Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
וואו, זה מדהים, הדעות שלך הן אחת לאחת דעות של תורת הגזע, פשוט על גזע אחר, ועם הכללות שונות.

 

ועם זאת, אני מאמין שאתה חושב שהנאצים היו רעים - לא?

 

mind boggling.

 

בגרמניה, עם אחד לא רצח עם אחר, היהודים היו גרמנים בעלי דת יהודית, ויום אחד קם איזה מישהו חשוך והחליט שכל היהודים מחזיקים בתכונות אופני מסויימות והרסניות וצריך להשמיד אותם, נו אתה יודע - משהו כמו

 

 

היית יכול להשתלב יופי בנוף ההוא של שנות ה30-40.

 

בהצלחה לך.

 

אתה נאור וליברל. אין עליך. שמש העמים.

 

מה הקשר?

מה?

הקשר?

 

דבר על נתונים, לא על מה שהגרמנים סיפרו על היהודים.

 

היהודים טבחו איש באחיו?

היהודים טבחו בעמים אחרים [בפועל, לא מה שהעלילו עליהם]?

 

הדעות שלי הן ממש לא תורת הגזע. או שאתה לא יודע מהי תורת הגזע, או שלא הבנת את הדעות שלי.

 

תורת הגזע גרסה שיש להרוג את היהודים / צ'רקסים / צוענים וכו'.

 

אני לא גורס שיש להרוג את הערבים. ממש לא.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

והאנשים שבורחים מסוריה טבחו ב.. עצמם?

 

בתקופת התנ"ך היהודים טבחו איש באחיו וגם בעמים אחרים. בתקופות מודרניות יותר, תלוי למי אתה מאמין (לסיפור ה"פלסטיני "או הציוני).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דיברתי על נתונים - גרמנים האמינו שיהודים הם תאבי בצע בגלל שזו תכונה גנטית שלהם, אתה מאמין שערבים הם טרוריסטים בגלל שזו תכונה גנטית שלהם.

 

אתה מחזיק בסט תובנות דומה, פשוט הסגנון שונה. אתה גזען שמאמין בתורת גזע מסויימת, פשוט לא זו שמצדיקה רצח יהודים אלא זו שמצדיקה אי מתן עזרה לערבים. בגלל זה התחלתי בהקבלה בינך לבין אותם אירופאים שסירבו לסייע ליהודים, אבל אחרי שהצגת כאן חלק מתורת הגזע העדכנית שלך (שצוטטה בהודעה הקודמת) ההקבלה השניה מתבקשת.

 

תזכור חבוב, גם הנאצים לא היו הרעים בסיפור שלהם, אתה באמת חושב שהם נולדו ואמרו "חה חה חה אנחנו נהיה הרעים הכי רעים EVER!" ...? היו להם הצדקות, שהעולם של היום רואה כחשוכות. ממש כמו שלך יש הצדקות שכל בר דעת ידע שהן מטומטמות מהיסוד. ערבים לא טרוריסטים כי גנטיקה, פאנטים דתיים הם טרוריסטים כי הם פאנטים (ע"ע מסעות הצלב, או שמבחינתך גם כל הנוצרים הם רוצחים בפוטנציה?)

 

ממש כמו שלא כל המתנחלים טרוריסטים כי יש את אלו שעושים תג מחיר ושורפים ילדים, לא כל הערבים טרוריסטים כי יש ערבים שחושבים שהנביא שלהם קרא לרצוח את כל העולם ואחותו. אם תדבר עם מוסלמים לא פאנטים, אתה תגלה שהם שונאים את המוסלמים הפנאטיים לפחות כמוך - אם לא יותר, כי מבחינתם הם מבזים את הדת שלהם בצורה הכי גרועה שיש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שהנאצים האמינו שהם עושים טובה לעולם עם היהודים. כשהיטלר ציווה להרוג את הנכים והמוגבלים, הפקודים שלו סרבו, הציבור התנגד נמרצות והוא ירד מהרעיון מהר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

א. רק שבמקרה של עמלק זה נכון, מה אין כן במקרה של הגרמנים והיהודים.



