Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אברג'ל, אתה מעיד על עצמך שאתה מאמין שערבים הם רוצחים כי זה מוטבע בגנטיקה שלהם, עד כאן נכון - או שאני צריך להעלות ציטוטים שלך (יש בערך 3-5 כאלו)?

אחלה

אתה מודע לכך שהנאצים האמינו שהיהודים הם כל-מיני-תכונות-רעות, כי זה מוטבע בגנטיקה שלהם, עד כאן נכון - או שצריך להעלות קישור לתורת הגזע?

אחלה

האם אתה חושב שהנאצים מפגרים כי מה לעזאזל הקשר בין גנטיקה לבין תאוות בצע ושאר הזבל שהם השליכו על העם שלנו?

 

אם כן, אז תבין לבד מה זה אומר עליך.

אם לא, אז כנראה שהדיון איתך הוא 'אילו תכונות גנטיות הן מספיק חמורות בשביל לאפשר רצח עם'.

 

אני חוזר ואומר את דעתי ה"מתייפייפת והליברלית", כלשונך: האלימות והפנאטיות אינה מונחית גזע, אלא מונחית תרבות וחינוך. כנראה שמשפחות שבורחות מרצח עם הם לא המשפחות שיחנכו את ילדיהם על טהרת ה"רצח עם זה סבבה", אבל מי יודע. לדון אותם למוות בגלל פשעים עתידיים שאולי יבצעו זה איטרציה על racial profiling, שזה דבר אסור בכל מדינה דמוקרטית.

 

ואני מזכיר בפעם הלאדעכמה - אני מדבר על משפחות שברחו מזוועות (ולא מעניין אותי הגזע שלהן) - לא על מהגרי עבודה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ספר את זה להיטלר.

את מה? את זה שאין לך מושג על מה אני מדבר, למרות שהנושא "בוער בעצמותך"?

מה שכתבת, אגב, אפילו לא עונה או מתייחס למה שאני כתבתי. הסיבה לשנאה של היטלר ליהודים לא רלוונטית כ"כ כהסבר לשיתוף הפעולה של תושביה של מזרח אירופה בהשמדת היהודים במקום.

טענת שאם מישהו בא לפגוע בך, אז זכותך לפגוע בו. הסברתי לך שמבחינת התפיסה של תושבי מזרח אירופה, היהודים נתפסו כמי שבא לפגוע בהם, ואי אפשר להגיד שזה היה חסר ביסוס לחלוטין מאז הקמת ברה"מ. לשיטתך, עפ"י הגישה הלוגית שלך, שיתוף הפעולה בין תושבי מזרח אירופה לנאצים הוא הגיוני ומובן. והסיבה היחידהלכך שאתה לא רואה את זה טמונה בעובדה שאתה כנראה יודע מעט מאוד על מה שהלך שם, מעבר למשפטים כלליים כמו "העמים האחרים שיתפו פעולה או שתקו".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לדון אותם למוות בגלל פשעים עתידיים שאולי יבצעו זה איטרציה על racial profiling, שזה דבר אסור בכל מדינה דמוקרטית.

 

וגם הבסיס ל minority report .

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

לא סרבו כל כך מהר, הם גמרו בערך 80 אלף נכים, מפגרים וכד' (גרמנים בכל רמ"ח אבריהם, כן?) עד שאיזה בישוף מחה נגד זה והפסיקו.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA_T4_-_%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%94

 

נ"ב הידעת שבמולדת החופשיים, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, יהלום הדמקורטיה וכד' היה חוקי לסרס בכפייה אנשים מוגבלים בשכלם עד לפני כמה עשרות שנים בלבד ?

 

ואגב דוח אמנסטי מספק עוד חומר קריאה מעניין למי שטוען "למה הם לא הולכים למדינות ערביות", למרות שלדעתי טורקיה היא רק תחנת ביניים, ולבנון פשוט לא מסוגלת לעצור את הזרם :

 

 

  • The six Gulf countries - Qatar, United Arab Emirates, Saudi Arabia, Kuwait and Bahrain - have offered zero resettlement places to Syrian refugees.
  • Other high income countries including Russia, Japan, Singapore and South Korea have also offered zero resettlement places.
  • The number of Syrian refugees hosted by Turkey alone, is more than 10 times the number of new Syrian asylum applications received in all 28 EU countries in the past three years.
  • Germany has pledged 30,000 places for Syrian refugees through its humanitarian admission programme; nearly half the global total of resettlement and humanitarian admission programme places for Syrian refugees and 82 per cent of the EU total.Germany and Sweden together have received 96,500 new Syrian asylum applications in the last three years, representing 64 per cent of all such applications in the EU.Excluding Germany and Sweden, the remaining 26 EU countries have pledged a mere 5,105 resettlement places, or 0.13 per cent of Syrian refugees in the main host countries.

עריכה אחרונה על ידי elibaba

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

נו ו...? גם עבדות היתה חוקית שם.

