Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
..ן...........

ואי לא שונא ערבים.

אגלה לך סוד, אבל חייה של בתי היחידה נצלו בזכות תושייתו תבונתו ומסירותו של רופא ערבי.

כתבתי כמה פעמים. רבים מחברי וידידי הם ערבים. גדלתי בילדותי באחץ הערים המעורבות בישראל.

אתם נוטים לשפוט כל דבר בשחור ולבן, תתחילו להאזין קצת לדקויות שבניסוח ובין השיטין.

לגופו של עניין: עזוב את דעותי הגזעניות. צפה בסרטונים וגבש לך דעה על סמך המציאות, ולא על סמך מדע / נאורות / התיפיפות.

אני לא אומר שהגזע שלנו נבחר. אני לא אומר שגזע אחר נחות. ההגדרות נבחר ונחות שייכות לתורת הגזע.

אני כן אומר שיש גזעים יותר אלימים וברברים.

..

הקם להורגך השכם להורגו.

 

טוב בתור ערבי מוסלמי , נראה לי שהגזמת והלכת מאוד רחוק בהכללות שלך!

קודם כל ערבים זה לא "גזע" ברברי ואלים כמו שאתה מתאר, אם אתה רואה אלפים בודדים בעולם שעושים רעש ובלגן זה לא אומר שכולם כך.

להזכירך יש מעל 200 מיליון ערבים בעולם, שים לב לא דיברתי עדיין על מוסלמים !

 

אז אתה טועה - אי אפשר להסיק מזה שכל הערבים הם אלימים וברברים! עובדה, לפי המספרים שהצגתי!

 

עכשיו לאיסלאם: אני בטוח שמעולם לא פתחת ספק קוראן וקראת מה כתוב שם (בניגוד לך, אני קורא הרבה ולומד המון על דתות), נראה גם לא פתחת תנ"ך או תורה, וזה חבל! כי אתה מדבר הרבה שטויות, ואני אסביר!

 

בקוראן, רשום בפירוש, לא לרצוח, לא להרוג ,לא לגנוב , לא לזנות ולא להזיק לאחר ולא ולא ... גם בתנ"ך זה קיים.. עכשיו הבעיה שיש חלק מהאנשים לא חיים לפי זה, זה לא אומר שהאסלאם לא אוסר את זה.

 

האסלאם הינה אחת הדתות שמאמינות באל אחד (אלוהים), ובאה לתקן את שתי הדתות שבאו לפניה גם זה רשום בתנ"ך שיבוא נביא אחר אחריו. אבל זה לא הנושא שלנו, הרבה מלחמות שפרצו באימפריה האיסלאמית נגמרו ללא טיפת דם אחת וגם ללא הרוגים כי הנביא אסר על החיילים להרוג מי שאינו חמוש, ואסר להרוג ילדים ונשים, עכשיו אתה חושב שכל המוסלמים מקפידים ללכת לפי המעשים של הנביא? התשובה הינה לא, חלק לא מיישם את זה וזה מה שאתה רואה בטלוויזיה, מעצימים את המקרים האלה על מנת לפגיע באיסלאם ולהראות אותו בצורה לא טובה! וכולנו יודעים את זה , זה לא חדש. כל אירופה מפחדת ממוסלמים, הרי זו הדת הכי פופולרית בעולם וכל יום אלפים מצטרפים, אפילו נוצרים, זה לא שאני אומר, זה גם עובדות, אוכל להעלות רפרנס לפה גם!

 

עכשיו לסרטון שהצגת באחת התגובות שלך: הסרטו מלא בקטעים של מהגרים אפריקאים באמת אלימים ולא מסודרים שנוהרים לעבר הגבולות האירופאיות, ואתה יודע את זה, למרות זאת , אתה מציג אותם כערבים או מוסלמים.

הערבים לא בחרו להגר דווקא עכשיו לאירופה, אתה בטח שמת לב שיש דקטטור שרוצח אותם, מעבר לגבול שלך, אבל האפריקאים הם עושים את זה מאז ומתמיד לאורך השנה, אז יש הבדל.

