Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
+100

צודק לגמרי!!

 

יונה אברושמי

ברוך גולדשטיין

עמי פופר

יגאל עמיר

שורפי הנער מוחמד אבו ח'דיר

שורפי המשפחה בדומא

 

להמשיך?

 

זה כמובן הפך מדיון על בעיית הפליטים שמציפים את אירופה לעוד דיון צפוי של שמאל נגד ימין, אבל משעשע אותי הדיסוננס שהימין חי בו: תפוח רקוב מעיד על הכלל כשזה "אחרים", אבל לא כשזה הם עצמם.

 

מדהים שאתה משווה את התפוחים שלנו לשלהם..

בכל מקרה, דיי סיימת עם הרשימה למרות שבטוח שיש עוד כמה..אתה יודע מה, אני אניח שאתה ממש פרגנת ליהודים כי אתה פרו-יהודי, ויש פי 10 מחבלים יהודים.

הנה כמה לוחמי חירות, אנשי חופש שרוממות השלום בגרונם-

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4135283,00.html

האא..זה רק חלק, כן? יש עוד הרבה משטחים עמוסים לעייפה בארגזי תפוחים כאלו.

 

בנימה קצת יותר רצינית אני אוסיף, זה לא שאצלנו אין רוצחים, אבל להשוות אותם אלינו מבחינת טרור זו השוואה מנותקת מהמציאות.

  • תגובות 637
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

העיקר שאתה מרגיש טוב עם עצמך שהשוות בין התארגוניות בודדות עצמאיות לבין מכונת הסתה ורצח ממוסדת שמתקיימת מלפני קום המדינה.

בתיכון שבו למדתי, ישנו שיתוף פעולה עם צהל, שבא לידי ביטוי בארגון גדנע, העברת מורקים על ידי מי שלחם במלחמות העבר ועוד. המטרה? די ברורה. ליצור סטראוטיפ שלילי מאוד של מי שנמצא מהצד השני אצל הילדים (כי איזה מסר אחר כבר אפשר לקבל מסיפור של מישהו על מה שעבר עליו בשבי הסורי, לדוגמא), ולגרום להם להשתוקק לשרת ביחידת שדה, בטח ב"יחידה מוברחת".

 

אני לא מתעלם ממה שקורה עכשיו באירופה וזו הסיבה שאני נגד הדת, מה שהיא גורמת לאנשים לעשות זה פשוט לא הגיוני, ואצל המוסלמים זה הכי קיצוני,

אני אישית חושב שדת היא בעיקר מאפיין או סממן, פחות המקור. המהגרים והפליטים שמגיעים לאירופה מגיעים מחברות פרימיטיביות לרוב, וזה כולל גם את הנושא הדתי. וזה לא שהאירופאים עצמם הם תלית שכולה תכלת.

 

כמו כולם כאן, גם אני מן הסתם לא רוצה לראות את גרמניה או אוסטריה נהפכות לח'ליפות, או סתם מאבדות את הציביון התרבותי שלהן. מצד שני, צריך תמיד לזכור שהצביון הזה כולל גם מאפיינים פחות יפים לפעמים. ומעבר לזה, בכלל לא כזה בטוח שלטווח הרחוק יש לאירופאים מה לעשות כדי למנוע את הגירת העמים המודרנית.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מדהים שאתה משווה את התפוחים שלנו לשלהם..

בכל מקרה, דיי סיימת עם הרשימה למרות שבטוח שיש עוד כמה..אתה יודע מה, אני אניח שאתה ממש פרגנת ליהודים כי אתה פרו-יהודי, ויש פי 10 מחבלים יהודים.

הנה כמה לוחמי חירות, אנשי חופש שרוממות השלום בגרונם-

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4135283,00.html

האא..זה רק חלק, כן? יש עוד הרבה משטחים עמוסים לעייפה בארגזי תפוחים כאלו.