מה אתה בא לומר, שנבערות וקבלת החלטות אומללות היתה (ועודנה בדברים מסוימים) מנת חלקם של כל מדינות העולם?

בו-פאקין-הו.... :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אלי,

 

הגליוטינה הייתה כלי לגיטימי להוצאות להורג בצרפת עד...ממש לא יאמן, שלהי שנות ה 70 של המאה הקודמת (ושלא תתבלבלו, 1977, לא 1877).

רק לא ממש הבנתי מה הקשר.

 

 

אגב, בתנאים מאוד מסוימים, אני לא רואה בשלילה כ"כ גדולה מניעת התרבות של אנשים מסוימים שלוקים במחלות/תסמינים/סינדרום שברור לך שלא רק שלא יוכל לגדל את ילדיו, אלא הגנטיקה מצביעה על כך שילדיו גם יהיו בעלי מחלה זהה ויכבידו על החברה, אבל ברור לי לחלוטין שאני בדעת מיעוט.

 

מה בעצם ההבדל בין סירוס (שנשמע בומבסטי וענק) לסתם איסור על יותר מילד אחד שהוא בעצם סירוס חקיקתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הגרמנים ביצעו רצח עם שיטתי עוד ב 1094 (שבט ההרו שחוסלו במחנות ריכוז, הרעבה והרעלת מקורות המים כ 80% מהאוכלוסייה שלו כולל נשים וילדים). לפי התיאוריה של אברג'ל אפשר להגיד שרצח העם טבוע גנטית בגרמנים ומזל של אורנה פורת שהיא כבר מתה כי אחרת הוא היה קורה להרוג אותה.

 

יש מלחמת אזרחים בסוריה ויש מלחמת אזרחים בעירק. בשתי המדינות האלה יש אחוז מסויים של לוחמים, עוד אחוז של תומכי הלוחמים ואחוז גדול מאוד שהוא רוב האוכלוסייה שהם אנשים רגילים כמוך וכמוני. אם מחר תתחיל אינתיפדה חמושה בשטחים שישחטו מתנחלים על ימין ועל שמאל והמתנחלים יתגוננו על ידי שחיטת הערבים על ימין ועל שמאל גם תגיד שאסור לקבל אותם לגבולות הקו הירוק כי הם רוצחים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ועל זה יש להזכיר ולהוסיף שסוריה ועיראק הן מדינות די מומצאות על ידי המערב. בהתאם, זה לא כזה מפתיע שהן קורסות. להסיק מכך על סגולות גנטיות של הערבים?! רק לפני איזה 700 שנה הנורווגים, שאברג'יל העדיף על פני הערבים, טבחו בכל מי שהם יכלו להגיע אליו בחופי הים הצפוני, וצאצאיהם השתלטו על שטחים אפילו באיטליה.

 

מילא הטענההמוצדקת שכל אדם שפוי יעדיף לחיות היום בסקנדינביה ולא בארצות ערב, אבל להסיק מזה על גנטיקה?!

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סירוס זה טיפה יותר פולשני וגם בלתי הפיך, מדיניות הולדת ילד אחד היא וודאי הגבלה חמורה מאוד על החופש האישי,אבל זה ניתן לשינוי וכנראה גם משתנה כעת.

 

מה שרציתי להראות בדוגמה הוא שגם מה ומי שנתפס בעינינו כרשע, וכמעשה שלא יעשה, אותם אלו שעשו אותו חשבו שזה הדבר הנכון וכך יש לפעול לטובת החברה, ושהם מגינים על החברה מסכנה חמורה (יהודים,זיהום הגזע וכו').

 

לגבי הפליטים מהמזה"ת דעתי האישית היא שמוקדם מדי לחוות דעה. ברור לי שחלקם בורחים מהמוות, חלקם טרמפיסטים שמחפשים למצוץ כסף מהרווחה האירופאית, חלקם אנשים חרא וקיצוניים שאיתרע מזלם להישחט בידי קיצוניים מהם ועוד כל מיני. כנראה שלא לעולם חוסן ולא ייתכן שבמרחק קצר מאירופה יהיה רצח עם בלי שזה ישפיע עליה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא קראתי פה את כל התגובות אבל אני חייב לציין שהצחיק אותי שהם בחרו לעבור דרך הונגריה. מדינה עם אפס סובלנות לדברים האלה ומדינה שטופת שנאה לצוענים וכל מה שדומה להם. אם הם ישארו שם מצבם לא יהיה טוב.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

גם באירופה מדברים בהומניות ובנדיבות, ביינתים.

אני עוקב אחרי שוודיה פה ושם, וההתדרדרות שלה היא איטית אך יציבה.