בקשר לגרמניה והאיסלאם, אל דאגה, מזמן יש בגרמניה כמעט 10% מוסלמים , הרי הטורקים כבשו אותה לפני 20 שנה, והם חיים בכיף גדול, מתפללים ויש להם מסגדים! שמעת על מהומות שעשו המוסלמים בגרמינה בעשור האחרון? שהם מנסים לשנות את התדמית והדת של הגרמנים כמו שאתה מתאר?? לא ולא!!

אתה רואה גם פה טעית !! גם הסורים הנ"ל לא ינסו להשפיע על הגרמנים לשנות את דתם, וכל אחד אחראי על דת שלו והאמונה שלו.

 

אשמח את תקבל את דעותיי בהבנה, הרי לא באתי ללמד אותך שיעור בהיסטוריה אבל צורם לי לשמוע שטויות על ערבים ואיסלאם ולשבת בחיבוק ידיים.

 

סליחה לחברי הפורום על החפירה שלי.

שיהיה לכם חג שמח ושנה טובה (למי שחוגג) :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שכתבת, זה די נחמד, רק חבל שפספסת.

כרגע זו מלחמה בין השיעים לסונים בכל המזרח התיכון, שלדעתי נכנס לעשרות שנות מלחמה שלא תיפסק ומתי שהוא תגיע גם אלינו.

כולם יודעים היטב שאין לזה פתרון ואנשים ימשיכו למות ולהיהרג (בשם אללה) כל יום.

הגפרור כבר נדלק, מבעיר את השטח היטב והכניס גם את הרוסים למטחנת הבשר בסוריה.

 

אגב, אתה מוזמן לפתוח את מפת הסכסוכים בעולם, ולראות בכמה אחוזים מהסכסוכים מעורבים המוסלמים.

פורסם

"פה מהעליה הראשונה חיו בשלום עם הערבים"

 

מזמן לא צחקתי ככה.

הרצל שרצה לגרש את הערבים הרי היה מזרחי. וגם זבוטינסקי שהגה את התפיסה הבטחונית של ישראל. וגם אריק שרון ונתניהו.

 

בכמה מלחמות עם הערבים לקחו חלק יהודי עיראק או תימן לפנח הקמת המדינה? הם לא חין עם הערבים?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ואחרי שלמדנו הבנת הנקרא הגיע הזמן ללמוד את ההיסטוריה של בני עמנו ובמיוחד את השואה.

 

מנגלה לא עשה סלקציה לצרכי עבודה אלא בחר אובייקטים לניסויים (בעיקר תאומים ובעלי מומים אבל לא רק).

 

הסלקציה שאתה רוצה לעשות דומה לזה שהנאצים היו עושים סלקציה מי יהודי שראוי להסתובב חופשי ומי לא. הרי ברור וגם אמרת את זה שהערבים כולם טרוריסטים אז ברור איך הסלקציה שלך היתה נראית.

 

א. לא אמרתי שכווווווווווווווווולם טרוריסטים.

 

ב. לא אמרתי שבגלל זה צריכים להרוג את כווווווווווווווווווווולם.

 

ג. כן אמרתי שחלקם, ובאחוזים גבוהים מאוד ביחס לשאר עמי העולם.

 

ד. לי אין סלקציה כי זה לא אפשרי. גם אם כן - לא הייתי הורג או מנסה כמה זמן אדם מחזיק מעמד עד שהוא קופא למוות. "רק" לא הייתי נותן לטרוריסטים שבהם לגור ליד הילדים שלי ושלך.

 

ה. כיון שכאמור אין איך לסנן, לא הייתי נותן להם לבוא באופן גורף.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

היהודים חיו בסביבה של הרבה עמים, ובהרבה אזורים היו תקופות טובות ותקופות רעות, ואפילו מאד.

 

לא מצליח להבין מי מדבר על "גזע מוסלמי" - כאשר מדובר על דתם של למעלה ממיליארד מאמינים על פני עשרות מדינות עם היסטוריה שונה. מישהו רוצה להשוות מוסלמי הודי למוסלמי אינדונזי או מאלזי, ואת אלה למצרי או מרוקאי? אלה עמים עם היסטוריה ומסורת שונות לחלוטין, כשם שהקתולי הברזילאי שייך לעם שונה מהקתולי האיטלקי או הגרמני.

