Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המוסלמים עושים מידי פעם בלגן כי הם מיעוט מדוכא, לא בגלל שהם מיעוט שולט.

במה בדיוק הם שולטים בשוודיה?ופה? בישראל? במה הערבים בדיוק שולטים?

 

זה מצחיק, כי מדי פעם זה על בסיס שבועי (ולפעמים יותר). אגב, תסביר לי בבקשה איך הם מיעוט מדוכא באירופה, האם גם שם יש כיבוש שמפריע להם להגיע להישגים מרשימים בתחומים שלא כוללים זריקת אבנים והתפרעויות?

 

ובמה הם שולטים אתה שואל? בשכונות שלמות, אליהן אפילו המשטרה מפחדת להיכנס.

 

http://www.barenakedislam.com/2012/02/20/france-suburbs-are-becoming-violent-crime-ridden-muslim-ghettos/

 

http://www.billionbibles.org/sharia/sharia-europe.html

 

http://www.frontpagemag.com/point/214086/french-city-40-muslim-population-most-dangerous-daniel-greenfield

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעולה, טוב שלא הבאת קישור לאתר KKK :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עזוב KKK, זה שאנשים מקימים כאלה אתרים קיצוניים באמת מצביע על בעיה חברתית רצינית שם. אם הכל היה נחמד וטוב עם המוסלמים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא הכל נחמד ונעים באירופה עם המוסלמים, אבל לא הייתי מסיק הרבה מאתרים כאלו. אירופאים גם התווכחו במשך מאות שנים אם צריך להשמיד אותנו, להמיר את דתנו, או להשאיר אותנו במצב של עוני תמידי, כדי להזכיר לכולם מה קורה למי שלא מקבל את רצונו האמיתי של האל.

אישית אני חושב שהבעיות שיש שם הן תולדה של התנהגות של שני הצדדים. מצד אחד גזענות אירופאית ולפעמים גם חוסר רצון מצד המקומיים לעזור למהגרים להשתלב (ואסור לשכוח שהיה עידוד של הגירה אל תוך אירופה בעשורים שאחרי מלחמת העולם השנייה). מצד שני מהגרים שלא תמיד מבינים בעצמם שרק לעבור פיזית מפקיסטן לגרמניה זה לא מספיק, ושגרמניה לא הפכה למעצמה כלכלית רק כי היא ממוקמת במקום אחר בעולם (למרות שגם זו סיבה).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
עזוב KKK, זה שאנשים מקימים כאלה אתרים קיצוניים באמת מצביע על בעיה חברתית רצינית שם. אם הכל היה נחמד וטוב עם המוסלמים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי.

 

 

וכמובן שגברים אונסים כי כל הנשים זונות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מעולה, טוב שלא הבאת קישור לאתר KKK :lol:

 

http://www.gatestoneinstitute.org/2367/european-muslim-no-go-zones

 

http://www.washingtontimes.com/news/2015/jan/7/french-islamist-mini-states-grow-into-problem-out-/?page=all

 

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/german-jews-should-stop-making-themselves-recognisable-in-muslim-neighbourhood-says-president-of-central-council-of-jews-10108195.html

 

זה יותר טוב?

 

 

אגב, אירוני שאתה "מתלונן" על איכות המקורות שלי, בעוד שבשרשור מקביל אתה ממהר לקבוע ש"הימניים הגזענים שורפים משפחות שלמות על יושביהן", כאשר אין עדיין שום מקור שמאשר זאת, וגם טוען שרק כ-15% מהמוסלמים גרים בשכונות של מוסלמים בלבד מבלי להביא לכך שום סימוכין.

פורסם

1. אי אפשר כל הזמן לכתוב עם איזכורים למקורות, אנחנו לא באוניברסיטה.

 

אם אתה חושב שהעלתי נתון שגוי, אתה מוזמן לבדוק אותו.

 

2. עשה אבחנה בין "הימניים שורפים ערבים" לבין "שורפי הערבים הם ימניים". אני לא חושב שעל הקביעה השניה אתה יכול לערער.

 

נחזור לנושא השרשור, כן, בהחלט יש מוסלמים דפוקים באירופה שחושבים שמחר הם יחילו את השריעה על צרפת/אנגליה וכו'.

 

השאלה הנשאלת היא, האם מדובר בבודדים הזויים ללא כל השפעה וללא כל משמעות שבסה"כ תופסים כותרות בעיתונים שמנפחים את העניין מעבר לכל פרופורציה (כל אחד מהאג'נדה שלו) או אכן בתנועה שהיא מסוכנת לקיומה הדמוקרטי-נוצרי של אירופה.

 

הלכה למעשה, מדובר בדיוק באותם בודדים הזויים שמגיעים מאותו רקע ורוצים להקים מחדש את בית המקדש השלישי על חורבות כיפת הסלע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
וכמובן שגברים אונסים כי כל הנשים זונות!

