Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לי בעיה עם הדעות שלך, אני לא מסכים איתן - אבל אני מספיק "מתייפייף וליברל" בשביל להאמין שזכותך לחשוב מה שבא לך.

מה שכן - אני מוצא את הצביעות שלך משעשעת, אין לך בעיה רצח עם כל עוד זה לא העם שלך (לדוגמא, בסוריה - "שיתבשלו במיץ של עצמם"). גם לחלק נרחב מהאירופאים לא היתה בעיה עם רצח עם אחר, אבל היות והדעות שלך לאומניות למדי אני יוצא מנקודת הנחה שלך כן יש בעיה עם אותם אירופאים ששמו על היהודים ז** ונתנו לזוועות האלו להתרחש בלי להתערב - וזה, צבוע.

 

אם תאמר שמבחינתך האירופאים אכן לא היו צריכים להתערב, ולתת לרצח עם להתרחש באין מפריע - אז אקח את דברי בחזרה.

 

אתה באמת לא מבין את ההבדל?

 

שם קם עם אחד על עם אחר להורגו.

 

כאן חצי עם טובח בחצי השני.

 

בן קם באביו. שכן בשכנו ואח באחותו.

 

שנייבא את זה לאירופה ?

 

מה הקשר?

 

הגרמנים החליטו למחוק עם אחר. והאומות בחלקן סיעו ובחלקן שתקו.

 

שונה לגמרי.

 

אני לא צבוע, אני ריאלי. אם אראה ילד ערבי [או מבוגר זה לא משנה] זקוק לעזרה אעזור לו כמו ליהודי, ברמת הפרט.

 

לעם כעם - מה יש לעזור?

חסרות מדינות ערביות [מה שלא היה ליהודים בשואה]?

 

אין לי בעיה שיש לך דעות שונות, ואני מכבד את זה, אבל זה שאני חושב כך לא הופך אותי אוטומט לחשוך ומתנשא ואותך לנאור וליברל.

 

בינינו, כמה מכם לא היו מפחדים להימצא בחברת גונדת ערבים בסימטא חשוכה, וכמה גרמנים היו מפחדים לעשות זאת בחברת יהודים בראשית המאה העשרים?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

כאן חצי עם טובח בחצי השני.

 

בן קם באביו. שכן בשכנו ואח באחותו.

 

שנייבא את זה לאירופה ?

 

 

אתה מבין שהפליטים זה הקורבנות של ההתנהגות הזו?

לא מחוללי ההתנהגות הזו !

 

זה לא לוחמי דאעש ופלוגות הסער של אסד שהגיעו בתור פליטים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ולמי שהשווה את זה לכל העניין של עמלק:

 

איך אומרים בעברית? הם התחילו.

 

עמלק קמו עלינו להורגנו. הבא להורגך - השכם להורגו.

 

 

אני פשוט לא מעכל את זה שיש איזשהו מקום להשוות בין השואה האיומה לבין כל דבר אחר, איום ככל שיהיה.

 

הנתונים כל כך שונים מהותית. חוץ מהעובדה שכאן וכאן יש הרג, הכל מסביב שונה. הנסיבות, המבצעים, השיטה. הכל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

נכון שחלק גדול מהפליטים (יותר מעירק ופחות מסוריה) לא משכילים אבל מנגל מי ששרד שם הוא אדם בעל כושר אלתור ויכולות מעל לממוצע.

 

להזכירך את פליטי אירופה שהגיעו לארץ אחרי השואה. הם היו חסרי כל, חסרי השכלה ופגועים נפשית בצורה לא קלה אבל הם אלה שבנו את תשתיות המדינה החל בעבודות הכי פשוטות ועד להקמת התעשייה הצבאית.

 

צריך לזכור שמדובר לרוב באנשים נורמטיביים שפשוט נמלטים על חייהם. ללא שאיפות אימפריאליסטיות ועם רצון לבנות חיים חדשים במקום שלא יהרגו אותם. זה הכל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אתה מבין שהפליטים זה הקורבנות של ההתנהגות הזו?

לא מחוללי ההתנהגות הזו !

 

זה לא לוחמי דאעש ופלוגות הסער של אסד שהגיעו בתור פליטים.

 

לא אני לא מבין את זה. מצטער.

 

היום הם הנטבחים, מחר הטובחים. ומאוד מסתבר שאפילו אתמול הם היו הטובחים.

 

מי שלא מאמין בזה פתי לצערי.

 

שילכו לאחת מ80 המדינות הערביות שיש בעולם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
והאומות בחלקן סיעו ובחלקן שתקו.

שוב, התבוננות במציאות דרך ספקטרום יהודי מאוד צר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא אני לא מבין את זה. מצטער.

 

היום הם הנטבחים, מחר הטובחים.

 

מי שלא מאמין בזה פתי לצערי..

 

טוב, זה כבר קשקוש מוחלט, חסר אחיזה במציאות!!!

 

ומאוד נכון.

 

תן לי דוגמא למי לדעתך היה צריך לעשות משהוא, לא עשה ולמה אתה חושב שהוא היה צריך לעשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כולם היו צריכים לעזור ליהודים! אף אחד לא צריך לעזור לפליטים על הגדרות. זה כי הם מצב שונה לגמרי ורוצחים אותם מסיבה שונה... בערך... דומה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מי זה כולם? תן שם של מדינה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חוץ מקשקוש יש לך עוד משהו לומר?

 

אתה לא מבין שאלו אותם אנשים, עם אותו חינוך, אופי, אישיות?