 

ארקו - אתה מצמיד עלימות למוצא עדתי. לא יודע. אני אמנם בן לייקה ולסופר-ייקית, אבל נשוי במשפחה מרוקאית גדולה. ובפרוש "משפחה טובה" - כזו שגידלה טייסים, רופאים, מהנדסים ו"סתם" בעלי מקצוע. אבל למרות ההתלוצצות ל סכינים אין בכל החמולה ולו אדם אחד אלים. כנראה שבין בני עדות המזרח יש יותר מורשעים באלימות, קרוב לודאי בגלל חינוך בשכונות יותר קשות (נקודת מוצא פחות טובה בשלב העליה ארצה), אני הייתי בודק איזה רקורד של אלימות היה ליהודים במרוקו, טוניסיה או עיראק. ההרגשה שלי (וממש לא ידיעה מבוססת) היא שמדובר בתופעה שצמחה בארץ על רקע תנאי הגירה קשים, ולא הגיעה מארצות המוצא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עומר:

 

ראשית, קבל התנצלותי אם נפגעת או נעלב. אתה מוזמן לכוס קפה ובקלוואה אצלי בבית [יחד עם שני חברי המוסלמים שיצאו מפה הרגע].

 

לגופו של עניין: תנ"ך דוקא למדתי. טלוויזיה אני לא רואה. קוראן גם לא.

 

אבל

 

אני מציע לך לקרוא את "בן החמאס". שם יש מקורות מדוייקים מהקוראן שמדברים על כך שהדרגה העליונה ביותר באיסלם היא "שהיד".

אתה גם רואה את זה בפועל, שככל שהמוסלמי דתי יותר כך הוא יהיה אלים יותר.

 

כל מי שטען שזה נכון גם ביהדות, מבלבל במוח.

 

יש דתיים / חרדים אלימים, ויש לא. יש חילונים אלימים, ויש לא.

אם תשאלו אותי, אני דוקא רואה פחות אלימות אצל החרדים, אבל ממש לא רוצה להיגרר לנושא הזה עכשיו.

 

שוב אני מתנצל. כפי שהדגשתי לאורך כל השרשור, אני לא מתכוין ברמה האישית כלפי אנשים מכל מוצא שהוא שמצהירים ופועלים בשם ערכי הדמוקרטיה, כמוך למשל.

 

יום טוב.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה עם האיסלאם שאנחנו מכירים כיום כחשוך וקיצוני נובעת מאנשי דת מרושעים ותאבי כוח ושליטה שמנעו מהאומות המוסלמיות להתפתח ביחס לשאר העולם.

לאיסלאם היתה תקופת זוהר של שגשוג בהמון תחומי מדע ורפואה, ארכיטקטורה מטורפת, אסטרולוגיה ומה לא. בשלב מסויים אנשי הדת פחדו שההמונים יאמינו במדע ויעזבו את האמונה. זה לפחות מה ששמעתי בקורס על רפואה בעבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתה גם רואה את זה בפועל, שככל שהמוסלמי דתי יותר כך הוא יהיה אלים יותר.

כן.... עזוב

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
גם לפני השואה (אם כי לא 20 לפנייה) מעמדם של יהודי גרמניה צנח צניחה חופשית.

מצב היהודים בגרמניה שלפני היטלר ימ"ש היה טוב ויותר טוב מאשר בארצות הברית. האנטישמיות בגרמניה לא היתה חריגה ביחס לארצות המערב. במלחמת העולם הראשונה, ב 1917-1918 לחץ גרמני על טורקיה מנע גירוש של היהודים מהארץ.

קודם כל ערבים זה לא "גזע" ברברי ואלים כמו שאתה מתאר, אם אתה רואה אלפים בודדים בעולם שעושים רעש ובלגן זה לא אומר שכולם כך.

