Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז פה אנחנו חולקים - זה לא שיש לי איזו אהבה מיוחדת לעולם הערבי, וזה נכון שרובם מגיעים מרקע פרימיטיבי ביחס לעולם המערבי. אבל זה לא הופך את רובם למחבלים או מחבלים פוטנציאלים. מעבר לזה, זה לא שיהודי מזרח אירופה שברחו מהפוגרומים של תחילת המאה ה-20, או אפילו ברחו מהנאצים, והגיעו לארה"ב היו לאיזו קבוצה נאורה ומתקדמת במיוחד. גם שם היו אנשים מאוד שונים, חלקם פרימיטיביים ביחס לסביבה אליה הגיעו, ולא במקרה חלק מהם גם אחראים על התפתחות עולם הפשע בארה"ב בתקופתם.

 

ומה הקשר אם חלק מהיהודים זוהו עם תנועות קומוניסטיות?



לכן נגזרה עליהם השמדה? [בו בזמן שהם לא רצו להשמיד איש].

זה שהם לא רצו להשמיד איש זה לא כ"כ נכון. שוב, בברה"מ הם לקחו חלק מאוד פעיל בהשמדת "מתנגדים למהפכה".

 

וברור שמה שנעשה לנו הוא לא מוצדק, לא משנה מה. וזה בדיוק מה שאני גם טוען לגבי הערבים - מי שבורח מזוועות המלחמה בסוריה לא ממש אשם בדבר, ואני לא רואה סיבה למה צריך לפסול אותו באופן גורף כזה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אברג'ל, צר לי חבוב, אבל הדעות שלך כ"כ גזעניות ומכלילות, עד שאין טעם להמשיך עם השיח הזה. אין הבדל מהותי בינך שמכליל את כל הערבים עם האיסלאם הרדיקלי, ובין אלו שהכלילו את כל היהודים עם הבנקאים/שלטונות שמנסים לגנוב את הכסף של מעמד הביניים האירופאי.

 

אנשים כמוך לפני כמה עשורים היו אפתיים לסבל של היהודים, ממש כמוך - גם להם היו את התירוצים והסיבות שלהם להתעלם מהעובדה שיש משפחות שלא עשו כלום לאף אחד, ועדיין מישהו החליט שצריך למחוק אותם.

 

אתה קורא להם "ערבים שהורגים אחד את השני" כאילו 80% מהאוכלוסיה משתתפת בטרור והלחימות, הם קראו לנו "יהודים שגוזלים לנו את הכסף" כאילו 80% מהיהודים היו כאלו.

ממש 'תהום' פעורה ביניכם...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מצטער אם הדעות שלי לא מספיק ליברליות או מתייפיפות בעיניך.

 

לפעמים האמת לא נשמעת טוב. מה לעשות.

 

כל המושג הזה "גזען" הוא חתיכת פלופ. יש גזעים בעולם. נקודה.

 

לא מתפקידינו להציב איזה "גזע הארי" או להחליט מי מורם ומי נחות, אבל כן צריכים לדעת את ההבדלים הברורים בין הגזעים.

 

מה לעשות. שוודי הוא לא אמריקאי ואמריקאי לא רוסי. אלו גזעים שונים.

 

שוב אני חוזר. אני לא חושב שצריך להשמיד את הערבים כי כולם טרוריסטים, ואל תשים לי מילים בפה.

 

אני כן חושב שצריכים לתת להם להתבשל במיץ של עצמם, כי אם לא - אנחנו נתבשל בו.

 

שיכלילו את היהודים עם הבנקאים. אין לי בעיה עם זה, כל עוד שזה לא מוביל לרצח עם.

 

אנחנו לא רצחנו עם. הארופאים - כן. הערבים - כן.

 

תמשיך להיות בטוח מאחרוי המקלדת. נראה אותך מסתובב בביטחון מוחלט בכפר ערבי, כמו שהם מסתובבים פה עכשיו במרכז הארץ ליד הגם של הילדה שלי.

 

אל תהיה גזען. תהיה נאיבי.

 

נ.ב. אחד החברים הכי טובים שלי הוא ערבי. תשמע אותו מדבר על הפתרון למוסלמים, אח"כ תשפוט שוב.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אין לי בעיה עם הדעות שלך, אני לא מסכים איתן - אבל אני מספיק "מתייפייף וליברל" בשביל להאמין שזכותך לחשוב מה שבא לך.