בתכלס כולם זונות, נשים וגברים. הכל עניין של כסף.

אבל אני לא רואה את הקשר.

 

כשקבוצות קיצוניות חודרות לתודעה הציבורית זה בגלל שהמצב הכללי לא טוב, זו עובדה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא רואה את ההקשר?

 

נציב מראה ומיד תבין, אתה בעצם טוען שכל רדיפת היהודים והשואה הייתה מוצדקת כי "

, זה שאנשים מקימים כאלה אתרים קיצוניים באמת מצביע על בעיה חברתית רצינית שם. אם הכל היה נחמד וטוב עם היהודים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1

השאלה הנשאלת היא, האם מדובר בבודדים הזויים ללא כל השפעה וללא כל משמעות שבסה"כ תופסים כותרות בעיתונים שמנפחים את העניין מעבר לכל פרופורציה (כל אחד מהאג'נדה שלו) או אכן בתנועה שהיא מסוכנת לקיומה הדמוקרטי-נוצרי של אירופה.

 

הבעיה עם המיעוט הקיצוני\בודדים הזויים (כדבריך) היא שלהם יש הרבה יותר השפעה מהרוב השפוי. אני לא חושב שאירופה באמת תיהפך למוסלמית, לפחות לא בעשרות שנים הקרובות. הבעיה היא שמספיק מיעוט אפילו מספרי ולא יחסי כדי לגרום להרס רב ולכאוס. תאר לך כמה מגה פיגועים שעלולים לקרות בגלל מיעוט קיצוני. כל הזעם של התושבים האירופיים יופנו באופן טבעי לרוב האוכלוסיה הערבית המתונה, השקטה, אלו שהם באמת בסדר ובאו לחפש חיים טובים יותר כלכלית או איכות חיים בניגוד לזוועות שעברו במדינות האם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לא רואה את ההקשר?

 

נציב מראה ומיד תבין, אתה בעצם טוען שכל רדיפת היהודים והשואה הייתה מוצדקת כי "

, זה שאנשים מקימים כאלה אתרים קיצוניים באמת מצביע על בעיה חברתית רצינית שם. אם הכל היה נחמד וטוב עם היהודים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי."

לא, לא רואה.

המצב בגרמניה היה גרוע בעקבות ההפסד במלחמת העולם הראשונה וכדי לאחד ולשקם את המדינה, הנאצים הסיתו נגד היהודים כאשמים בבעיות הכלכליות/קומוניסטים וכלה בתורת הגזע. ליבו שנאה בעקבות מצב כללי קשה. זו עובדה.

עכשיו תסביר לי מה הקשר בין זה להצדקת השואה.

אתה אוטומטית מניח שהסיבה לשינאת הפליטים היא באשמתם בלבד, ומנסה להחיל את זה גם על היהודים בשואה כדי להוכיח מה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

. אם הכל היה נחמד וטוב עם המוסלמים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי.

לא בהכרח יש קשר בין מצבם של המוסלמים, לבין הקמתם של אתרי השנאה. האתרים מעידים על קיומה של שנאה, לא על הסיבות לקיומה או על כל דבר אחר..

 

הייתה היום כתבה מעניינת ב"הארץ" של חוקרת מאונ' חיפה, שטוענת שהמצב באירופה היום מקביל למצבה לפני 1000 - 1500 שנה, אז נדדו שבטים ברחבי אירופה, אסיה ואפריקה, והקימו בהן בהדרגה ישויות מדיניות חדשות, במקום אלו שהיו קיימות לפני. יכול להיות שזה באמת עתידה של אירופה, כמו גם של ארה"ב ומקומות נוספים. מקווה שלא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא הקמתם, אפשר למצוא באינטרנט אתרי שנאה לכל דבר. הסיבה שחלק מהם עולים לכותרות והופכים לאקטואליים במקומות מסויימים מעידה על בעיות עם המוסלמים באותו מקום.

זה לא מצדיק שנאה, זה עונה על השאלה למה פתאום היא התעוררה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה לוקח הסיטואציה ומאשים את הקורבן:

זה שאנשים מקימים כאלה אתרים קיצוניים באמת מצביע על בעיה חברתית רצינית שם. אם הכל היה נחמד וטוב עם המוסלמים באירופה כל השנאה הזאת לא הייתה באה לידי ביטוי.

 

אם יש מי ששונא ערבים, כנראה יש סיבה.

 

אם יש מי שאונס נשים, כנראה יש סיבה.

 

אם יש מי ששורף יהודים...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

היהודים האלו תאמין לי, רק בעיות עושים.

הבעיה שהמוסלמים עושים בשוודיה/אנגליה/צרפת כבר ידוע לכל ובדיוק מהסיבות האלו אירופה חוששת.

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)

×
×
  • תוכן חדש...