבל בעצם כל כך נורא.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בדיוק בגלל זה משתמשים בתמונות כאלה. ההיגיון מתערער והרגש גובר.

לדעתי האישית, זה רק עניין של זמן עד שמפלגה קיצונית של שונאי זרים תעלה לשלטון באחת המדינות האלה.

אבל אנחנו (בני-האדם) הם היחידים שמסוגלים לראות מעל ליצר הזה, לדבר הזה קוראים מוסר.

לראות כן, לעשות לא תמיד. אנשים בודדים שומרים על קודים מוסריים. אבל ההמונים בתקופות לוחצות? שלא נדע.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

התמונה אכן קורעת את הלב,ואז?

מה צריך לעשות?

לפתוח את ארופה לכל דיכפין?

לתרום כספים או לפתוח את הגבולות שלנו?

יש להפריד בין הרגש לשכל ואגב

יש גם אצלנו במדינה ילדים חולים ומחזות קשים

(רואים באונקו' ילדים לדוגמא)

אני מעדיף שהלב והרגש ילך עם הילדים שלנו קודם,

עם כל הכבוד לזרים.

פורסם

קטעים יוסי, זה נשמע אחד לאחד כמו טקסט של אלו שהתנגדו לקליטת יהודים במדינתם במלח"ע 2.

רק שאותם לגיטימי לשנוא כי הם היו אדישים לאסון שלנו, ואת אלו אסור לשנוא כי הם אדישים לאסון של ערבים :)

 

לא יודע מה הפתרון, ברור לי שאין פתרון פשוט, במיוחד היות ובניגוד ליהודים - להרבה מוסלמים דתיים יש קטע כזה של אי-השתלבות בחברה ויצירת תאים רדיקליים במקומות שמוכנים לשכן אותם. מצד שני - פליטי זוועות הם אנשים מסכנים, ולפסול מישהו במצב קריטי על סמך זה שאנשים אחרים מהדת/גזע שלו חלאות זה racial profiling.

 

מה שבטוח, זה שהנחרצות של אנשים בנוגע לסוגיה (צריך לקלוט את כוווווולם מה אתם נאצים!??!?! / לא צריך לקלוט אף אחד כולם מהגרי עבודה טרוריסטים שיזדיינו!!!) מעידה בעיקר על הבורות של המתלהם, שלא נאמר צביעות (הרבה מהמלינים על ההגירה הם לאומנים ששונאים עמים אחרים על חוסר הסיוע ליהודים במלח"ע 2, וזו - צביעות).

 

תזכרו שזה לא משנה כמה אתם שונאים ערבים פאנטים, משפחה שברחה מהמולדת שלה כי זרקו עליה חביות נפץ מהשמיים לא שונה בהרבה ממשפחה שברחה מהמולדת שלה כי נאצים ניסו להרוג אותם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אזרחי מדינות מערב אירופה שקולטות פליטים, צריכים לדעת דבר בסיסי, שרוב הפליטים הללו לא יחזרו לסוריה. אין להם סיבה לעשות זאת, העתיד באירופה בכל מקרה ורוד יותר מאשר השממות במזרח התיכון המלאות בדיקטטורה. אם הם מוכנים לקבל על עצמם את זה, אז כל הכבוד.

עריכה אחרונה על ידי Cassano
פורסם

האזרחים לא מוכנים לקבל את זה, השלטונות, שכנראה לא שמים על אזרחים, כן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
האזרחים לא מוכנים לקבל את זה, השלטונות, שכנראה לא שמים על אזרחים, כן.

 

ובדיוק בגלל זה, מתישהו הדברים עשויים להתלקח...

פורסם
קטעים יוסי, זה נשמע אחד לאחד כמו טקסט של אלו שהתנגדו לקליטת יהודים במדינתם במלח"ע 2.

רק שאותם לגיטימי לשנוא כי הם היו אדישים לאסון שלנו, ואת אלו אסור לשנוא כי הם אדישים לאסון של ערבים :)

 

 

אתה באמת משווה בין מצבם של היהודים במלחמת העולם השניה לבין מצב הפליטים?

ועוד דוחף סמיילי אחרי?

 

היהודים קמו על בני עמם להורגם ולערוף ראשיהם בfhd?

היהודים הרגו חיילים בריטים / אנגלים / קנדיים כי לא האמינו באללללה?

מה הקשר בכלל בין הסבל של היהודים שישבו בבתיהם מאות שנים בלי להפריע לאיש והרימו את מצבה של כל מדינה בה הם השתקעו, ובן בליעל אחד החליט להכין תוכנית משרדית עם לו"ז מסודר להשמדתם, לבין מצבם של הערבים שטובחים אחד בשני סתם כי הוא עיצבן אותו [במיקרו או במאקרו]?

האופי הזה של "ידו בכל ויד כל בו" לא יינטש כי "הגענו לבריטניה וכאן לא מניחים מרפקים על השולחן". הם היו חיות אדם ויישארו חיות אדם. השאלה מתי זה יצוץ.