מה שכן - אני מוצא את הצביעות שלך משעשעת, אין לך בעיה רצח עם כל עוד זה לא העם שלך (לדוגמא, בסוריה - "שיתבשלו במיץ של עצמם"). גם לחלק נרחב מהאירופאים לא היתה בעיה עם רצח עם אחר, אבל היות והדעות שלך לאומניות למדי אני יוצא מנקודת הנחה שלך כן יש בעיה עם אותם אירופאים ששמו על היהודים ז** ונתנו לזוועות האלו להתרחש בלי להתערב - וזה, צבוע.

 

אם תאמר שמבחינתך האירופאים אכן לא היו צריכים להתערב, ולתת לרצח עם להתרחש באין מפריע - אז אקח את דברי בחזרה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני לא מזהה בין כלל הערבים לבין חברות בדעאש.

 

לפני דאעש ואחרי דאעש, האיסלם כדת זו דת ברברית ואלימה שמאמינה בעריפת ראשים, והמוסלמים [גם כחילונים] בעלי אופי / תרבות של הרג ודם חם.

 

כמובן שיש יוצאים מן הכלל. אבל צריכים לדעת שזה הכלל.

 

ומה הקשר אם חלק מהיהודים זוהו עם תנועות קומוניסטיות?

לכן נגזרה עליהם השמדה? [בו בזמן שהם לא רצו להשמיד איש].

 

לך ללמוד את הדת שלנו ואז תחזור עם תשובה מי דת יותר ברברית ואלימה (רמז: אם תלמד טוב את שתיהן יהיה תיקו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שששששש נהג לילה, אנחנו העם הנבחר, אצלנו המנהיגים הדתיים רוכבי על חדי קרן ומפליצים קשתות בענן, אל תבלבל כאן אנשים הם עוד עלולים לגלות שכל הדתות בנויות על אותו מנגנון בידול ושימור עצמי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
תשמע אותו מדבר על הפתרון למוסלמים

 

אוי אוי לאן הגענו.

גם ככה כול השירשור הזה מזכיר את השואה, כול מה שהיה חסר זה דיבורים על גזע ופיתרון.

עכשיו גם זה בנמצא.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא לא לא לא, דויד, אל תעשה הקבלה!

בשואה נספו יהודים, לא ערבים. זה שונה לגמרי.

בסוריה כשחיילים של אסד או סחבקוקים של דאע"ש נכנסים לבית של משפחה אונסים את הנשים מול הגברים ואז רוצחים את כולם, זה לגיטימי, כי אם תחשוב על זה ממש ממש חזק אז אתה תבין שזה מגיע להם כי יש כל מיני הזויים באיסלאם שחושבים שצריך להרוג את כולם and stuff...

 

איך היתה אומרת מירוש - הם סרטן, וסרטן צריך למגר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בלי להתייחס להשוואות שפיתחתם פה לרוסים, לשואה, אטיופים ושאר ירקות מהמאה הקודמת - אני תוהה - במה שונה המצב באירופה מהמצב שלנו עם הסודנים?

 

מישהו פה קיבל אותם בזרועות פתוחות עם קפה ועוגה? מישהו שמח על זה שפתחו לנו את "ליטל דרפור" בדרום תל אביב?

שיעורי הילודה המטורפים שלהם? שיעורי הפשיעה הגבוהים? מה?

 

למעט קבוצות אינטרסנטים שמשתמשים בהם כדי למנף אג'נדה אישית (פוליטיקאים, עורכי דין, וכו') מישהו פה בכלל רוצה שהם יישארו פה, או שהייתם מעדיפים שנעלה אותם על הרקולס ונחזיר לחור שממנו הגיחו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תעשה הבדל בין מהגרי עבודה, לבין פליטים.

אנשים שבורחים מהמולדת שלהם כי מנסים לרצוח אותם רק כי הם שייכים לדת/גזע/תנועה-פוליטית/מראה/אחר - פליטים.

אנשים שעוברים מהמולדת שלהם כי בא להם בית גדול יותר או רמת חיים גבוהה יותר - מהגרים (נקרא לזה מהגרי עבודה, כי פעולת המעבר עצמה נקראת הגירה).

 

הדיון בשרשור הזה הוא האם צריך לסייע לפליטים, לא למהגרים.