 

בנימה קצת יותר רצינית אני אוסיף, זה לא שאצלנו אין רוצחים, אבל להשוות אותם אלינו מבחינת טרור זו השוואה מנותקת מהמציאות.

אתה מודע לזה שההבדל בין לוחם חופש לטרוריסט הוא רק הצד שבו אתה נמצא?

 

אני מציע לך בחום לקרוא קצת כתבי שטרן ושמיר ועיתונות מאותה התקופה על הלחי. רק להשכלה כללית, הלחי אימן לוחמים שהיו אמורים לבוא לארץ להילחם בבריטים ואף ניסה להגיע לשיתוף פעולה עם הנאצים נגד השחטון הבריטי. איפה ההבדל בין זה לחמאס?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
+100

צודק לגמרי!!

 

יונה אברושמי

ברוך גולדשטיין

עמי פופר

יגאל עמיר

שורפי הנער מוחמד אבו ח'דיר

שורפי המשפחה בדומא

 

להמשיך?

 

זה כמובן הפך מדיון על בעיית הפליטים שמציפים את אירופה לעוד דיון צפוי של שמאל נגד ימין, אבל משעשע אותי הדיסוננס שהימין חי בו: תפוח רקוב מעיד על הכלל כשזה "אחרים", אבל לא כשזה הם עצמם.

 

מצטער לבשר לך, אבל הדיסוננס במקרה הזה הוא אצלך. מנית כמה, פחות מ-10 יהודים שביצעו פעולות טרור (אגב, במקרה האחרון עדיין לא ידוע מי עשה את זה, אבל זה אף פעם לא הפריע לכם להאשים את היהודים מראש)? ונגיד ששכחת עוד כמה, אז הגענו סך הכל לכ-15-20. זה אפילו לא תפוח רקוב, מקסימום גרעין, אבל שוב, זה מספיק לך כדי להשוות אותנו אליהם.

 

אגב, גם בארה"ב (וכנראה בכל מדינה בעולם) יש "לבנים" שרוצחים או מנסים לרצוח מיעוטים (בין אם זה שחורים, מוסלמים וכדומה), אבל גם שם וגם אצלנו נוקטים בכל האמצעים כדי להילחם בהם, ולא מעניקים למשפחה שלהם קצבה ומהללים את היותם "שאהידים".

 

 

בתיכון שבו למדתי, ישנו שיתוף פעולה עם צהל, שבא לידי ביטוי בארגון גדנע, העברת מורקים על ידי מי שלחם במלחמות העבר ועוד. המטרה? די ברורה. ליצור סטראוטיפ שלילי מאוד של מי שנמצא מהצד השני אצל הילדים (כי איזה מסר אחר כבר אפשר לקבל מסיפור של מישהו על מה שעבר עליו בשבי הסורי, לדוגמא), ולגרום להם להשתוקק לשרת ביחידת שדה, בטח ב"יחידה מוברחת".

 

מצטער, אבל החלק המודגש זה או שקר או קשקוש. העברת המורקים, אם כבר, נועדה לפאר את העבר שלנו (שאגב, אין לנו מה להסתיר אותו, לאור העובדה שמנסים להשמיד אותנו מהרגע שהקמנו מדינה), ולהעלות את המוטיבציה לשרת בצה"ל, אבל אין לזה שום קשר ליצירת דימוי שלילי לגבי הצד השני (אגב, זה שאתה חושב/טוען ככה מעידה בעיקר עליך).

לא ראיתי תיכוניסטים עם מסיכות שצועקים "בואו נטבח בערבים" או ילדים קטנים שמספרים שהם רוצים להיות שאהידים (ולא, להיות חייל ולהיות טרוריסט זה ממש לא קשור לצד שבו עומדים, הגבולות די ברורים).

פורסם

גדי, חייב להגיב למה שאתה ועוד לא מעט אנשי ימין טוענים שעוד לא יודעים מי הצית את המשפחה אבל ממהרים להאשים את היהודים.