הבעיה זה לא שהמוסלמים הם מיעוט, אלא הם מיעוט "שולט", בדיוק כמו פה, מתי שהם רוצים יעשו בלאגן, והמשטרה חסרת אונים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

Night Driver - לעבור לאן , מה זה קו ירקון - :wink:

 

^^^

יבגני עונה לך , שזה קו מומצא ע"י האיפריאליזם והמעצמות ולא הגיוני, שרק גורם לבעיות בסוריה עירק ובישראל.

קרא את התשובה שלו - נראה לי שהוא התעמק בנושא.

 

חשבתי לתומי שאנחנו מדינה דמוקרטית אזרחית ויש לנו צבא הגנה לישראל.

אשר אמור להגן על כלל אזרחי ישראל - למה אזרחים ישראליים צריכים להיתלחם באזרחים אחרים..

האם זה לא תפקיד המדינה והצבא להגן - עשיתה אותי מבולבל בשם הבילבול יפה הנפש שלך.

 

וכולנו רעים - רק אתם היפים הטובים והנדיבים - המתנדבים בשכונות האתיופים אשר בשכנות לכם.

סמנו מדבקה על הרכב שלכם, ובכל צומת אני אתן לכם זכות קדימה, אתם יפים.

אני גם אלחץ על הזמבורה, לעודד .

 

ואני טיפש ולא חכם.

ומעדיף בתנאים הללו כאשר 500.000 מיליון ערבים ומוסלמים סביבי - אשר מצהירים כי הם רוצים בהשמדתי..

לשמור בישראל חלקה ופינה קטנה דמוקרטית, לעם היהודי בישראל ובתפוצות.

 

אירופה כיום יכולה להתגמש קצת, מאחר ואין עליה איום קיומי, והוצאות ביטחון אשר שוחקות את

כלכלתה ואזרחיה - שכחתם את הדיונים על יוקר המחיה בישראל לעומת גרמניה.

והיכן תקלוט את אלפי המהגרים / פליטים אשר יגיעו לישראל.

גם בשכונת התקווה.

או אולי אצלכם בבית - כמו המערכון של הגשש "קסיוס קליי נגד חלפון" שיבואו אצלי גם העיזים.

 

יבגני כתב - ועל זה יש להזכיר ולהוסיף שסוריה ועיראק הן מדינות די מומצאות על ידי המערב.

 

יבגני יפה שסוף סוף הבנתה - כי ארץ ישראל בפועל כבר חולקה בין היהודים לערבים.

עבר הירדן ( מדינת ירדן ) נחתכה מארץ ישראל ע"י הבריטים והוקמה מדינה ערבית מוסלמית.

כך כי בעצם בפועל יש חלוקה הוגנת - יהודי ישראל במערב, ואזרחי ערב בארץ ישראל בירדן במזרח.

 

או אולי כאשר זה מתאים לתוכניות ולמסרים שלך זה מתאים - כמו בדיון עכשיו

וכש לא - תמיד אנחנו הישראלים אשמים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל, מה שאתה כותב לא קשור כ"כ לשרשור. אם אתה רוצה להבין את דעתי בנושא, אז אתה יכול לחזור לשרשור הפוליטי. שם, קצת לפני שליאור פרש מהאתר, התווכחנו גם על זה וכתבתי מה אני חושב.

 

maxcher, אשמח לדעת במה באה לידי ביטוי ההתדרדרות בשוודיה, וכמו כן איך אתה יודע שמי אשם בה אלו הם מהגרים, מוסלמים בפרט.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ראשית - מבחינה משפטית, וגם מבחינה אנושית, יש הבדל מהותי בין פליטים לבין מהגרי עבודה.

 

הבעיה היא שהצהרתה של אנגלה מרקל כי גרמניה תקלוט כל פליט פותחת פתח גם לרבים שאינם פליטים להגר לגרמניה. הרי כל מהגר עבודה ישמיד את התעודות שלו ויצהיר שמוצאו בסוריה, והוא מקבל מייד תנאים של מבקש מקלט. כיצד יופרדו מהגרי העבודה מהפליטים ה"אמיגתים"? כיצד ייחקרו עשרות ומאות אלפי אנשים כדי לאתר את מוצאם האמיתי, על מנת לקבל החלטה לגבי התמיכה בהם? כיצד תוכל אירופה, במשבר כלכלי, לכלכל את כל הבאים?

 

והבעיה הגדולה ביותר - מחשבה על העתיד הרחוק. מה רוצים האירופים לעשות בפליטים (ובשאר מקבלי המקלט) - האם להחזירם לסוריה ועיראק (מצריך פעולה צבאית נרחבת, שספק אם האירופים מוכנים לה). האם לקלטם כאזרחים שוי זכויות? האם להשאירם במחנות וליצור לעצמם בעיה דמוית הבעיה הפלסטינית? מובן שבשלב הראשון צריך לדאוג לקליטת ואולי מיון הנכנסים, אבל צריך כבר כעת לחשוב כיצד לטפל בהם בעוד שנה, שנתיים, עשר שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...