 

"על חרבך תחיה". זה מוטבע בגנים שלהם, גם אם לעיתים זה עטוף בעניבה וחולצה מגוהצת.

 

ובנוגע לשאלה מי לדעתי היה צריך לעשות ולא עשה, זה באמת כבר נשא לדיון ארוך.

 

די בזה שנזכיר שלפי כל המסמכים שנחשפו ונחשפים בעלות הברית ידעו על המשרפות ולא בזבזו אפילו טיל טילון קטן מאוד להשמיד את פסי הרכבות.

 

די בזה שלפי כל העדויות, הגויים המקומיים [פולנים / הונגרים וכו'] עלו ברשעותם על כובשיהם הגרמנים.

 

ובעניין של ה"פליטים":

 

ברור לכם שאם מחר דאע"ש כובש את רצועת עזה, אז ראשי החמס מוצאים להורג כי הן "חילונים מדי".

 

ואז הם נהפכים לפליטים מסכנים...

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

עמלק קמו עלינו להורגנו. הבא להורגך - השכם להורגו.



אני פשוט לא מעכל את זה שיש איזשהו מקום להשוות בין השואה האיומה לבין כל דבר אחר, איום ככל שיהיה.

המשפט הראשון שלך, זה בדיוק מה שהגרמנים אמרו על היהודים. זה בדיוק מה שמשתפי הפעולה שלהם בשטחי ברה"מ אמרו.

וברור שאתה לא מבין. אבל לא בגלל שאין מקום להשוות, אלא בגלל שלימדו אותך מגיל 0 ש-"אסור להשוות".

כאן חצי עם טובח בחצי השני

חלק גדול מהנפגעים שם שייכים למיעוטים אתניים - דרוזים, יזידים, נוצרים, כורדים. "עם" זו מילה ריקה מתוכן בהקשר הזה. אין שום דבר שמאחד בין כורדי לעלאווי לנוצרי בסוריה או עיראק, יותר ממה שמאחד בינם לבין היהודים שהגיעו מאותם המקומות ועכשיו הם כאן. גם לכורדים, בהקשר הזה, אין מדינה של ממש. ולעוד הרבה מיעוטים אתניים אחרים. קצת מבטל את הטענה שלך ש"להם יש מדינות וליהודים לא הייתה".

שילכו לאחת מ80 המדינות הערביות שיש בעולם.

הם הולכים. יש מיליוני פליטים סורים, לדוגמא, בירדן, לבנון וטורקיה (לא מדינה ערבית, כמובן, אבל מילא).

"על חרבך תחיה". זה מוטבע בגנים שלהם

מי זה "הם"? ערבים? נוצרים באירופה? הלכתי לאיבוד.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

וואו, זה מדהים, הדעות שלך הן אחת לאחת דעות של תורת הגזע, פשוט על גזע אחר, ועם הכללות שונות.

 

ועם זאת, אני מאמין שאתה חושב שהנאצים היו רעים - לא?

 

mind boggling.

 

בגרמניה, עם אחד לא רצח עם אחר, היהודים היו גרמנים בעלי דת יהודית, ויום אחד קם איזה מישהו חשוך והחליט שכל היהודים מחזיקים בתכונות אופני מסויימות והרסניות וצריך להשמיד אותם, נו אתה יודע - משהו כמו

אתה לא מבין שאלו אותם אנשים, עם אותו חינוך, אופי, אישיות?

 

"על חרבך תחיה". זה מוטבע בגנים שלהם, גם אם לעיתים זה עטוף בעניבה וחולצה מגוהצת.

 

היית יכול להשתלב יופי בנוף ההוא של שנות ה30-40 - אני לא אומר זאת בשביל להעליב, פשוט גם אתה וגם אנשים אחרים מהתקופה ההיא האמינו שיש לעם X תכונות שליליות שטבועות בDNA שלו. הם אמנם היו קצת יותר פרואקטביים ממך (הם היו בעד לבצע רצח עם, אתה בעד לתת לרצח עם לקרות בכיפשלו, יחי ההבדל הדק) - אבל המיינדסט המרכזי נשאר זהה, בגלל שאדם מגזע X אז יש לו תכונות Y.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

א. רק שבמקרה של עמלק זה נכון, מה אין כן במקרה של הגרמנים והיהודים.

 

ב. מה אתה יודע מה לימדו אותי מגיל אפס? מה אתה יודע איזו דרך עשיתי בחיים?

 

ג. בו נשחק משחק: מצא את ההבדלים. אתה לא מוצא? באמת? תענה לעצמך, לא לי.

 

ד. גם אני לא מוצא הבדלים בין השואה לבין מה שלא תקרא לזה. כי אין בכלל בסיס להשוואה, אז לא קיימים הבדלים.

 

ה. בנוגע לשאר המיעוטים הלא ערבים המעורבים בזה, להם באמת באמת צריכים לעשות הכל כדי להציל אותם. כי זה לא מעצמם, זה להציל אותם מעם אחר.

 

ו. שימשיכו ללכת לשאר מדינות ערב.

 

ז. מה הופך אדם לחשוך? זה שהוא חושב שמותר לו להרוג עם אחר בגלל שהוא שונה ממנו / כהה / גבוה / בעל אף ארוך וכו'.

אבל, אם הוא הורג עם אחר בגלל שהעם האחר רוצה להרוג אותו, הוא לא חשוך. הוא ריאלי.

 

לכן, שנינו לא חשוכים [לדעתי], רק שאני ריאלי ואתה באורות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...