 

בערב החג מת אדם מאירוע לבבי ומיד כולם האשימו את הערבים שזרקו אבן שגרמה לאירוע. אז קודם כל האשימו לפני שתפסו והחליטו שהיא הגורם לפני שמישהו בכלל בדק (וזה מקרה אחד מני רבים).

 

אני בטוח ששם זה ערבים בדיוק כמו שאני בטוח ששם זה יהודים. יש דפוסים, סימנים ודברים שידועים עוד לפני שתופסים את הפרט הספציפי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גדי ושאר המקפצצים:

כשאומרים 'תפוח אחד מעיד על ארגז רקוב', ואז מביאים דוגמא לתפוחים רקובים ואתה טוענים שהארגז לא רקוב כי זה מעט תפוחים, אז או שאתם לא מצליחים להבין משפט ממש ממש פשוט, או שאתם תוקפים אותו לא נכון (הבעיה שלכם אמורה להיות עם הטיעון עצמו, משום מה אתם לא מצליחים להבין את זה, די משעשע).

 

ההבדל בין חייל לטרוריסט הוא יותר קשה משאתה מנסה לצייר, אתה פשוט לא מסוגל להכיל את זה כי אתה לא מסוגל להסתכל מנקודת מבט שאינה שלך. כשאנחנו מורידים פגז על בית והורגים משפחה בלתי מעורבת, המשפחה הזו מתה בדיוק כמו המשפחה שמתה כשאיזה דגנרט החליט ללכת עם חגורת נפץ לקניון. את אותה משפחה לא באמת מעניין שאנחנו השתדלנו לאללה שלא להרוג אותם - הם מתים.

כשהצד שנגדך לא מחזיק בטנקים ואין לו נשק מתקדם, אז הוא פונה לדרך הטרור כי זה הנשק שיש לו בהישג יד. גם אנחנו היינו טרוריסטים לפני קום המדינה, אתם פשוט חושבים שטרור יהודי זה סבבה כי המניע ברור לכם.

(לא, אני לא מצדיק טרור, הייתי מנסה להסביר זאת אבל זה בזבוז זמן של כולם אז מה הטעם)

 

לא ראית תיכוניסטים שצועקים מוות לערבים? איפה אתה חי חבוב? לא צריך תיכוניסטים יש אנשים רגילים שעושים את זה, רבאק יש אנשים כאלו ממש כאן בשרשור.

 

בכל מקרה הדיון הזה עקר, חבל על הבייטים ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

מצטער, אבל החלק המודגש זה או שקר או קשקוש. העברת המורקים, אם כבר, נועדה לפאר את העבר שלנו (שאגב, אין לנו מה להסתיר אותו, לאור העובדה שמנסים להשמיד אותנו מהרגע שהקמנו מדינה), ולהעלות את המוטיבציה לשרת בצה"ל, אבל אין לזה שום קשר ליצירת דימוי שלילי לגבי הצד השני (אגב, זה שאתה חושב/טוען ככה מעידה בעיקר עליך).

לא ראיתי תיכוניסטים עם מסיכות שצועקים "בואו נטבח בערבים" או ילדים קטנים שמספרים שהם רוצים להיות שאהידים (ולא, להיות חייל ולהיות טרוריסט זה ממש לא קשור לצד שבו עומדים, הגבולות די ברורים).

דווקא לא קשקוש, מערכת החינוך מעבירה מסר שמי שלא מתגייס לצה"ל הוא בוגד ולוזר. אבל בכל זאת אי אפשר להשוות את זה לקייטנות של חמאס שמלמדים ילדים לשנוא ולרצוח בצורה הכי בוטה שיש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצטער, אבל החלק המודגש זה או שקר או קשקוש. העברת המורקים, אם כבר, נועדה לפאר את העבר שלנו (שאגב, אין לנו מה להסתיר אותו, לאור העובדה שמנסים להשמיד אותנו מהרגע שהקמנו מדינה), ולהעלות את המוטיבציה לשרת בצה"ל, אבל אין לזה שום קשר ליצירת דימוי שלילי לגבי הצד השני (אגב, זה שאתה חושב/טוען ככה מעידה בעיקר עליך).