 

אני נעלב בשם כל ניצולי השואה ובשם ששת המליונים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תזכרו שזה לא משנה כמה אתם שונאים ערבים פאנטים, משפחה שברחה מהמולדת שלה כי זרקו עליה חביות נפץ מהשמיים לא שונה בהרבה ממשפחה שברחה מהמולדת שלה כי נאצים ניסו להרוג אותם.

 

בתגובה הקודמת לא ראיתי בכלל את הסיפא של דבריך.

 

אני לא שונא ערבים. הם שונאים את עצמם [ואני די מבין למה]. "זרקו עליהם חביות נפץ מהשמיים"

 

למה זרקו?

מי זרק?

על מי זרק?

 

באותה מידה שהשיעים טובחים בסונים גם הסונים בשיעים, וחמולת X בחמולת Y.

 

ובי ובך ובכל מי שכותב כאן.

 

 

ושלא תבין לא נכון, בכיתי כשראיתי את התמונה של הילד בן ה3 שרוע על החוף.

 

ההבדל הוא שאם הם היו רואים תמונה של ילדך ח"ו באותו מצב, זו היתה עוד סיבה לחפלה. אללללה הוא אכבר.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אחת הרעות החולות של התקשורת, בכל תחום, היא הסלט.

מכל דבר עושים סלט.

זה נושא מאוד מורכב, עם אחוז גדול של פליטים נוצרים ולא-מוסלמים,

שנטבחים על ידי מוסלמים, בקלצ'ניקוב או במצ'טה.

אף אחד לא מדבר על השמדת הנוצרים, זה כנראה לא פופולרי. יותר אכפת מעתיקות. *אנחה*

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

התקשורת מעוותת מושגים והשימוש במילה "פליט" הוא פשוט לא נכון. מדובר באנשים שמחפשים עתיד טוב יותר ולא במי שבורח ממקום של סכנת חיים, כמו צעירים אלה מעזה שמשקיעים סכום מכובד כדי להגיע מ עזה ל שוודיה.

 

כמות עצומה מיהודי רוסיה עזבו את רוסיה בסוף השלטון הצארי (החל מהשנים ;1880) בתקווה לעתיד טוב יותר במערב ובעיקר בארה"ב.הם עזבו עוני ופוגרומים ובכל זאת לא היו פליטים, בדומה לערבים שמהגרים ביום לאירופה.

 

 

היהודים שניסו לברוח מהיטלר ערב מלחמת העולם השניה היו אכן פליטים.

 

יהודה

פורסם (נערך)

האזרחים לא מוכנים לקבל את זה, השלטונות, שכנראה לא שמים על אזרחים, כן.

אזרחים של איזו מדינה? לא בטוח שהמצב בגרמניה או שוודיה, לדוגמא, זהה לזה בהונגריה. בגרמניה, עפ"י מה שקראתי עד עכשיו כ-60% תומכים במבקשי המקלט. נכון, לא רוב מוחץ אבסולוטי, אבל גם לא רק גחמה של השלטונות, שסתם לא שמים על האזרחים.

 

מה הקשר בכלל בין הסבל של היהודים שישבו בבתיהם מאות שנים בלי להפריע לאיש והרימו את מצבה של כל מדינה בה הם השתקעו

בדיוק כפי שאתה מזהה בין כלל הערבים לבין חברות בדאעש, לפני המלחמה היהודים באירופה זוהו עם תנועות מהפכניות קומוניסטיות, שבעיני חלק לא מבוטל מתושביה לא נתפסו באופן שונה מדי קונספטואלית מארגוני הטרור של היום.

בגרמניה חלק ממנהיגי הקומוניסטים אכן היו יהודים. ברוסיה חלק לא מבוטל מהאבות הרוחניים של המהפכה היו יהודים, ומעבר לכך, אחרי המהפכה, יהודים ויצאי המדינות הבלטיות היו לרוב במנגנוני השליטה הבולשביקים, שעסקו בהשמדתם של מי שנחשב למתנגד למהפכה.

 

סטראוטיפים תמיד קיימים, אבל לא צריך להסיק מהם על כל מי שמגיע היום לאירופה, בדיוק כמו שלפני 80 שנה רובם המוחלט של היהודים באירופה היו גם סתם לאזרחים נורמטיבים, לא שונים מהנוצרים שסביבם.

 

עריכה קצרה: יהודה, אני לא חושב שהמושג פליט במובן שאנחנו מתייחסים אליו היום היה קיים בשלהי המאה ה-19. ואם היה קיים, אז היהודים ברוסיה שברחו מהפוגרומים ועוד איך היו עונים להגדרה הזו. פליטים זה לא רק מי שבורח מתאי הגזים באושוויץ. יש והיו עוד נרדפים בעולם, גם יהודים.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא מזהה בין כלל הערבים לבין חברות בדעאש.

 

לפני דאעש ואחרי דאעש, האיסלם כדת זו דת ברברית ואלימה שמאמינה בעריפת ראשים, והמוסלמים [גם כחילונים] בעלי אופי / תרבות של הרג ודם חם.

 

כמובן שיש יוצאים מן הכלל. אבל צריכים לדעת שזה הכלל.

 

ומה הקשר אם חלק מהיהודים זוהו עם תנועות קומוניסטיות?

לכן נגזרה עליהם השמדה? [בו בזמן שהם לא רצו להשמיד איש].

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...