השאלה איך אתה מבדיל בין מהגרים לפליטים, קשה ודורשת (אפילו מחייבת) דיון עמוק ואימוץ אסטרטגיה אפקטיבית.

 

אבל שים לב שיש כאן הרבה אנשים, אולי גם אתה, שחושבים שאם פלוני הוא מגזע/דת X אז צריך לסייע לו, ואם הוא שייך לY אז צריך לשלוח אותו לחפש מי ינענע אותו. לצורך העניין כותרת השרשור מרמזת כי כל המוסלמים שמגיעים עכשיו לאירופה הם מהגרים ולא פליטים, בהתעלמות מוחלטת מהמציאות. ההקבלה בין השיח הזה, ובין ההתעלמות מסבל של חפים משפע - לבין מה שקרה במלח"ע 2, היא מיידית ומתבקשת, גם אם לא נעימה לאוזן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כל המושג הזה "גזען" הוא חתיכת פלופ. יש גזעים בעולם. נקודה.



 

לא מתפקידינו להציב איזה "גזע הארי" או להחליט מי מורם ומי נחות, אבל כן צריכים לדעת את ההבדלים הברורים בין הגזעים.

ומי קובע את השייכות הגזעית? אני נולדתי בבלארוס, ואני מנחש עפי הכינוי שלך שאתה מעדות המזרח.

אנחנו שייכים לאותו הגזע?

 

אתה ועוד קובע מי נחות ומי נחות פחות, גם אם אתה לא שם לב לזה.

 

שוב, באותה המידה שבה אתה מאשים את הערבים כקבוצה כללית ברצח עם, אני יכול להאשים בזה את היהודים, כי חלק כזה או אחר מהם לקחו חלק מאוד פעיל במה שקרה בברהמ אחרי הקמתה. אי אפשר מזה להשליך על עם \ קבוצה דתית שלמה.

 

ואגב, אצלנו רצח עם זו מצווה דתית בסיסית. למזלם של השייכים ל"עמלק", כנראה שעם כזה לא באמת היה קיים אף פעם, או לפחות אין לנו מושג מי הם היום, אז הם יכולים להרגיש בטוחים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

רובכם, כמו רוב עם ישראל, רואים את העניין בעיניים "ישראליות/ יהודיות" ובנוסף לזה, עוד ניזונים מתקשורת שמשדרת פרשנויות איך לא, בעיניים ישראליות יהודיות?

 

מכאן נגזרים כל מיני ציטוטים לא קשורים למציאות כמו:

 

* מדינות שאו-טו-טו- יש שם רוב מוסלמי.

 

*כל המוסלמים גרים בגטאות (בזמן שרק 15% מהמהגרים באירופה גרים ב"גטאות", כל היתר מעורים בחברה והם אזרחים ככל האזרחים ופוגשים אותם כל הזמן בשלל עבודות נורמליות).

 

*מינכן מזוהמת בגלל בערבים שבה (אני חותם עכשיו על כל עיר ועיר בישראל שתהיה "מזוהמת" כמו מינכן).

 

*לטייל בשאנז אליזה זה כמו בעזה.

 

תכלס, גם אם ניקח תסריט קצה שבו כל מליון הפליטים מגיעים לגרמניה, גרמניה מכילה אותם בקלות ומבלי לשנות דמוגרפיה כ"כ מהר ומבלי לכרוע תחת נטל הקליטה שלהם.

 

יש היום בגרמניה 3 מליון טורקים (3.7% מהאוכלוסיה, הקבוצה האטנית הגדולה ביותר).

בשנת 1973, לפני מעל 40 שנה, כבר היו שם מליון מהגרים.

איפה האסון שאתם מדברים עליו ברמה הכלכליות, דמוגרפית?

גרמניה רק כל הזמן הולכת ומשגשגת יותר, בחלקו, בגלל הבחירה להביא את הטורקים לגרמניה.

 

מרשימה ומרתקת ככל שתהיה נדידת העמים הזו, לאירופה לבלוע לתוכה אפילו 5 מליון מהגרים זה כלום.

 

לשמוח לאידה של אירופה (ועוד על משהוא לא מבוסס) זה לא הגיוני ברמה הפוליטית, בטחונית, כלכלית או כל אספקט אחר שאני מצליח לחשוב עליו.

