Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז ההגדרה בגרמניה

 

ההגדרה בגרמניה דווקא מאוד ברורה:

 

מבקש מקלט עובר תהליך קליטה של כ8 שעות, שבמהלכו נקבע אם הוא זכאי לסטטוס פליט, או לא.

 

פליט הוא מישהו שהגיע מאיזור אסון ישירות לגרמניה. במידה והוא בדרך לגרמניה עבר בין מדינה אחת או יותר, שבה לא נשקפת סכנה לחייו, הוא כבר לא פליט.

 

אם הוא לא הגיע ממקום שהוכרז כמסוכן, הוא לא פליט, חוץ מכמה יוצאי דופן (גרמנים אתניים, יהודים מחבר העמים, כמות מוגבלת של יוצאי וייטנאם בשנות ה80, וכמות מוגבלת של יוצאי סוריה).

 

פה מתחיל החלק במעניין. מי שלא זכאי לסטטוס, מקבל כרטיס טיסה למדינת מוצאו, בגדים, שקית אוכל וקנס על סך כ5000 יורו, שעד שלא ישלם אותו, לא יוכל לקבל ויזה אירופאית. אם נתפסת משפחה שלמה - סכום הקנס מוכפל בכמות בני משפחה, אם נתפסת פעם נוספת, מקבל עוד קנס, וכך הלאה.

 

אין ארוחות חינם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

סלואורייד, בגירה ואני כנראה פרשנו את הודעתך לא נכון. אתה צודק, תמיד יש סיבה. וכמובן שממש לא תמיד היא קשורה לקורבן.

מסכים.

 

אבל הונגריה היא כן חלק מהאיחוד. אז האיחוד ביקש שהם ירשמו כפליטים מבקשי מקלט בהונגריה ומשם הם יחולקו אבל ל"פליטים" האלו יש דרישות והם בשלהם, לא רוצים הונגריה רוצים גרמניה! אז ברגע שאתה מחליט להיות מהגר הסיפור הוא שונה.

מסכים איתך, גם גרמניה מסכימה איתך, למען האמת, אין מי שלא מסכים איתך.

הם יכולים להתנהג איך שהם רוצים, אבל בסופו של דבר הטיפשים ישלמו על זה ביוקר.

ההגדרה בגרמניה דווקא מאוד ברורה:

 

מבקש מקלט עובר תהליך קליטה של כ8 שעות, שבמהלכו נקבע אם הוא זכאי לסטטוס פליט, או לא.

 

פליט הוא מישהו שהגיע מאיזור אסון ישירות לגרמניה. במידה והוא בדרך לגרמניה עבר בין מדינה אחת או יותר, שבה לא נשקפת סכנה לחייו, הוא כבר לא פליט.

 

אם הוא לא הגיע ממקום שהוכרז כמסוכן, הוא לא פליט, חוץ מכמה יוצאי דופן (גרמנים אתניים, יהודים מחבר העמים, כמות מוגבלת של יוצאי וייטנאם בשנות ה80, וכמות מוגבלת של יוצאי סוריה).

 

פה מתחיל החלק במעניין. מי שלא זכאי לסטטוס, מקבל כרטיס טיסה למדינת מוצאו, בגדים, שקית אוכל וקנס על סך כ5000 יורו, שעד שלא ישלם אותו, לא יוכל לקבל ויזה אירופאית. אם נתפסת משפחה שלמה - סכום הקנס מוכפל בכמות בני משפחה, אם נתפסת פעם נוספת, מקבל עוד קנס, וכך הלאה.

 

אין ארוחות חינם.

 

וטוב שכך!

 

המערכת צריך הגנה בפני ניצול.

 

מהיום הראשון של הבלגאן הזה אמרתי לאישתי "פילטים אמיתיים מנשקים את הידיים של מי שעוזר להם ומודים על כל פיסת לחם, מים ולבוש שהם מקבלים.

הם לא מארגנים הפגנות וצורחים "מינכן...מינכן..."

 

אבל מפה ועד טרוריסטים, נו, בכלל לא נסחפתה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ההגדרה לפליט בגרמניה מצוינת.

השאלה איזה מדינות הם מגדירים כבטוחות.

ומסכים לחלוטין עם בגירה- המילה היחידה שצריכה לצאת לפליט מהפה כלפי מדינה שנותנת לו מקום לישון, אוכל, מים ולבוש זה "תודה", בטח שלא אפילו חצי תלונה.

פורסם

pika, אין בעיה לבקש לשנות חוקים. אין גם שום דבר דבילי במה שאני כותב.