למזלי, עברתי את השלב הזה בחיים שבו אני מוטרד איך מה שאני כותב מעיד עלי בעיני אנשים כמוך.

עברתי 4-5 מורקים במערכת החינוך. אני זוכר שלושה שדנו בנושא השבי. כולם כמובן גם הדגישו איך חטפו מכות, ועברו התעללויות. אני זוכר איך זה השפיע עלי בתור ילד בן 13 - 14. לא סתם חשבתי שאני ימני, עד סוף התיכון, פחות או יותר.

 

מעבר לזה בכולם דנו בנושא ההקרבה העצמית, והביאו דוגמאות מהעבר, כמו זו שנצרבה לי בזכרון, על חיילים בגולני, שנדרשו לשכב על גדר תיל, לאפשר לחבריהם לעבור.

בצבא עברתי עוד איזה 10 מורקים, ואפילו העברתי אחד בעצמי, על מלחמת יום כיפור.

המטרה של אף אחד מהם לא הייתה סתם "לפאר". המטרה של כולם הייתה להראות שהערבים חיות מחד, ושכולנו צריכים ללמוד מהעבר, ולהיות מוכנים להקריב את חיינו בכל רגע עבור המולדת, מאידך.

לא ראיתי תיכוניסטים עם מסיכות שצועקים "בואו נטבח בערבים" או ילדים קטנים שמספרים שהם רוצים להיות שאהידים (ולא, להיות חייל ולהיות טרוריסט זה ממש לא קשור לצד שבו עומדים, הגבולות די ברורים).

טוב, אם לא ראית תיכוניסטים עם מסכות, אז זה זה לא קיים. תמונה אקראית כזו מהפייסבוק, כנראה גם לא מעידה על דבר.

אף אחד אכן לא מספר שהוא רוצה להיות שאהיד. בכל זאת, יש הבדל בין לרצות להרוג ערבים, לבין לרצות גם למות תוך כדי, אתה צודק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אגב, לגבי אוקטוברפסט:

בישראל היום חשבו לעצמם: די מיצינו את הקטע של ערבים נוהרים לקלפיות, למה שלא נתחיל להבהל מערבים של מדינות אחרות? אז בתור התחלה הם פרסמו את כתבת הפח הזו לפיה "מוסלמים בגרמניה" דורשים לבטל את חגיגות האוקטוברפסט, בגלל שתיית האלכוהול כמובן. בלי ספק זה גם מתחבר לאירוע אקטואלי אחר - זרם הפליטים הסורים שמגיע לגרמניה (בעיקר דרך מינכן), ואם הם צריכים לחשוש מפניהם אז בוודאי גם אנחנו. לא ככה?

אם נקרא מעבר לכותרת ונתייחס לתוכן הכתבה, נגלה שהדרישה המסעירה הזו מצד "מוסלמים בגרמניה" היא בסך הכל עצומה שמישהו שלח, בלי הרבה חתימות ככל הנראה. אבל מסקרן לדעת מה המקור לסיפור, אז כשממשיכים לבדוק (ובכמה דקות של גוגל עשיתי ככל הנראה תחקיר עיתונאי נרחב בהרבה מזה של ישראל היום) מגלים שאף כלי תקשורת לא לקח את השטות הזו ברצינות, ולו כי עושה רושם שהעצומה הזו היא זיוף שנועד להשיג בדיוק את התגובה שבישראל היום קיוו לה : פיכסה פליטים. יותר מזה - העצומה לא הגיעה מגרמניה, אלא מהולנד, עם סימנים שמכווינים לתנועות ימין קיצוני.

ולגבי יפן, גם אני ראיתי את הכתבה ההיא שאסור מסגדים ביפן וכו' ונפעמתי, ואז איזו פעם מישהו תייג את גיסי (דובר שגרירות יפן), והוא הפריך אחד אחד את כל הטיעונים שם, אמר שזה נע בין חוסר הבנה לשקרים גסים, ונתן קישורים מתאימים בתור סימוכין.