 

 

הערה נוספת בקשר לחוסר הבנתנו את המצב בעיניים אירופאיות, אנחנו בנושא הזה בבעיה תפיסתית בסיסית, מדובר במדינת אויב, אזרחיה בעניינו הם אוייבים ולרוב המוחלט של האנשים, לא יעלה על הדעת לקחת סורים מוסלמים ולקלוט אותם במטרה שסוך ההליך הם יהיו אזרחים.

 

אם המשבר היה לדוגמא באיטליה, אני בטוח שהרוב המוחלט דווקא היה מוכן (או לא ממש מתנגד) לקלוט פה איזה כמה עשרות אלפי איטלקים.

 

בעיניים אירופאיות, בין אם זה מסיבות נכונות או לא, הגיוניות או לא, הם לא רואים כלל הבדל בין פליטים מאיטליה (או חו"ח הייתה מתרחשת שם מלחמת אזרחים) או בין פליטים סוריים, הם רואים בני אדם בשעת משבר והם נחלצים לעזור ועל זה, לעניות דעתי, מגיע להם הרבה כבוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, בהחלט שיש הבדל. הבדל גדול אפילו. אירופה תקלוט פליטים מתוך עצמה כי התרבות דומה, קל מאוד לגשר, והאוכלוסיה הנקלטת היא אוכלוסיה "חזקה"- האנשים בעלי חינוך מסודר, ואחוז אקדמאים דומה באוכלוסיה למקום שהם מגיעים אליו.

ומצד שני, הפליטים והמהגרים שרצים כרגע אל אירופה הם קודם כל בעלי תרבות שונה לחלוטין, הרוב המוחלט לא יודע שפה שתעזור לו להיקלט, אחוז האנשים שזכו לחינוך מסודר (תיכון. עזוב אקדמאים) לא מאוד גבוה, לכן זו אוכלוסיה שנחשבת כ "נטל".

אני לא יכול כ"כ לחלוק על הקביעה הזו, זו לא גזענות, זו הצהרת עובדות פחות או יותר.

 

מעבר לזה, אני לא יודע איפה אתה רואה שהם נחלצים לעזור, הם כרגע מתפתלים בכיסא בנסיונות להבין איך יוצאים מהברוך הזה כי כולם צריכים להיראות הומניים בפני העולם, אבל בפועל אף אחד מהם לא באמת רוצה לקלוט כמויות אדירות של מהגרים כאלו.

ומעבר לזה, האוכלוסיה במדינות אירופה מפחדת (ובצדק!) מאלפים של פעילי ארגוני טרור שמעורבבים בזרם ההגירה האדיר הזה.

בגלל שהמספרים כל כך גדולים וחלק נכבד מהבריחה ממקום למקום היא רגלית, אין שום דרך לערוך רישום מסודר מה הולך לאן, את התוצאות אני מניח שתראה בשנתיים הקרובות.

פורסם

אני לא יכול כ"כ לחלוק על הקביעה הזו, זו לא גזענות, זו הצהרת עובדות פחות או יותר.

איך זה שונה ממה שקורה וקרה בארץ? ממה שקורה בארה"ב?

 

אגב, חלק גדול מהמהגרים והפליטים ברחבי מערב אירופה מקורם הוא במדינות הבלקן ויוגוסלביה לשעבר. ודווקא נגד ההגירה שלהם פועלים עכשיו גם בגרמניה וגם במקומות אחרים, למרות שכביכול הם חולקים תרבות דומה לזו של מערב אירופה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

1. כאשר גרמניה ואוסטיה פותחות שערים למהגרים ללא הגבלת כמות, זה אצלי "נחלצים לעזור".

 

2.אין ספק שאוכלוסיית המהגרים הזו יותר נחשלת מאשר האוכלוסיה הגרמנית המקומית, אבל היי, המדינה בפרוספריטי כבר שנים רבות, בכל מסעדה צריך שותפי כלים וטבחים ומנקים, בכל סוכנות ב.מ.וו צריך מי שיכין רכבים למסירה, שינקה אותם, וכו' וכו' וכו'. הפרוספריטי בגרמניה נשען בחלקו הלא ממש קטן על האוכלוסיה הטורקית.

 

הדור הבא כבר יהיה משכיל יותר, מוכשר יותר ו"גרמני" יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...