אם הוא הורג עם אחר בגלל שהעם האחר רוצה להרוג אותו, הוא לא חשוך. הוא ריאלי.

הגרמנים, בפעם החמישית והאחרונה, ובטח המשתפים שלהם, רצו להרוג יהודים לא בגלל "אף ארוך", אלא בגלל שיהודים זוהו עם קומוניזים, שנתפס כמחלה המסכנת את כל אירופה. לשיטתך, המשתפים הבלארוסים שקברו את בני משפחתי ביציאה ממינסק היו ריאלים. וגם מי שפעל באופן דומה אוקראינה. הרי, אמרו להם שיהודים זה קומוניזם, וקומוניסטים טבחו בהם במשך 20 שנה. אז למה הם לא היו צריכים לעזור לגרמנים?

 

אגב, כמה עמלקים פגשת בחייך?

מה אתה יודע מה לימדו אותי מגיל אפס? מה אתה יודע איזו דרך עשיתי בחיים?

צודק, אני לא יודע. בהתחשב במה שאתה כותב, אני מרשה לעצמי לנחש.

 

היהודים טבחו בעמים אחרים [בפועל, לא מה שהעלילו עליהם]?

כתבתי לך. יהודים, יחד עם יוצאי מדינות בלטיות, היוו את הרוב במנגנוני הבטחון של ברהמ לאחר הקמתה. התשובה היא "כן".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

א. מי שתאב בצע מותר להרוג אותו?

ב. היו להם הוכחות שהיהודים תאבי בצע?

ג. צריך לזכור שהיהודים לא הורשו עסוק בלא מעט מלאכות, כך "קרה" שהם התנקזו לבנקאות.

ד. אני לא "מאמין" שהערבים טרוריסטים כי זו תכונה גנטית. פקח עיניך וראה. הם מוכיחים את זה לי ולך בכל יום מחדש.

ה. אני גם לא חושב שלא צריך לעזור לערבים ברמת הפרט.

 

הדעות שלי מטומטמות מהיסוד? הלוואי שהייתי טועה וכל הרוע הזה לא היה קיים בעולם, אבל זו המציאות. קבל אותה או לא.

 

כפי שהזכרתי, ואני מדגיש שנית: אין לי דעה שצריך חליללה להרוג את כל הערבים או לא לעזור להם ברמת הפרט.

 

אני כן חושב שאין כל קשר בין מה שהם עושים לעצמם בסוריה / לוב / מצרים, לבין השואה האיומה.

 

אין קשר. אין מקום להשוואה. וזה עוורון מוחלט לדבר על זה בכלל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
הגרמנים, בפעם החמישית והאחרונה, ובטח המשתפים שלהם, רצו להרוג יהודים לא בגלל "אף ארוך", אלא בגלל שיהודים זוהו עם קומוניזים, שנתפס כמחלה המסכנת את כל אירופה.

 

ספר את זה להיטלר.

 

הוא רצה להרוג את היהודים כי הוא רצה להרוג את היהודים כי הוא רצה להרוג את היהודים.

 

אני לא רוצה להשמיד ערבים.

 

אני כן חושב שמתוך קבוצה של 100 נורווגים או 100 ערבים, ברור לי ולכך איפה יש יותר פוטנציאל הרסני.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש קשר, קשר ישיר. בשואה נהרגו משפחות חפות מפשע על לא עוול בכפם, בסוריה נהרגות משפחות ..... (ציטוט מילה במילה).