 

אגב יבגני - גם אני הייתי ימני בימי התיכון, כמו בערך כל הילדים ברוב התיכונים, כי כשאתה ילד קל לך להכיל טיעונים פשוטים ולא לשאול שאלות, והדעה השבטית אמורה להיות 'תנאי ההתחלה' שלך כי היא הדעה הכי טבעית והכי מתבקשת (זה לא אומר שהיא כן/לא נכונה(!) רק אומר שהיא הכי טבעית).

בשלב מסויים אתה מתבגר, ואז או שאתה שואל שאלות --> לא מרוצה מהתשובות --> מבצע שינויים בדעה, או שאתה שואל שאלות --> מרוצה מהתשובות --> נשאר עם אותה דעה, או שאתה פשוט לא שואל שאלות / מתעלם לחלוטין מתשובות שאינם לרוחך. שמתי לב בהרבה דיונים שהסגנון השלישי הוא מאוד שכיח, שזה הגיוני בסה"כ כי זו דרך נוחה לאללה. למען הסר ספק היא תופסת לשני צידי המתרס הפוליטי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תמשיכו לאכול ת'ראש ולמנות מחבלים יהודים . בסופו של דבר שתגיעו לירושלים ותרצו לטייל בה ירעדו לכם הביצים מלהגיע למקומות מסויימים .

אני סיימתי פה .

פורסם

לאאאאאא אל תלך אתה היית זה עם התפוחים הרקובים חיכיתי לשמוע איך אתה מסביר את זה שהסל שלנו רקובבבבב (או הודאה בכך שהטיעון שלך קצת 'לוקה בחסר')

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כולם רקובים. ההבדל נמצא במה שכל חברה עושה עם הרקובים שלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גדי ושאר המקפצצים:

כשאומרים 'תפוח אחד מעיד על ארגז רקוב', ואז מביאים דוגמא לתפוחים רקובים ואתה טוענים שהארגז לא רקוב כי זה מעט תפוחים, אז או שאתם לא מצליחים להבין משפט ממש ממש פשוט, או שאתם תוקפים אותו לא נכון (הבעיה שלכם אמורה להיות עם הטיעון עצמו, משום מה אתם לא מצליחים להבין את זה, די משעשע).

 

ההבדל בין חייל לטרוריסט הוא יותר קשה משאתה מנסה לצייר, אתה פשוט לא מסוגל להכיל את זה כי אתה לא מסוגל להסתכל מנקודת מבט שאינה שלך. כשאנחנו מורידים פגז על בית והורגים משפחה בלתי מעורבת, המשפחה הזו מתה בדיוק כמו המשפחה שמתה כשאיזה דגנרט החליט ללכת עם חגורת נפץ לקניון. את אותה משפחה לא באמת מעניין שאנחנו השתדלנו לאללה שלא להרוג אותם - הם מתים.

כשהצד שנגדך לא מחזיק בטנקים ואין לו נשק מתקדם, אז הוא פונה לדרך הטרור כי זה הנשק שיש לו בהישג יד. גם אנחנו היינו טרוריסטים לפני קום המדינה, אתם פשוט חושבים שטרור יהודי זה סבבה כי המניע ברור לכם.

(לא, אני לא מצדיק טרור, הייתי מנסה להסביר זאת אבל זה בזבוז זמן של כולם אז מה הטעם)

 

לא ראית תיכוניסטים שצועקים מוות לערבים? איפה אתה חי חבוב? לא צריך תיכוניסטים יש אנשים רגילים שעושים את זה, רבאק יש אנשים כאלו ממש כאן בשרשור.

 

בכל מקרה הדיון הזה עקר, חבל על הבייטים ;)

 

אור, יש הבדל עצום בין מי שמתפוצץ בקניון לבין פגז תועה שפוגע בבית. זה שמתפוצץ בקניון בא במטרה מוצהרת לפגוע בלא מעורבים והפגז פגע בבית תוך ניסיון לפגוע במטרה לוחמת.

