Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור "רוסי", ממש אין קשר בין נושא השרשור לתרבות הרוסית (ואני מתאפק לא לקרוא להשוואה הזאת קשקוש).

רוסים יכולים לשמר את התרבות שלהם בלי קשר לדורות (ע"ע "אודסה הקטנה" בניו יורק, שמזכירה יותר את מוסקבה מאשר את ארה"ב), ויכולים להשתלב בחברה כבר מהדור הראשון, אבל באף אחד מהמקרים הם לא ינסו לכפות על אחרים את דעותיהם והשקפת עולמם באלימות, ולא יאשימו אחרים בכישלון שלהם להצליח או להשתלב בחברה, וזה בניגוד גמור למה שקורה בשכונות מהגרים רבות באירופה (אלימות, שנאה כלפי הממסד ורשויות אכיפת החוק ועוד), שכונות שהמשטרה המקומית פוחדת להיכנס אליהן (שלא לדבר על יהודים).

 

אגב, בנוגע לנושא השרשור - לא נראה לי שאירופה "תיפול" כל כך מהר, הרי מדובר ביבשת של כמה מאות מיליונים, כשהמוסלמים מהווים פחות מ-10% לפי הידוע לי (כמובן שזה משתנה ממדינה למדינה, ויש מדינות בהן יש ריכוז מכובד של מוסלמים), אבל אין ספק שזה יגביר את החיכוך. בינתיים מדינות המזרח והונגריה ניצבות בצד הנצי, שכן חלק נכבד מהעומס נופל על כתפיהן. השאלה היא מה קרה אם העומס הזה יגדל ויעבור גם למדינות נוספות. זה שהן "יתעוררו" זה ממש לא בטוח (ע"ע צרפת, שוודיה וכדומה).

אנשים שחיים 25 שנה בארץ ועוד לא יודעים אפילו עברית זה קשקוש?

אנשים שאימרים שלא צריך עברית ושאנחנו בסוף נלמד רוסית זה קשקוש?

 

זה בדיוק לא להשתלב בחברה.

 

זה ממש לא אומר שכולם או אפילו הרוב כאלה אבל זה נכון גם למהגרים הערבים לאירופה (ומה שמפריע לרוב לה זה שהם ערבים ולא שהם מוסלמים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף אחד לא צריך להיות חייב להמיר את דתו בשביל לחיות, לא אנחנו היהודים בימי הרומאים/היוונים/הנאצים ועוד, ולא האזרחים המוסלמים היום.

 

האזרחים הסורים שבורחים, לא עשו לי שום דבר, והייתי רוצה לראות אותם חיים כבני-אדם, כפי שמגיע להם, ועוסקים בדת שהם רוצים.

 

האירופאים מנגד, מבחינתי שכל היבשת הזאת תעלה בלהבות, החל מ-1938, מבחינתי, הם איבדו את הזכות לחיות ביננו כבני-אדם.

פורסם

^ זה לא עניין של זכויות, זה עניין של החזק שורד.

 

אנשים שחיים 25 שנה בארץ ועוד לא יודעים אפילו עברית זה קשקוש?

אנשים שאימרים שלא צריך עברית ושאנחנו בסוף נלמד רוסית זה קשקוש?

 

זה בדיוק לא להשתלב בחברה.

 

זה ממש לא אומר שכולם או אפילו הרוב כאלה אבל זה נכון גם למהגרים הערבים לאירופה (ומה שמפריע לרוב לה זה שהם ערבים ולא שהם מוסלמים).

כמה רוסים אתה מכיר שאינם דוברים עברית (ואני לא מתייחס לגלי העלייה האחרונים באדיבותו של פוטין) ושרוצים שאתה תלמד רוסית?

 

ולגבי המהגרים, הבעיה הגדולה היא האיסלאם לא מוצאם הערבי. יעבור עוד קצת זמן ויהיה פיצוץ.

 

6 מיליון נרצחו ללא סיבה...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

התכוונתי לזכות המוסרית להיקרא בני-אנוש.

 

החזק שורד זה נכון לכל עולם החי, אבל אנחנו (בני-האדם) הם היחידים שמסוגלים לראות מעל ליצר הזה, לדבר הזה קוראים מוסר.

פורסם (נערך)

[quote=Cuore Sportivo;4853200

 

כמה רוסים אתה מכיר שאינם דוברים עברית (ואני לא מתייחס לגלי העלייה האחרונים באדיבותו של פוטין) ושרוצים שאתה תלמד רוסית?

 

 

רבים מאד, כמובן בעקר מבוגרים. היו שנים שבהם נתקלתי בהרבה "רוסים" שבאו לקבל ממני שירות, ופשוט נעלבו מכך שאני איני דובר רוסית. אז נכון שאני אשכנזי בהיר (האמת היא שכנראה שיש לי שורשים ספרדיים, אבל המשפחות של הורי חיו שנים רבות בצפון אירופה), אבל, מה לעשות, יליד הארץ וחסר כל קשר לתרבות הרוסית. התופעה הולכת ופוחתת בשנים האחרונות.