 

אתה מתנגד להגעתם של ערבים או אפריקאים לאירופה או ישראל - גישה לגיטימית לחלוטין. גם אני מן הסתם רוצה שאירופה תשמר את האופי התרבותי שלה, ולא תהפוך לעיראק או פקיסטן. חלק מאוד גדול מהאנשים בארץ חושבים בדיוק כמוך. אבל כולנו חונכו לחשוב שזה חשוב לעזור לפליטים, ופעם בשנה לפחות מזכירים לנו איך איש לא רצה לעזור לפליטים היהודים לפני 70 שנה. אז כדי לפתור את הדיסוננס הזה, אנשים מתחילים להמציא לעצמם מערכת חוקים חדשה, על "מעבר גבול אחד", או שטויות אחרות, ומוכיחים בעיקר לעצמם שיש להם בעיה רק עם איזה מקרה פרטני, כי דווקא במקרה הזה מדובר במהגרים. וכמובן שזה חוזר וימשיך לחזור על עצמו עם גל פליטים שיגיע מכל מקום שלא נראה להם.

 

גם במקרה שלך, הטענה הכי חזקה ועיקרית שלך היא שאתה פשוט לא רוצה שיגיעו לשם אנשים מצפון אפריקה מדינות ערב. זה לא קשור בשום צורה שהיא למצבם של אותם האנשים. זה קשור רק לזה שאתה לא רוצה שהם יהיו באירופה. שוב, לגיטימי לחלוטין. אבל ממש לא קשור למושג כפליט כמושג כללי, או כל הויכוחים על מדינות בטוחות. יותר קשור לזה שאתה מבקש לצמצם את המושג פליט ל-"לא ערבי ולא אפריקאי".

 

השאלה איזה מדינות הם מגדירים כבטוחות.

הנה, כתוב כאן

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לפי אותה התפיסה עד קום המדינה הבריטים היו צריכים לחסל את היישוב היהודי בארץ כי רובם הגיעו ממדינות חופשיות כשהגיעו.

 

נכון שפליט צריך להגיד תודה על כל מה שהוא מקבל ואיפה שהוא מקבל אבל האנשים האלה ממילא מתחילים מאפס אז למה לא לגיטימי שישאפו להתחיל במקום טוב יותר?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רובם הגיעו מדינות חופשיות?

 

אתה קורא למדינות אירופה אחר הזוועות שהם עברו "מדינות חופשיות"?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

קודם כל אחרי הזוועות הן היו חופשיות. הרוסות אבל חופשיות. שנית, הרוב הגיעו לפני תחילת מלחמת העולם השנייה עוד לפני שנטבחו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

קודם כל, כפי שראינו בהגדרה הגרמנית, מעבר גבול אחד זה דבר שבהחלט תופס כל עוד המדינה נמצאת ברשימה. עד כמה שזכור לי זו גם ההגדרה בישראל.

ובנוגע ל-

גם במקרה שלך, הטענה הכי חזקה ועיקרית שלך היא שאתה פשוט לא רוצה שיגיעו לשם אנשים מצפון אפריקה מדינות ערב. זה לא קשור בשום צורה שהיא למצבם של אותם האנשים. זה קשור רק לזה שאתה לא רוצה שהם יהיו באירופה. שוב, לגיטימי לחלוטין. אבל ממש לא קשור למושג כפליט כמושג כללי, או כל הויכוחים על מדינות בטוחות. יותר קשור לזה שאתה מבקש לצמצם את המושג פליט ל-"לא ערבי ולא אפריקאי".

אודה לך אם לא תכניס לי מילים לפה, במיוחד שכתבתי כבר דברים שסותרים אותם.

כמו שכתבתי בפוסט הקודם- המסכנים שבורחים מסוריה למדינוות השכנות הם פליטים לכל דבר ועניין, עד שהם מגיעים למקום מבטחים.

מרגע שהם זזים ממקום מבטחים למקום שמוקד המשיכה העיקרי שלו הוא מצב כלכלי חזק, מבחינתי הם כבר מאבדים את הפריווילגיה כפליטים.

ובנוגע לאפריקאים- בישראל יש כמה אלפי שוהים מדרפור שברחו מאיזורים מסוכנים מאוד. את מצרים כרגע אי אפשר להגדיר כמקום יציב במיוחד, אז מבחינתי הם פליטים שמבקשים מקלט בשיראל, לגיטימי.

ומצד שני, רוב השוהים האפריקאיים שפה לא מדרפור ולא מאיזור סיכון, אלא מאריתריאה, שאולי לא נחמד שם- אבל אפשר להגיד את זה לגבי עוד הרבה מדינות. הם מהגרי עבודה לכל דבר ועניין.

זה בהתייחס לחלק המודגש.

 

בהתייחס לחלק עם הקו התחתון-

טעות. שוב.

אני נגד נחשולי הגירה אדירים מכל מקום עם אוכלוסיה חלשה עד נבערת בעלת תרבות שונה באופן מהותי ומאפיינים דמוגרפיים שיכולים לגרום לשינוי משמעותי בפרק זמן קצר יחסית ולדרדר את הסדר הציבורי (ואלו לא ספקולציות, זה קורה בשטח.), זה לא משנה אם הם סורים, שוודים או אנשי מאדים.

ויודע מה, כן, מפריע לי שגל המהגרים הנוכחי לאירופה הוא ממוצא ערבי/בעיקר מוסלמים מסיבה אחת בודדת-

כל מקום שהם יגיעו אליו יהפוך לעוין כלפינו.