אם אתה רוצה להקביל אז אותו אחד צריך להתפוצץ על עמדת צהל או משטרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

oryo אתה מדבר שטויות בכמויות . הארגז שלנו רקוב ? תראה לי צבא אחד בעולם ! שתוך כדי לחימה מסייע לצד השני . קיים כזה דבר ?

תראה לי איפה עוד בכל העולם היפה והנאור הזה שלך , לקחו פצועים מסוריה לטיפול רפואי פה בתוך המדינה ? מי יטפל באויב שלו ? אז תסתובב לך בצפון ת"א תרגיש גבר מאחורי המקלדת , אבל ברגע שיגיעו ערבים לגור אצלך בשכונה תוך שניה תהפוך את עורך . כל עוד זה רחוק ממך אין לך בעיה וזה נוח לך .. והסל הרקוב שלנו מגן עליך . אתה שוכח שהם רק מחפשים לדחוף לך סכין בגרון . זה לא מעניין אותם ימני או שמאלני , מספיק שאתה יהודי ואללה וואכבר .

פורסם (נערך)

יש הבדל גדול.

המחתרות הישראליות כנגד הבריטים לא פוצצו אזרחים בכוונת מפגע.

תמיד נתנה התראה, ואפילו שתיים, כדי לא לפגוע בחפים מפשע, או אוכלוסיה אזרחית.

 

ולוחמי החרות המתועבים של הצד הערבי - המטרה שלהם היא הפגיעה באזרחים...

שוב - ואני מתנצל - לימדו היסטוריה, להפציץ במשפטי אהבה ושלום עולמי ,

והם בדיוק כמונו באמת מבזבז שורות.

 

הפרידו בין דעות לעובדות - דעות בכייף, עובדות הן עובדות..

היותר גרוע לא יודעים עובדות - עדיף לא לכתוב .

 

לדוגמא - סילוף עובדות

 

בערב החג מת אדם מאירוע לבבי ומיד כולם האשימו את הערבים שזרקו אבן שגרמה לאירוע.

אז קודם כל האשימו לפני שתפסו והחליטו שהיא הגורם לפני שמישהו בכלל בדק (וזה מקרה אחד מני רבים).

 

עובדה - בתאונה בערב החג , היו עוד 2 בחורות ברכב שנפגע מידוי האבנים וגם הם נפצעו.

הם העידו כי נרגמו באבנים, ויש גם סימני פגיעה ברכב.

לאחר התאונה הרכב נבדק ( יש על הרכב סימני תאונה ) ויש סימני פגיעת אבנים.

,, בבוקר שלאחר מכן התברר: מדובר בפיגוע, אבנים שהושלכו לעבר הרכב הן שגרמו לו לסטות מהכביש.

 

גם במהלך ימי החג נמשך טרור האבנים בירושלים וגבה את חייו של אזרח ישראלי: אמש (ראשון)

התנגשה מכוניתו של אלכסנדר לבלוביץ' (64), תושב העיר, בעוצמה בעמוד בשכונת ארמון הנציב

אחרי שנרגמה באבנים.

מצבו הוגדר אנוש ושניים נוספים שהיו עמו ברכב נפצעו קל. שעות ספורות לאחר מכן

נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של לבלוביץ'.

האירוע הזה מצטרף לשורת אירועים של יידויי אבנים ובקבוקי תבערה שרק בנס הסתיימו בלא נפגעים.

 

מבית החולים נמסר: "למרכז הטראומה בשערי צדק פונו במהלך החג 4 נפגעים:

3 נפגעי יידוי אבנים ביניהם אם ובתה שהיו ברכב שעשה תאונה עקב הארוע ונהגו נהרג.

הבת טופלה ושוחררה והאם עדיין מאושפזת במצב קל בינוני.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...