הגיוני שרק מיעוט מהערבים הם הבעיתים, הבעיה היא שהמיעוט כנראה לא כל כך קטן.

יש ערבים ישראלים שהצטרפו לדעא"ש בסוריה, אבל מדאיג יותר שאולי כ 10% מתושבי טירה תומכים בדעא"ש ( לפי כתבה בעיתון מקומי שראיין תושבים מטירה). אני פשוט לא מסוגל להבין את זה. מילא, להרוג יהודים זה נחשב כמעט "נורמלי", אבל שערבי תושב ישראל ילך למה שהיה סוריה במטרה להרוג ערבים אחרים מטעם דעא"ש?

יש פה קבוצת מיעוט מתוך הערבים, שכאשר בחדשות מסופר על פגיעה בערבים בארץ הם חוסמים כבישים ליד מקום מגוריהם ומנסים לעשות לינצ' בנהג יהודי שלרוע מזלו הגיע למקום. מדוע צריך לקבל תופעה כזו?

מויכוחים בויקיפדיה האנגלית הבנתי שהפרו ערבים שם (אנשים נאורים ואינטלגנטים) מכירים הסטוריה שונה מההסטוריה האמיתית שהיתה פה. לדעתם מלחמת העצמאות ב 1948 לא פרצה ביזמת הערבים, והיהודים מימשו בה את תכניתם הבסיסית לגרש (כמעט) את כל ערביי ארץ ישראל. ההסטוריה שמופיעה בספרים היא שהערבים התחילו והעצימו את המלחמה, ואילו רוב הפליטים עזבו\ברחו מדאגה או מפחד. היה גם גירוש אבל מדובר על המחצית השניה של המלחמה ועל מיעוט מהפליטים. נכון שישראל אחראית לבעית הפליטים כי לא נתנו להם לחזור.

לדעתם מלחמת ששת הימים היתה יזמה ישראלית שניצלה תירוץ קלוש כדי לממש תכנית מראשית הציונות להשתלט על טריטוריות נוספות. לעומת זאת, בספרי ההסטוריה (כולל גם כמה הסטוריונים ערבים) המלחמה היתה מלחמת מנע קלאסית, ובשבועות שלפני המלחמה ממשלת ישראל יצאה מגידרה כדי לנסות להוריד את עצמת הלהבות ולא להגיע למלחמה.

הרשות הפלסטינית טוענת שבית המקדש לא היה בירושליים אלא במקום אחר.

 

הדיעות האלה מבטיחות את המשך הסכסוך. לא יכול להיות שלום ושקט אם האנשים המתקדמים והנאורים מארצות ערב יעוותו כך את ההסטוריה. לדעתי ערבים ויהודים לא יכולים לחיות יחד, ואני אומר זאת בצער. (כמובן שהתושבים הערבים אזרחי ישראל צריכים לקבל יחס טוב, ללא אפליה ועל הממשלה לשלב אותם בחברה הישראלית).

 

יהודה

פורסם
כן.... עזוב

למה עזוב - לדוגמא שימון פרס :lol: לא אלים ואתה יודע אמא שלו..

 

מה עושים כאשר אני קורא את הדיון , וכל התשובות נכונות,, וקצת מוקצנות בצדדים.

אני מזדהה עם התשובות הימניות חלקית והסמליות חלקית.

 

איפה מיקומי.. האם יש צדק מוחלט או ידע מוחלט ופתרון מוחלט.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הוא אומר שככל מוסלמי דתי יותר, הוא אלים יותר.

זה פשוט לא נכון, זה כמו שאטען שככל שנוצרי דתי יותר הוא פדופיל יותר, או שככל שיהודי ימני יותר הוא טיפש יותר, או כל מיני דברים מטומטמים אחרים לא נכונים שאין להם אחיזה במציאות.

מוסלמים דתיים אינם בהכרח אלימים, מוסלמים אלימים הם בד"כ דתיים. הבדל ענק - אבל שאנשים מסויימים בוחרים להתעלם ממנו, במכוון או מבורות, לא באמת מעניין.