 

אתה לא מוכן לעשות את הקשר, כי מבחינתך יש עם אחד שלרצוח אותו זה רע, ויש עם אחר שלרצוח אותו זה סבבה והכל. מבחינתך ערבים שרוצחים ערבים זה בסדר כי הם 'אותו עם', אבל גרמנים שרוצחים גרמנים יהודים זה לא בסדר כי הם לא אותו עם. אתה שיקוף של העולם העקום הזה שמתרעם על מבצע בעזה בו מתים 1000 פלסטינים כי 'עם רוצח עם אחר', אבל סותם את הפה כשמתים 200K סורים כי 'עם רוצח את אותו העם'. הכי מצחיק זה שאני מנ-מניאק אם אתה לא מאלו שממש מתעצבנים על העולם הצבוע ששם אותנו במרכז, בעוד שאתה מבצע את אותה ההבדלה ממש.

 

חפים מפשע שנרצחים זו טרגדיה, לא מעניין אם הם יהודים ערבים צ'רכסים או וואטאבר. והכי מצחיק שדווקא בני העם שאשכרה עבר רצח עם, נותנים לעצמם להתעוור בפני טרגדיה של עם אחר בגלל שנאה. סוג של סגירת מעגל.

 

עריכה: אתה לא רוצה להשמיד ערבים בעצמך, אתה כן רוצה לתת להם להשמיד זה את זה - גם כשזה אומר שרבבות בלתי-מעורבים מתים. כל הכבוד, אין ספק שלמדת הרבה מההיסטוריה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
ומה עם הארמנים? גם שם אין מקום להשוואה בין השואה שלנו לשואה הארמנית?

 

 

אין לי מושג מה היה שם.

 

השואה זה נושא שבוער בעצמותי.

מרתיח אותי שמעיזים בכלל להשוות בין ערבי שהורג ערבי כי:

הוא חילוני מדי לטעמו

או דתי מדי לטעמו

או הסתכל על הבת שלו

או לא הסתכל על הבת שלו,

 

לבין גרמני שהרג יהודי לפי תוכנית מסודרת בקור רוח עם דוחו"ת ביצוע ועמידה בזמנים ויעדים כאילו זה מפעל בקר.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אה, אז מפריע לך שהם לא מסודרים מספיק?

אני מנסה להתעלם בכוונה מהאמרה שלך ש"ערבי הורג ערבי", פשוט... פשוט... אין לי מילים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ברור, כי אתה חושב שהסבל של העם שלך הוא אם כל הסבלים.

 

אתה חושב שזה שרצחו למישהו את המשפחה בגלל שנאה עיוורת X, זה חמור יותר מאחר שרצחו לו את המשפחה בגלל שנאה עיוורת Y.

אבל אם תנסה להגדיל ראש, ולעשות ZOOM OUT - להעמיד פנים שאתה מסתכל על הכל במבט על, ואתה לא שייך לאף עם, אתה תגלה שסבל זה אוניברסלי, ולאותו מסכן שאיבד את כל המשפחה לא באמת מעניין המניע של אותם חלאות אדם שעשו זאת, הטרגדיה של שניהם היא אותה טרגדיה, והיא עצומה.

 

אבל אתה לא מסוגל לעשות את זה, וכאן נכנסת האמרה של יבגני בנוגע לחינוך וכו' - לא יודע איך גדלת, אבל העמדה הנוכחית שאתה מפגין מעידה עליך מספיק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
יש קשר, קשר ישיר. בשואה נהרגו משפחות חפות מפשע על לא עוול בכפם, בסוריה נהרגות משפחות ..... (ציטוט מילה במילה). בשואה לא "נהרגו משפחות". זו בדיוק הטעות שלך.