כן, אפילו אם יהיו מיליון פליטים זה מספר קטן ביחס כל אירופה- אבל הבעיה היא שהם נוטים להתרכז, ובעיקר במרכזי ערים גדולות. זה לא משנה דמוגרפיה של מדינה אולי, אבל זה כן משנה דמוגרפיה ואפילו אופי של עיר.

 

ובנוגע לשואה-

שמת לב שלא אמרתי מילה אחת בנושא עדיין? יודע למה? כי כל מה שאני אומר בנוגע למהגרים אחרים אני מחיל גם עלינו בעבר. אין אצלי סטנדרטים כפולים.

בתקופת השואה הייתי מגדיר כפליט יהודי מי שבורח ממקום שבו רוצחים אותו למקום הקרוב ביותר שבו הוא יכול לחיות בבטחה. אבל באירופה בתקופת השואה זה היה, איך נגיד את זה, מאוד בעייתי.

ומה המקום שאליו ברחנו בסופו של דבר? מדינה מסודרת עם כלכלה מפותחת? לא, שממות וחוסר תשתיות? כן. תהיה בטוח שלא תהיה לי ביקורת כלפי כל אחד שיבחר למצוא איזו פיסת אדמה שכוחת אל, לא משנה באיזה חלק של העולם, ולנסות לפתח אותה.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם

אחרי שנישלו אותם מקורת גג, כל פיסת רכוש, וחלקים נכבדים מהמשפחה שלהם.

חוץ מזה, בוא נדבר שוב על לאן הם בחרו ללכת, לא בדיוק גרמניה או שוודיה של היום.

פורסם

מיעוט שארית הפליטה הגיעו לישראל.

 

הרוב המוחלט היגר למדינות יותר מתפתחות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וכו'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אחרי שנישלו אותם מקורת גג, כל פיסת רכוש, וחלקים נכבדים מהמשפחה שלהם.

חוץ מזה, בוא נדבר שוב על לאן הם בחרו ללכת, לא בדיוק גרמניה או שוודיה של היום.

 

מעבר למה שבאגירה כתב זה לא משנה לאן הם בחרו ללכת. הנקודה היא שהם בחרו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

פיקה, אתה מתעקש להפוך מעגל למשושה. זה לא עובד. מה שאתה כותב על גבוך אחד לא נכון. החוק הגרמנח מדבר על מצב שבו פליט מקבל הגנה במדינה שמוכרת כבטוחה. חלק מהמדינות שהזכרת ךא ברשימה בכלל וחלק אחר מסרבים לקלוט סורים. באשר לישראל - אשמח לקבל הפניה למקום בו זה כצוב וכן גם רשימה של מדינות שנחשבות לבטוחות לפליטים מבחינת ישראל.

 

תודה על ההסבר לנה בפועל לא אמורים להיןת פליטים סוריים בגרמניה. כאמור, גם אם תכתוב עטד 20 פעם על למה זו היא גישתך, החוק לא בצד שלך הפעם. תאלץ להשאר עם הטעון המכטבד שהפליטים לא משתלבים בגלל פער תרבותי. מזל שידראל וארהב מוכיחות שגם זה לא תמיד נכון.

 

נ.ב. נכתב מהטלפון, בהתאם שגיאות ההגייה.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

באגירה- 84 אלף מתוך קצת פחות מ 300 אלף שישבו במחנות העקורים ברחבי אירופה זה כמעט שליש. לא בדיוק "מיעט שארית הפליטה". גם חלק מאלו שהתפזרו למדינות אחרות הגיעו אח"כ לארץ בטווח של שנים בודדות, בסופו של דבר מעל שליש מיושבי המחנות הגיעו לארץ לאחר השואה, להם נקרא פליטים, ופחות משני שליש התפזרו למדינות כאלו ואחרות, להם נקרא מהגרים.

האם אותה הגירה מתאפיינת בקריטריונים שפירטתי לפני 2 פוסטים? לא, ולכן אין לי בעיה עם הגירה כזו, גם אם הייתה הגירה כזו לתוך ישראל כיום.

 

night driver-

אחרי מלחמת העולם "הנאציזם" לא חוסל- המפלגה הנאצית חוסלה, קציניה ומפעיליה חוסלו, הרעיון המרכזי לא. חלקים נרחבים מאירופה היו עדיין מקום מאוד עוין ליהודים, בטח לא מקום שאפשר לבנות בו את החיים מחדש או אפילו להשיג מקום מגורים.

ברוב המוחלט של אירופה הם לא יכלו להישאר, אז אופציית הגבול הקרוב די יורדת מהמפה.

מעבר למה שבאגירה כתב זה לא משנה לאן הם בחרו ללכת. הנקודה היא שהם בחרו.

זה לא שנתנו להם כרטיס פתוח לכל מקום. וגם ה "בחירה" הזו לא בדיוק הייתה בחירה, הרי הם נתקלו גם פה בבריטים שגירשו אותם עד כמה שיכלו.


×
×
  • תוכן חדש...