 

מחזיר אותי לימים בהם עבדתי בעבודת סטודנטים, ואחת העובדות שעבדו אתי - עולה מבוגרת מרוסיה, כנראה כ-15 שנים בארץ באותו זמן, היתה משביעה אותי לפחות פעמיים בשבוע "אתה לא מתחתן עם שוורצע חייע". אז כמצוותה התחתנתי - עם שוורצע שבהחלט אינה חייע. אבל זה משהו שמלמד על הלך הרוח בעליה זו, אשר רואה ב"ילידים" הישראלים, ובמיוחד בבני עדות המזרח, נחותים מהם. יש לי גם תחושה, אבל, כמובן, אן לי סטטיסטיקה בדוקה, שעולי רוסיה ובנותיה מתחתנים יותר בתוך ה"עדה" ופחות עם בני מוצאים אחרים, בהשואה לעולים מארחות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
התכוונתי לזכות המוסרית להיקרא בני-אנוש.

 

החזק שורד זה נכון לכל עולם החי, אבל אנחנו (בני-האדם) הם היחידים שמסוגלים לראות מעל ליצר הזה, לדבר הזה קוראים מוסר.

וזה כי?

 

-------

 

ספריאל, אנשים שעלו לארץ בגיל מבוגר יתקשו ללמוד עברית בלי קשר למוצאם. כיום, כמה רוסים אתה מכיר אשר הגיעו לכאן בגיל צעיר ואינם יודעים עברית?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ספריאל, לצד השני, אני יכול להגיד שאני אולי לא מייצג את העלייה שלי מבחינת הדיעות הפוליטיות (וכן, אני מכיר את כל חמשת הרוסים האחרים שמצביעים מרצ), אבל בכלל לא בטוח שהייתי גדל להיות כזה אנטי לאומן (יחסית, כמובן), אם לא הייתי שומע על בסיס יומיומי כמעט מאז יומי הראשון כאן שאמא שלי זונה, שאבא שלי גנב, שקיבלנו דירה במתנה מהמדינה ושכולנו חברים במאפיה הרוסית.

 

לא הייתי גם קובע כמה גל הגירה כזה או אחר השתלב לפי מבוגרים שלא דוברים את שפת המקום. זה לא רק עניין של זלזול במקומיים, אלא גם סתם יכולת לקלוט שפה אחרת בגיל מבוגר. ואני לא מכיר יותר מדי מקרים של אנשים שעלו לכאן כילדים, ושדוברים עברית פחות טוב מהצברים (שבעצם לא ממש מכירים את השפה לרוב, אבל זה נושא לשרשור אחר). בכל מקרה, באופן כללי הרוסים השתלבו כאן לא רע, וכאלו שאומרים שלא צריך לדעת עברית זה מיעוט.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני - צייני שמדובר במבוגרים ושאני נתקל בתופעה פחות ופחות עם השנים, וגם אלה שאינם דוברים עברית כבר לא מצפים ממני לדבר רוסית.

 

לגבי ידיעת השפה - אני אתך. אבל זה מצריך שרשור נפרד על חינוך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה מאד מכליל ספיריאל ואני מתפלא עליך,

אכן יש אמת מינורית בדבריך אבל זה אינו מעיד על הכלל

או הרוב,2/3 חברים שלי נשואים באשר לנשים ממוצא רוסי,

אבל יש גם התנשאות מינורית לפעמים אפילו בצדק.

הדוגמה של הרוסים איננה רלוונטית לנושא הנ''ל.

 

למי שנתן את הסיפור על הליכודניק חח זה מצחיק עצוב ונכון.

פורסם

יוסי, אני לא מכליל, אלא מתאר תופעה שנתקלתי בה לעתים יחסית קרובות עד השנים האחרונות, וציינתי כי היא הולכת ופוחתת.

 

לגבי הזיווגים - צינתי כי מדובר בתחושה ולא בספירה, והתחושה שלך מחזקת את זו שלי.

 

לגבי ההתנשאות - אני לא מבין מה יסודה. מצטער, עם כל הכבוד לתרבות הרוסית, ויש הרבה כבוד, היא לא היחידה שהגיעה להישגים גדולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הלאומנות הרוסית זה משהו מאוד חזק. הקומוניזם עבד על זה שעות נוספות.

 

בכול מקום הרוסים מרגישים התנשאות מעל אחרים, זה נכון גם בגרמניה וזה נכון גם בארה"ב(במיוחד בארה"ב, שכן הם מזלזלים מאוד בתרבות הפוליטקי קורקט והחיוכים המזוייפים ששולטת שם).

פורסם

הרגתם את הקטנוני שבי. החזק לא שורד. המותאם שורד. המקור הוא מהתאמה והסתגלות, שחשובות מאוד להישרדותו של כל זן או פרט.

 

בקשר לרוסים: התנשאות בעיניי איננה מעלה בין אם יש על מה להתנשא או לא. מכך שאני מסכים עם ספריאל.

גם סבא וסבתא שלי לא דוברים ממש עברית. לא כי הם חושבים שלא צריך, אלא כי בגיל שלהם זה לא ממש פשוט ללמוד שפה, וכי אין להם באמת דרך להיטמע בחברה.

ההורים שלי לעומת זאת תוך כמה חודשים למדו לדבר עברית באופן שוטף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
התכוונתי לזכות המוסרית להיקרא בני-אנוש.

 

החזק שורד זה נכון לכל עולם החי, אבל אנחנו (בני-האדם) הם היחידים שמסוגלים לראות מעל ליצר הזה, לדבר הזה קוראים מוסר.

החזק שורד זה משהו שאף פעם לא נכון

בטבע, וגם אצלנו, ​המתאים שורד.

פורסם
החיוכים המזוייפים ששולטת שם).

אכן, על פנים של אמריקאי תראה חיוך מזוייף, על פנים של רוסי תראה תיעוב אמיתי.

 

[ATTACH=CONFIG]436354[/ATTACH]

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...