 

ואתה אייל, אתה פשוט באמצע (וימינה ממנו ;)), כי אתה כנראה לא בוחר צד ואז מחפש להצדיק אותו.

הבעיה היא שרוב האנשים לא ככה, הם קודם כל מחליטים שהם שמאל/ימין כי X Y Z, ואז מחפשים להצדיק את הצד שלהם - גם כשזה דורש התעלמות מוחלטת מהמציאות או אפילו סתם הגיון בריא.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר לומר שככל שהמוסלמי/יהודי/נוצרי/whatsoever בור וטיפש יותר, רוב הסיכויים שהוא יהיה אלים יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אור , אולי אני שמולני בנישמתי ( גם אוהד הבועל ת"א)

וקרקע המציאות והרוחות מכות בי ימינה , אני מעודכן ובורר עיקר ותפל.

וכרגע עקב המצב הנתון אני מוותר , ושומר על הפינה הקטנה שלנו , בשבלנו.

 

וכאשר אחרית הימים תגיע, לא ישא גוי אל גוי חרב, ודבר ה' דרך כל הדתות מירושליים.

אני אפנה את כוחי הדל והחזק למען האחרים.

האם תמיד חובה להלקות את עצמי, האם תמיד אני צריך להוביל שינוי ודרך.

או אולי יש זמנים , וכן אני מודע לסבל, המתן, ישחקו אחרים במגרש ואנו נכנס בשלב אחר.

Let it be



When I find myself in times of trouble

Mother Mary comes to me

Speaking words of wisdom, let it be

And in my hour of darkness

She is standing right in front of me

Speaking words of wisdom, let it be

 

Let it be, yeah let it be

Oh there will be an answer, let it be



 

כשאני נמצא בעת צרה האם מרי מגיע אלי

אם כבר מדברים על דברי חוכמה, תן לזה להיות (שחרר)

ובשעה של החושך שלי

היא עומדת ממש מולי

אם כבר מדברים על דברי חוכמה, תן לזה להיות (שחרר)

 

תן לזה להיות, תן לזה להיות כן

אה ( בסוף ) תהיה תשובה, תן לזה להיות (שחרר)

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)
הוא אומר שככל מוסלמי דתי יותר, הוא אלים יותר.

זה פשוט לא נכון

 

תוכל להוכיח זאת?

אשמח לראות מקורות ו/או מחקרים בעניין.

אעזור לך - הסיכוי שתמצא הוא קלוש.

ממליץ לך יום אחד להיכנס למסגדים ולשמוע את הדרשות. לא מדברים שם על המלצות לחוף בתאילנד.

אז אפשר לעטוף את זה בנאורות ובקבלת האחר - העובדות הן בדיוק להיפך.

אגב, הכוונה לאלים, הוא גם אלים מילולית ולא רק פיזית.

 

(אני שמאלני לחלוטין, אבל רואה את המציאות בדיוק כפי שהיא).

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

מחקרים?

על מה אתה מדבר?

בוא נשאל אחרת - על מי כאן נטל ההוכחה....?

כשיוצאים בהצהרה כ"כ חזקה, שקושרת ישירות דת שלמה לאלימות בקשר ישיר, נטל ההוכחה הוא על מי שטוען. כמו שאם מחר אני אסביר לך שככל שאתה חזק יותר ביהדות אתה יותר גנב, אני אהיה זה שאמור להוכיח לך את השטות הזו.

אז אם יש לך הוכחה שאומרת שככל שאתה מוסלמי דתי יותר אתה אלים יותר - תפאדל. כמובן שמחקר של 'ישראל היום' או 'מידה' לא בדיוק מחזיק מים.

 

איסלאם היא לא דת שגוררת אלימות בהכרח, פרשנים מסויימים לוקחים אותה לשם, ויש מספיק מטומטמים שזורמים איתם.

לומר שככל שמוסלמי הוא דתי יותר משמע הוא אלים יותר זה פשוט בולשיט, ועם כל האיכסה שלי מעצמי על כך שאני מסנגר על איזושהי דת (כולן מחליאות בעיני), לומר זאת אבסורד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...