 

אתה לא מוכן לעשות את הקשר, כי מבחינתך יש עם אחד שלרצוח אותו זה רע, ויש עם אחר שלרצוח אותו זה סבבה והכל. ממש לא. מבחינתך ערבים שרוצחים ערבים זה בסדר כי הם 'אותו עם', אבל גרמנים שרוצחים גרמנים יהודים זה לא בסדר כי הם לא אותו עם. אתה שיקוף של העולם העקום הזה שמתרעם על מבצע בעזה בו מתים 1000 פלסטינים כי 'עם רוצח עם אחר', העיוות הוא ששם נהרגים 1000 שהכתירו את החמס עליהם ובחרו בדרך הזו. והם לא נהרגים בכוונת מכוון, אלא חלר מתוצאות המלחמה. אבל סותם את הפה כשמתים 200K סורים כי 'עם רוצח את אותו העם'. אני פשוט לא חושב שיש דרך להציל אותם מעצמם. תחשוב בהגיון: מליון איש במלחמת אזרחים טובחים זה בזה. חכשיו קח 100,000 מתוכם למקום אחר. ברבות הימים זה יהיה אותו דבר, רק לייד הבית שלי או באירופה לא, אני לא מוכן. הכי מצחיק זה שאני מנ-מניאק אם אתה לא מאלו שממש מתעצבנים על העולם הצבוע ששם אותנו במרכז, בעוד שאתה מבצע את אותה ההבדלה ממש.

 

חפים מפשע שנרצחים זו טרגדיה, לא מעניין אם הם יהודים ערבים צ'רכסים או וואטאבר. נכון מאוד. בדגש על חפים מפשע. והכי מצחיק שדווקא בני העם שאשכרה עבר רצח עם, נותנים לעצמם להתעוור בפני טרגדיה של עם אחר בגלל שנאה. סוג של סגירת מעגל.

 

עריכה: אתה לא רוצה להשמיד ערבים בעצמך, אתה כן רוצה לתת להם להשמיד זה את זה - גם כשזה אומר שרבבות בלתי-מעורבים מתים. כל הכבוד, אין ספק שלמדת הרבה מההיסטוריה.

 

לא רוצה לתת להם להשמיד זה את זה, ולא מעודד אותם לעשות זאת.

 

אני רק חושב שבמוקדם או במאוחר הם ימשיכו לעשות זאת בכל מקום אליו יגיעו, ולכן אין לי לצערי איך לעזור לחפים מפשע שבהם.

 

שיעשו את זה לא ליד הבית שלי.

 

או יותר טוב שלא יעשו את זה בכלל, אני אשמח יותר. אבל לא יקרה. חבל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני ממש לא דתי אבל אוהב פתגמים מהכתובים.

זכור את אשר עשה לך עמלק ..... אין לי טיפת רחמים כלפי העם הסדיסטי הזה.

הדוב הרוסי גם מתעורר מה שהיה עד כה היה רק הפרולוג , האפילוג הולך להיות אדום מדם .

לרוסים אינטרסים רבים בסוריה בעיקר בחלק הגובל עם הים נמל טארטוס לטקייה וכו'.

מקורות יודעי דבר מספרים על רכבת אווירת אמש כולל נחתים ויחידות מיוחדות .

פורסם

חברים, נראה לי שלא הובנתי נכון.

 

אני מצהיר בזאת שאיני חפץ במותו של איש חף מפשע, ולא משנה אם הוא ערבי יהודי או קזחסטני.

 

אני מצהיר גם שאעשה ככל יכולתי לעזור לכל בן אנוש הנתון בצרה.

 

אבל.

 

אני חושב שבמקרה של הגירת עשרות / מאות אלפים מבני עמם, למקום אחר, יש סיכון גבוה עד וודאי שהמלחמות יפרצו שוב במלוא עוזן, רק שהפעם החפים מפשע יהיו גם מעמים אחרים שלא קשורים למקור הסכסוך.

 

לכן, לא שאני חושב שלא צריך לעזור להם, אני חושב שאין איך לעזור להם.

 

גדלתי בילדותי בעיר מעורבת. ביתו של סבי היה מוקף ב40 בתים ערבים.

 

עד היום יש לי לא מעט ידידים ערבים.

 

אני יודע על מה אני מדבר, האמינו לי.

 

רוצה לעזור להם. רוצה. אין איך.

 

לפתוח בפניהם את שערי אירופה רק יעביר את ההרג גם לשם. לא יימנע אותו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...